לקסוס 7 מקומות: Lexus TX

Lexus TX

מרווח, נוח ושקט – Lexus TX, לקסוס 7 מקומות שמגיע עם חבילה גדולה של יתרונות

מי זוכר את לקסוס RX L? כבר היה בעבר ניסיון לייצר לקסוס 7 מקומות – עם תוספת של שורת מושבים ללקסוס RX המוכר בעל חמשת המושבים. התוצאה היתה פחות ממוצלחת, עם שורה שלישית צפופה מידי ונפח תא מטען קטן מידי ולא יעיל. לקסוס זנחה את גרסת שבעת המושבים שלה בדור האחרון של RX, לטעמנו בצדק. Lexus TX, בניגוד לגרסת 7 המקומות שקדמה לו, הוא רכב מרווח ומוצלח, עם די מקום גם לשבעה מבוגרים ונפח תא מטען סביר, ועם רמות הגימור והאבזור שאפשר לצפות להן מלקסוס.

Lexus-TX

שלוש גרסאות הנעה לבחירה

כמו טויוטה גרנד היילנדר, גם הלקסוס TX מגיע עם שלוש גרסאות הנעה לבחירה: בגרסת הבסיס תוכלו לקבל מנוע מוגדש בנפח 2.4 ל' עם ארבעה צילינדרים המייצר 275 כ"ס, עם מומנט מרבי של 43 קג"מ. בגרסה זו, הרכב גדל הממדים יאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 7.8 שניות. בגרסה הבאה תקבלו דגם היברידי בעל מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' עם 273 כ"ס בהספק משותף ומומנט מרבי של 47 קג"מ. הגרסה הבכירה היא היברידית פלאג אין, עם מנוע בנפח 3.5 ל' בעל שישה צילינדרים המספק 404 כ"ס.  מבחינת צריכת דלק, לפי נתוני היצרן תוכלו לגמוע 33 ק"מ לליטר דלק בנסיעה משולבת בגרסאות ההיברידיות.

Lexus TX 2

 

 

לקסוס 7 מקומות: מלך הנוחות

כפי שכבר הובן, Lexus TX לא מגיע על מנת לנצח במרוצי זריזות במעבר מאור אדום לירוק ברמזור: נתוני ההאצה, המהירות והביצועים שלו פשוט לא יספיקו על מנת לנצח. אבל לצד האופי המבוסס והרגוע של ה – TX, הוא מביא איתו נתוני נוחות נהדרים, עם נסיעה שקטה ומבודדת הן על כבישים פתוחים במהירויות גבוהות והן בנסיעות בכבישים משובשים או בשטח, עם הרבה עבודת מתלים.

מרחב הנוסעים בלקסוס TX הוא נוח באופן שראוי להזכיר, עם מושבים מרווחים, תמיכה נהדרת הן בבסיס המושב והן במשענת התומכת בגב, ואיכות הישיבה טובה – גם בשורת המושבים השנייה והשלישית. בשורה השלישית תוכלו להושיב בנוחות שני מבוגרים או שלושה ילדים, ותישארו עם תא מטען בנפח של 572 ליטרים, כמעט 13 ל' יותר מנפח תא המטען של ה – RX-L היוצא. כמובן, שאפשר לקפל את שורת המושבים השלישית ולקבל נפח תא אחסון של 1,548 ל'. אם תקפלו גם את שורת המושבים השנייה, תגלו שבתא המטען של ה – TX אתם יכולים לשאת גם מזרן זוגי בנוחות.

Lexus-TX-

האבזור והיצע מערכות הבטיחות

לקסוס TX מגיע כסטנדרט עם חבילת האבזור של לקסוס Safety System 3.0, הכוללת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, מערכת סיוע לשמירה על נתיב, ועוד רבות. בשורה התחתונה, אין ספק שמדובר בדגם מוצלח מאוד של לקסוס 7 מקומות, עם יכולות נסיעה טובות בכבישים פתוחים ובשטח, נתוני צריכת דלק חסכוניים ונוחות נסיעה טובה מאוד.

מחפשים את הרכב הבא שלכם? צרו קשר עם צוותי המקצוענים של קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, ונשמח ללוות אתכם!

Lexus TX 2024

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך