בדיקת מימון לרכב לפי תעודת זהות: השיטה שתפתיע אותך

בדיקת מימון לרכב לפי תעודת זהות

אם אתם בדרך לרכוש את הרכב הבא שלכם, בוודאי שאלתם את עצמכם מה תהיה הדרך הנכונה ביותר כלכלית לממן את העסקה. אחרי הכל, רכישת רכב היא בדרך כלל העסקה היקרה ביותר שאנחנו עושים במהלך חיינו – אחרי עסקאות נדל"ן. בעסקאות של כמה עשרות אלפי שקלים, לעיתים מעל 100,000 ₪ – מימון העסקה עשוי להיות הבחירה הנכונה, ולעיתים אף היחידה שתאפשר לכם לרכוש את רכב החלומות שלכם.

אבל איך מתחילים בבדיקה, ואיך מגלים אם וכמה סיוע במימון תוכלו לקבל?

אפשרות מפתיעה, שהופכת את בחירת ערוץ המימון לרכב הבא שלכם קלה יותר, היא האפשרות לבצע בדיקת מימון לרכב לפי תעודת זהות. האפשרות זמינה באתרי האינטרנט של גופים המספקים הלוואות מימון לרכב, בנקאיות וחוץ בנקאיות, ובדרך כלל תוכלו לקבל תשובות בנוגע למימון בתוך מספר דקות.

קפיטל מוטורס

בדיקת הצעות מימון לפי תעודת זהות – איך זה מתבצע?

הגופים המעניקים בישראל הלוואות לרכישת רכב הם גופים בנקאיים כמו גם גופים חוץ בנקאיים (למשל: חברות ביטוח, חברות אשראי ואחרות). בעוד הבנק שבו מתנהל חשבון העו"ש שלכם מכיר את פרטי האשראי, יכולות ההחזר והנתונים הפיננסיים שלכם – כל שאר הגופים, בנקאיים או חוץ בנקאיים, לא מכירים אתכם ולא יודעים עד כמה מסוכן או בטוח להעניק לכם הלוואה.

על כן, נהוג לבצע בדיקה קצרה של כשירות למבקש הלוואה ולהעריך את יכולות ההחזר שלו. היום, בחלק מהגופים המציעים הלוואות מימון לרכב – בדיקה זו אורכת דקות ספורות והיא מאפשרת קבלת מעין "אישור עקרוני" לקבלת ההלוואה כולל סכום ההלוואה שאושר לכם ולעיתים גם פרטים ראשונים וכלליים על אודות תנאי ההלוואה המוצעת.

כיצד מבצעים את הבדיקה? בפשטות רבה: במערכת המקוונת של הגוף הפיננסי, מקישים את מספר הזהות של מבקש ההלוואה וממתינים זמן קצר. המערכת תאסוף נתוני אשראי בסיסיים אודות הפעילות הכלכלית שלכם ותאשר הלוואת מימון בהתאם לנתונים שזיהתה.

היתרונות של מימון מהיר וקל לרכישת רכב

הבדיקה לפי תעודת זהות לקראת קבלת הלוואת מימון עבור הרכב הבא שלכם מאפשרת פתרון מהיר למימון הרכב, במקרים בהם כבר מצאתם את הרכב הבא שלכם וכל שנותר הוא לדאוג למימון העסקה. חשוב להזכיר כי קבלת האישור העקרוני לאחר בדיקת תעודת הזהות אינה מהווה אישור סופי לקבלת ההלוואה, אולם היא בהחלט מהווה סמן בנוגע ליכולות הכספיות שלכם לקראת נטילת ההלוואה.

בנוסף, חשוב להזכיר כי אותו אישור שיינתן לאחר בדיקת הנתונים הכלכליים של מבקש ההלוואה באמצעות תעודת זהות, יספק גם פרטים על האפשרויות העומדות בפניכם ביחס לגובה ההלוואה שביקשתם, מספר התשלומים להחזר מלא של ההלוואה ואורך חיי ההלוואה. בבקשת הלוואה למימון רכישת רכב, מומלץ מאוד לאסוף הצעות ממספר גופים ולהשוות את הנתונים לאיתור הצעת המימון המתאימה לכם ביותר.

עוד יתרון שנזכיר בנושא בדיקת האפשרויות להלוואת מימון לרכישת רכב לפי מספר זהות הוא כמובן היתרון בנטילת הלוואה חוץ בנקאית, כלומר הלוואה מגופים שהם לא בנקאיים (דוגמת חברות הביטוח וחברות האשראי). הלוואה חוץ בנקאית לא משפיעה על האובליגו שלכם, היא לא משפיעה על שיקולי הבנק לספק הלוואות נוספות או על גובה משיכת היתר המותרת לכם. חשוב לדעת כי הלוואות הניטלות מהבנק משפיעות על גובה הריבית המוצעת לכם בהלוואות עתידיות – ככל שהחוב הבנקאי שלכם רב יותר כך הצעות הריבית שתקבלו יהיו גבוהות יותר. במובן הזה, הלוואות חוץ בנקאיות אינן נרשמות ברשימת הנתונים הפיננסיים שעשויים להכביד על הצעות הבנק בעתיד או על  מוכנות הבנק לספק לכם שירותים פיננסיים בעלויות אטרקטיביות.

טסלה מודל 3

הלוואה למימון רכב – חשוב להשוות ולקבל החלטה מושכלת

בישראל פועלים עשרות גופים המספקים הלוואות בתנאים שונים ובסכומים שונים, חלקם בנקאיים וחלקם חוץ בנקאיים. כשאתם נוטלים הלוואה בסכומים גבוהים שישפיעו על גובה ההכנסה הפנויה החודשית שלכם למשך שנים קדימה – חשוב שתבחרו את הצעת המימון שתתאים לכם ביותר, עם פריסת תשלומים נוחה, אולי גם אפשרות להלוואת בלון עם תחילת תשלומים במועד מאוחר יותר בעתיד או עם אפשרויות לדחיית תשלומים במהלך חיי ההלוואה.

קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, פועלת לא רק בשיתוף עם יבואני הרכב הגדולים בארץ, אלא גם בשיתוף עם מרבית הגופים הפיננסיים הגדולים בארץ. לצד קטלוג עשיר של רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ וליווי בתהליך הרכישה, הצוותים הפיננסיים שלנו מספקים שירות חשוב של איתור והשוואת כלל הצעות המימון הזמינות לכם והמלצה על הצעת המימון הניתנת בתנאים המתאימים לכם ביותר. לליווי לקראת רכישת הרכב הבא שלכם – צרו עימנו קשר, ונשמח לעזור!

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך