רכב חשמלי

רכבים חשמליים 2024

עד 100% מימון

קטלוג רכבים חשמליים הגדול בישראל

מימון מלא

עד 100% מימון לרכב חשמלי ללא מקדמה

מגוון דגמים

בחירה מתוך קטלוג רכב חשמלי הגדול בישראל

בחירה קלה

ייעוץ אישי חינם להתאמת רכב חשמלי

בראש שקט

אחריות יצרן מלאה גם עבור הסוללה

עדיין לא מצאתם את מה שחיפשתם?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם

שאלות נפוצות

לרכבים חשמליים יש נפחים שונים של סוללות (בין 40 ל-120 קוט"ש). כמו כן, גם סוג הטעינה (ביתית/ ציבורית/מהירה) משפיעה על המחיר. בעמדות טעינה ציבוריות מחיר קוט"ש עומד על כ- 2 ₪. לכן אם ניקח לדוגמה מכונית חשמלית בעלת נפח סוללה של 70 קוט"ש, מחיר הטעינה שלה בעמדה ציבורית יהיה 140 ₪.

לרכבים חשמליים יש שתי סוגי טעינות AC (איטית) DC (מהירה). בטעינה איטית קצב הטעינה משתנה מדגם לדגם ונע בין כ-3 שעות ועד ל-14 שעות. בטעינה מהירה, קצב הטעינה הממוצע למרבית הרכבים החשמליים הנמכרים היום בישראל הוא כ- 30 דקות מ-10% סוללה עד 80% סוללה.

הדגמים החשמליים מגיעים כסטנדרט עם כבל טעינה המתחבר לשקע ביתי רגיל (220V). הוא אינו שימושי כל כך מכיוון שקצב הטעינה משקע כזה יכול לקחת מעל ל-10 שעות. הדרך היעילה ביותר היא להתקין שקע ייעודי בחנייה של הבית/הבניין שלכם אשר משפר את קצב הטעינה (Type 2). אם ברצונכם להטעין את הרכב במהלך נסיעה, יש מגוון עמדות טעינה בתחנות דלק ובחניונים אשר תומכות בטעינה מהירה לרכב.

אם תבחרו לבצע את הטעינה בביתכם, העלות הממוצעת לסוללה בנפח 60 קוט"ש היא כ-30.6 ₪. אם תבחרו לעשות זאת בעמדת טעינה ציבורית המחיר מזנק לכ-120 ₪ עבור טעינה מלאה.

טעינת רכב חשמלי משקע טעינה בבית עולה בהתאם למחירי החשמל ונמדדת לפי קוט"ש (קילוואט שעה). אם ניקח לדוגמה את מחירי החשמל הנוכחיים (אפריל 2023) – 51 אג' לקוט"ש, וניקח רכב חשמלי בעל סוללה ממוצעת – 60 קוט"ש, המחיר לטעינה יהיה 30.6 ₪.

בישראל יש מגוון רחב של דגמים חשמליים, וניתן לבחור רכב קטן אם עיקר הנסיעות שלכם הן בתוך העיר וניתן לבחור גם ברכב מסחרי גדול שמתאים להעמסת סחורה וציוד. אחד הנתונים החשובים שעליכם לשים לב אליהם בבחירת רכב המונע בחשמל הוא טווח הנסיעה שהוא מציע, האם הוא תומך בטעינה מהירה והאם הוא מתאים לצרכים שלכם.

לרכב חשמלי יש 3 חלקים עיקריים שגורמים לו לנוע: סוללה, ממיר ומנוע. סוללת הרכב מזרימה חשמל מסוג DC (זרם ישיר) אל הממיר כדי להמיר אותו לזרם חילופין (AC) ומשם אל המנוע החשמלי. המנוע עובד על סליל מגנטי ולכן כדי ליצור את השדה המגנטי לסיבוב המנוע יש צורך בהמרת החשמל שמגיע אליו. המנוע מסובב באופן ישיר את הגלגלים ללא שרשרת/רצועה/תיבת הילוכים וכו' כמו שמקובל במנועי בערה פנימית (דיזל/בנזין).

כל מה שצריך לדעת לפני רכישת רכב חשמלי

מנוע רכב חשמלי

מנוע ומבנה

רכבים חשמליים חדשים בישראל בנויים בצורה דומה לרכבים המונעים בבנזין.

יחידת ההנעה מורכבת ממנוע חשמלי מעל הסרן הקדמי (מתחת למכסה המנוע) וסוללה ברצפת הרכב מסוג ליתיון-יון.

כל השאר מרגיש מוכר כבר מהנסיעה הראשונה.

*לעיתים המנוע החשמלי ימוקם מתחת לרצפת תא המטען (או גם וגם להנעת 4X4).

סיטרואן ברלינגו החשמלית החדשה

צריכת סוללה

לקוחות שרכשו אוטו חשמלי מדווחים שבנסיעות שגרתיות לעבודה ובחזרה מספיק להטעין את הרכב רק פעמיים בשבוע.

וגם, טווח הנסיעה המוצהר על ידי היצרנים אכן דומה לצריכת החשמל בפועל.

*הטווח הממוצע ברכבים הנמכרים בישראל הינו כ-400 ק"מ

מרצדס eqe החדשה

טעינת הרכב

עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל צצות במהירות בהמון תחנות דלק ובחניונים בפריסה רחבה בכל הארץ.

העמדות המבוקשות אלה הן עמדות טעינה מהירות אשר יכולות להטעין את הרכב תוך פחות מ-30 דקות.

*לרכבים שתומכים באופציית טעינה מהירה.

EVEASY לימו החדשה

עוצמת רכב חשמלי

הרכבים החשמליים מספקים נתוני תאוצה שרק רכבי בנזין או דיזל בעלי נפח מנוע גדול יחד עם מגדשי טורבו יכולים לספק.

כל זה בלי לבזבז טיפת דלק וללא פליטת פחמן שמזהם את הסביבה.

byd טאנג החדשה

קרינה

סוללה של מכונית חשמלית אינה פולטת קרינה.

מה שיוצר קרינה ברכב זה החיבור בינה לבין המנוע. הקרינה שנוצרת היא בעצימות מזערית כמו בפן לשיער. והיא איננה מייננת.

אל תא הנוסעים כמעט ולא חודרת קרינה ונהיגה ברכב החשמלי הוכחה כבטוחה לחלוטין.

הכי נוח לקבל מימון אונליין 

30 דקות לבדיקה

בדקו זכאות למימון רכב בכמה פעולות פשוטות! ממלאים פרטים ומקבלים מגוון הצעות לבחירה

לצידכם מאז 2004

קבלו הצעה אטרקטיבית מחברה בעלת שיתופי פעולה ענפים וניסיון רב בתחום

הדרך הקלה

אתם בוחרים את סכום המימון, גובה המקדמה ומשך תקופת ההחזר - לפי מה שנוח לכם

מוכנים להתקדם לרכב חשמלי?

יש המון דגמים חדשים לבחור מהם

מיד לאחר מילוי הפרטים יועץ רכב חשמלי ייצור איתך קשר