פורשה מקאן 2024

3 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 8
18 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פורשה מקאן?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פורשה מקאן החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 טורבו-בנזין

מחיר מחירון:
555,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,215
רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין S

מחיר מחירון:
630,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,190
רמת גימור:

2.9 טורבו-בנזין GTS

מחיר מחירון:
770,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
10,010
3.7/5 - 30 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני מקאן

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 630,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 8,190
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפורשה מקאן החדשה

פורשה מקאן

ברוכים הבאים לעמוד הרכב של רכב הפנאי הקטן של חברת פורשה - פורשה מקאן. לפני שנעמיק ברכב המסקרן הזה של אחת מחברות הרכב הכי נחשקות בעולם, בואו נדבר על חברת פורשה ועל מעט מההיסטוריה שלה. המידע הבא בחסות צוות קפיטל מוטורס.  פורשה היא חברת רכב שנוסדה בשנת 1931. היא ידועה במוניטין הייחודי שלה, בביצועים ובבלעדיות של העיצוב האלגנטי שלה. פורשה המציאו את הרעיון של מכונית הספורט עם דגם ה-356 שלהם. הם גם היו אחת החברות הראשונות שהציעו מנוע מוגדש טורבו ב-911 שלהם. לפורשה יש היסטוריה ארוכה של הצלחה בספורט מוטורי עם ניצחונות בלה מאן, 24 שעות של דייטונה ומרוצי פורמולה 1.  

היסטוריה ורקע של חברת פורשה 

פורשה היא אחת מיצרניות הרכב הידועות בעולם. הם ידועים במכוניות הספורטיביות והיוקרתיות שלהם. פורשה קיימת כבר יותר מ-90 שנה, והחלה עם סוכנות רכב יחידה בשטוטגרט, גרמניה. מאז הם התרחבו לכלול מגוון רחב של מוצרים כולל מכוניות ספורט, רכבי שטח, מכוניות סדאן ואפילו רכבי שירות. פורשה היא אחת מיצרניות הרכב היוקרתיות ביותר בעולם עם היסטוריה ארוכה ומורשת מוטורית בהחלט מפוארת. החברה הוקמה לראשונה כסוכנות רכב על ידי פרי פורשה ואביו פרדיננד פורשה ובסיוע של מהנדסים נוספים.  

פורשה מקאן – כל מה שצריך לדעת על הרכב 

פורשה מקאן מאפשרת לחברה הגרמנית להתחרות בשוק רכבי הפנאי הצומח במהירות. מקאן מתחרה ברכבים כמו אודי Q5 (שהוא מבוסס עליו), ב.מ.וו X3 ולנדרובר ריינג' רובר איווק. המקאן מעט יותר גדול מהמתחרים ומתפקד טוב יותר ביחס למתחרים, שזה עניין מבורך בכלי רכב עם שאיפות ספורטיביות.  למקאן יש שלושה מנועים. שני מנועי שישה צילינדרים בנזין ושני מגדשי טורבו. הראשון (מקאן S) הוא בנפח 3.0 ליטר והפיק 340 כ"ס, והשני (מקאן טורבו) בנפח 3.6 ליטר ומפיק 400 כ"ס, יחד עם גרסה נוספת של מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר הספק 258 כ"ס.  

רכב פנאי קטן שמציע חוויית ספורטיביות 

באופן קצת מפתיע, פורשה מקאן מציעה רמה גבוהה במיוחד של חווית נהיגה ספורטיבית - כמעט כמו פורשה ספורט. בשורה התחתונה: פורשה מקאן היא רכב פנאי עם אופי ספורטיבי אמיתי. פורשה מקאן, או "בייבי קאיין", אם תרצו, הוא רכב פנאי קומפקטי יוקרתי שנועד להתחרות בקצה העליון של הקטגוריה שלו.  פורשה לא רוצה שתראו בה מתחרה ישירה לב.מ.וו X3 (או X4), ריינג' רובר איווק וכו', אלא כרכב יקר ואקסקלוסיבי יותר וייחודי. הוא ירש את הבסיס של אאודי Q5, אך למרות זאת, פורשה אומרת שרק 20 אחוז מהרכיבים משותפים עם אאודי.  

מה שבאמת מעניין במקאן הוא רשימת הגרסאות והמנועים 

מבחינת המנועים שמציע הרכב המופלא הזה, כולם מוגדשים וכולם (למעט ה-2.0 ליטר הבסיסי) בלעדיים למקאן, המבשרים על מגוון מנועים חדש שיחלחל לכל מערך המותג. מנוע ה-2.0 ליטר מפיק 240 כוחות סוס, אך הוא לא הגיע לארץ בשלב זה.  אם תרצו ממש להתפנק, יש לכם את גרסת S, עם V6 טווין-טורבו בנפח 3.0 ליטר המפיק 340 כ"ס ו-46.7 קג"מ. עם המון שיק וסטייל, הגרסה הזו נותנת למקאן לרוץ ל-100 קמ"ש תוך 4.8 שניות בלבד.  

על מה מבוססת פורשה מקאן? 

פורשה מקאן, שהיא בעצם אחד הדגמים הוותיקים באולמות פורשה, יצא לראשונה ב-2013 והוא מבוסס על הדור הראשון של אודי Q5 שהוצג חמש שנים קודם לכן. למרות הבסיס הישן יותר שלו, זה לא מנע ממנו להיות אחד מדגמי פורשה הפופולריים יותר. עם מספרי מכירות מהממים שגברו אפילו על הערכות אופטימיות במיוחד, אין ספק שמדובר ברכב מוצלח. עד כדי כך, שבשנותיו הספורות הוא הצליח להוריד את הקאיין הסופר פופולרי למקום השני בטבלת מכירות המותגים באירופה ובצפון אמריקה.  אבל הזמן גם עושה את שלו, וכעת פורשה העניקה לו עדכון נוסף ואחרון לקראת ההחלפה לדור הבא, שאמור להשאיר אותו רלוונטי עד למקאן הבא עם הנעה חשמלית ב-2023. בשורה התחתונה: הפורשה מקאן הוא (עדיין) רכב פנאי מאוד נעים ושומר בקלות על היתרון ההיסטורי שלו, שמתבטא באיכויות דינמיות טובות שהן מהטובות בקטגוריה שלו, אם לא מהטובות. חוץ מזה, הוא עדיין נראה טוב מבחוץ ומספק סביבת נהג שעדיין נחשבת לאיכותית.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בפורשה מקאן החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי