לינק אנד קו

מציג 1 דגמים

סקירה קצרה ללינק אנד קו

חברת Lynk&Co נוסדה בשוודיה בשנת 2016. זוהי חברת בת של וולוו השוודית וג'ילי הסינית. הרעיון מאחורי הקמת החברה הוא לפתח כלי רכב על ידי מהנדסים מובילים בשוודיה ולייצר אותם בעלות נמוכה יותר בסין (במפעלי ג'ילי). המיתוג של החברה מיועד לקהל לקוחות צעיר אך מבוסס שמעוניין ברכבי יוקרה במחיר אטרקטיבי. לינק אנד קו מאפשרת ללקוחותיה, ברוב העולם לבצע את תהליך קניית המכונית באינטרנט, ללא צורך בהגעה לסוכנות (כמו בחברת טסלה). מהמודל הזה נוצר גם שם לא שגרתי עבור מותג שעיקר פעילותו היא באינטרנט.  

לינק אנד קו בישראל

אצלנו בארץ עוד אין אפשרות לרכוש את הרכב באינטרנט. קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכבים היחידה שדרכה ניתן לבצע את כל תהליך ההזמנה דרך אתר או עם נציג בווטסאפ ובטלפון. חיתום מסמכים ואישור סופי של העסקה יבוצע אצלכם בבית יחד עם הנציג האישי שליווה אתכם בתהליך. כרגע ניתן לרכוש רק את הדגם הראשון של המותג – לינק אנד קו 01.  

דגם 01

מחיר לינק אנד קו 01 נחשב לאטרקטיבי ונמוך במיוחד בהשוואה למתחרות באותו סגמנט. מדובר ב-SUV יוקרתי עם שפע של אבזור נוחות ובטיחות. המנוע של דגם 01 הוא מסוג היברידי נטען המשלב בין מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים ומנוע חשמלי עוצמתי. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 100 ק"מ לליטר לפי נתוני יצרן. המתחרה העיקרית שלה בסגמנט זאת WEY קופי 01. ניתן לרכוש את הדגם אצלנו באספקה מהירה ובמימון מלא ללא תשלום מקדמה. תוכנית המימון שלנו מאפשרת לכם לבחור את משך תקופת המימון, את גובה המקדמה שתרצו לשלם ומה לעשות עם הרכב בסוף התקופה.

מאמרים על דגמי לינק אנד קו