קיה נירו פלאג-אין 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0 1
רמת אבזור בטיחות: 0
12 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על קיה נירו פלאג-אין?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה נירו פלאג-אין החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.6 היברידי-נטען

מחיר מחירון:
187,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,442
2.8/5 - 189 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני נירו פלאג-אין

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 187,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,442
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה נירו פלאג-אין החדשה

היברידית נטענת בעלת צריכת דלק מהנמוכות ביותר, טווח נסיעה חשמלי רחב במיוחד, תא נוסעים טכנולוגי ועיצוב קרוסאובר מיוחד – קיה נירו פלאג אין. היא מאפשרת טווח נסיעה של 61 ק"מ ללא שימוש במנוע הבנזין וזמן טעינה ביתית תוך פחות מ-3 שעות ל-100% סוללה.  

ההצלחה של קיה

חברת קיה החלה את דרכה עוד ב-1944. בהתחלה הייתה מיועדת לשוק הקוריאני והמזרח אסיאתי כאלטרנטיבה זולה לרכבים משפחתיים ועבור מסחריות. עם השנים היא צעדה מהר מאוד לעבר המערב (אירופה וארה"ב) כדי להרחיב את פעילותה ולהפוך לחברה בין לאומית מצליחה. אחרי שקיה חוותה משבר בשנות ה-90, חברת יונדאי, שעד אז הייתה מתחרה שלה, רכשה אותה והצילה אותה מפשיטת רגל. דבר נוסף שהתרחש באותה תקופה הוא השילוב בין היצרניות בפיתוח טכנולוגיות (פלטפורמות ומנועים). כמו כן, מפעלי הייצור וחלק ממחלקות הפיתוח עברו לאירופה כדי לשדרג באופן משמעותי את איכות הדגמים שלהן. האיחוד בין היצרניות הפך את שתיהן למתקדמות במיוחד ובמהלך שנות ה-2000 קיה השיקה מגוון דגמים חדשים ומוצלחים במיוחד. ביניהם: קיה פיקנטו, קיה ריו, קיה סורנטו, קיה פורטה, קיה אופטימה, קיה ספורטז', קיה סול וכמובן קיה נירו. בישראל קיה הפכה מהר מאוד ליצרנית המובילה ועקפה במספר המכירות את מאזדה וטויוטה ששלטו בשוק המקומי בתחילת שנות ה-2000.  

דור ראשון לנירו פלאג-אין

הדור הראשון של קיה נירו הגיע לישראל בשנת 2016. היא משווקת מאז רק בהנעה היברידית (מנוע בנזין משולב מנוע חשמלי) לצריכת דלק נמוכה יותר ביחס למתחרות. עם הצלחת הדגם הגיעה לארצנו גם גרסת פלאג אין. היא הייתה מצוידת במנוע בנזין 1.6 ל' ומנוע חשמלי עוצמתי שיכול להניע את המכונית באופן עצמאי. עד שנת 2022 קיה נירו פלאג אין השתמשה בסוללה בנפח 8.9 קוט"ש שאפשר טווח נסיעה חשמלי עד 55 ק"מ.  

קיה נירו פלאג אין 2023

הדור החדש של קיה נירו פלאג אין, אשר נמכר בישראל מאמצע 2023, קיבל סוללה גדולה יותר בנפח 11.1 קוט"ש. זה הגדיל את טווח הנסיעה החשמלי ל-61 ק"מ. המשמעות היא שבטעינת הרכב משקע ביתי, משפחה ממוצעת אינה צריכה לתדלק את המכונית בנסיעות שגרתיות. השימוש במנוע הבנזין ייעשה כנראה רק בנסיעות מרוחקות ובנהיגה דינאמית בכבישים בינעירוניים. ההספק המרבי ממנוע הבנזין והמנוע החשמלי עומד על 183 כ"ס ו-27 קג"מ. הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 מהירויות.  

עיצוב חיצוני ואבזור

מחיר קיה נירו פלאג אין מציב אותה בתחרות מול MG EHS על הארנק הישראלי. כדי להתמודד בסגמנט היא מעוצבת באופן יוצא דופן: מרכב קרוסאובר "קובייתי", יחדות תאורה מפוצלות מלפנים, סבכה קדמית רחבה וגדולה, קורת C בצבע שונה ויחידות תאורה ארוכות ואלגנטיות מאחור. קיה נירו פלאג אין מגיעה לישראל כרגע רק ברמת גימור אחת שכוללת: מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 10 אינץ' תומכת בקישור אלחוטי למכשירים ניידים, טעינה אלחוטית לטלפון נייד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי יציאה מאחור, חלון שמש בגג, בקרת שיוט אדפטיבית, מושב נהג בכוונון חשמלי, ריפוד דמוי עור לכל המושבים, לוח מכוונים דיגיטלי, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה, חלונות אחוריים מושחרים ומראות צד עם הפשרה אוטומטית.  

מידות ושימושיות

מפרט טכני קיה נירו פלאג אין אינו שונה במיוחד מרכבים דומים בסגמנט מאחר ומדובר ב-SUV קומפקטי משפחתי. נפח תא המטען שלה הוא 348 ליטרים, האורך הכולל הינו 4.4 מ', רוחב 1.8 מ' ומרווח גחון של 16 ס"מ. כמו כן, היא כמובן קיבלה את הציון מרבי במבחני הריסוק האירופים -5 כוכבים. לגרסת הפלאג אין, כמו אצל קיה נירו פלוס פלאג אין, יש את כל מערכות הבטיחות המתקדמות כסטנדרט: בלימה אוטונומית בכל כיוון נסיעה וביציאה מצומת, היגוי אקטיבי בזיהוי כלי רכב ב"שטח מת" ובסטייה מנתיב ועוד.  

תנאי רכישה

קיה נירו, על כל דגמיה, נמכרת בקפיטל מוטורס במגוון מסלולים כולל טרייד-אין, מימון מלא ללא מקדמה וליסינג. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את קיה נירו המתאימה לכם ואת רמת הגימור שתרצו ויחד נרכיב לכם מסלול רכישה שיתאים בול לתקציב שלכם.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בקיה נירו פלאג-אין החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי