אאודי A3 ספורטיבית יותר, בדגמי 2024

אודי A3 החדשה 2024

3A היא המשפחתית הקומפקטית (סגמנט C) הוותיקה מבית אאודי, הדור הראשון של הדגם הושק בעולם בשנת 1996 ובשנת 2020 הושק, וגם הגיע לישראל, הדור הרביעי של ההאצ'בק הקומפקטית. ב – 3A בדור הרביעי ראינו רכב יוקרתי, עם התנהגות כביש טובה ורשימת אבזור ממוצעת, שהוצע במחיר גבוה ביחס לקטגוריה. ב – 2024 מגיעה ה – 3A הפופולארית אחרי מתיחת פנים ובמגוון גרסאות, כולל גרסת פנאי שטח חדשה. הצוות של קפיטל מוטורס מביא לכם את כל החידושים של אאודי 3A לאחר מתיחת הפנים בשנת 2024.

אאודי A3 החדשה

אאודי 3A – מכונית האצ'בק וותיקה שמספקת את הסחורה

אאודי 3A מהדור הרביעי מורכבת מעל פלטפורמת MQB מבית פולקסווגן (שכן כידוע, אאודי היא חלק מקבוצת פולקסווגן). היא מוצעת בישראל בשלוש גרסאות: שתי גרסאות עם מנוע 1.5 ל' ו – 150 כ"ס היברידי מתון, ועוד גרסה בכירה עם מנוע בנזין בנפח 2 ל' עם 190 כ"ס בהנעה כפולה. למערכת ההנעה משודכת תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. היא מוצעת עם שלוש גרסאות שונות למערכת מתלים, עם מערכת מתלים בסיסית, מערכת ספורטיבית מונמכת ב – 15 מ"מ, ומערכת שמגיעה עם בולמים אדפטיביים. הגרסה ההיברידית מגיעה עם מערכת חשמלית של 48 וולט המשפרת את צריכת הדלק.

ארבע שנים לאחר השקת הדור הרביעי: מתיחת פנים וגרסאות נוספות

3A החדשה לשנת 2024 מגיעה עם שינויים קלים בעיצוב החיצוני, בעיצוב הפנימי ובאבזור. בנוסף לכל אלה, אאודי מתחדשים בגרסה נוספת של 3A, היא גרסת פנאי שטח עם מרכב מוגבה. הנה הפרטים:

העיצוב החיצוני – שינוי מינורי

בעיצוב החיצוני של 3A השינויים מקנים לרכב מראה מודרני, מלוטש ודינמי יותר. השבכה הקדמית מגיעה בעיצוב חדש וללא מסגרת, הפגושים מלפנים ומאחור מקבלים מראה ספורטיבי יותר ומאחור ניתן להבחין בשינוי בתחתית הרכב בעיצוב מדמה מפזר (דיפיוזר) שדואג לזרימת האוויר מתחת לרכב בצורה אווירודינאמית יותר. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקי גלגלים קלים בעיצוב מחודש, כמו כן יחידות הפנסים מלפנים ומאחור עוצבו מחדש, מדובר בתאורת לד עם ארבע חתימות אור לבחירה.

העיצוב הפנימי המחודש

בעיצוב המרחב הפנימי, 3A זוכה לשינויים ועדכונים משמעותיים יותר: ה – 3A החדשה קיבלה שדרוג למערכת תאורת האווירה, עיצוב הקונסולה המרכזית עודכן, הדשבורד לרוחב שורת המושבים הקדמית מגיע בעיצוב מעודכן עם פתחי מיזוג אוויר בעיצוב מחודש ובורר הילוכים אלקטרוני. לוח המחוונים הדיגיטלי מגיע עם אפשרויות מגוונות להתאמה אישית ומסך 10.1 אינץ' עם קישוריות מובנה ושיפור במשטחי הטעינה האלחוטיים.

אודי A3 החדשה 2024

מערכות ההנעה

בהיבט של היצע מערכות ההנעה ומערכת ההילוכים אין שינוי בגרסת 2024 לאחר מתיחת הפנים. 3A תגיע עם מנוע 1.5 ל' טורבו בנזין עם מערכת היברידית קלה של 48 וולט, לגרסה בכירה מנוע 2 ל' והנעה כפולה. גם תיבת ההילוכים ללא שינוי.

גרסה נוספת וחדשה ל – 3A: האולסטריט

למגוון הגרסאות של 3A שניתן להשיג מצטרפת גרסת פנאי שטח, עם מרכב מוגבה ב – 1.5 ס"מ, הגבהה של עוד 3 ס"מ למרווח הגחון, ותוספות עיצוביות המשוות לרכב מראה קשוח יותר כמו קשתות בגג, חישוקי 17 או 19 אינץ', תוספת של חצאיות צד ועוד.

אבזור ומערכות בטיחות

רשימת האבזור של 3A לאחר מתיחת הפנים היא עשירה יותר – בהחלט נקודה לזכות הדגם, שהגיע מאובזר באופן ממוצע ואף צנוע, ביחס לתג המחיר שלו. ברשימת אבזור הבטיחות נמצא שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מחודשת ועדכנית, מערכת זיהוי הולכי רגל בשטחים מתים, מערכת היגוי אקטיבי לבקרת סטיה מנתיב, מערכת סיוע ביציאה לעקיפה, ועוד. אאודי "מיישרת קו" עם האפשרות לרכישת רכיבים והפעלה של מערכות הבטיחות המותקנות ברכב מתוך מערכת המולטימדיה המותקנת ברכב, ברכישה תקופתית (למשל, להפעלה למשך חודש או שנה) או ברכישה לא מוגבלת בזמן. כך, המערכות בעצם מותקנות ברכב אולם לא ניתן להפעיל אותן ללא תשלום.

אאודי 3A החדשה צפויה להגיע לישראל לקראת סוף שנת 2024.

אאודי A3 - מתיחת פנים

קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, מציעה ליווי ברכישת רכב חדש, כולל ייעוץ מקצועי בבחירה מקטלוג עשיר של דגמי רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ, הצעות מימון אטרקטיביות והצעות טרייד אין. פנו אלינו – ונשמח ללוות אתכם אל הרכב הבא שלכם!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך