ב.מ.וו XM 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
54 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו XM?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו XM החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

4.4 Ultimate

מחיר מחירון:
1,350,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
17,550
5/5 - 1 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני XM

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 1,350,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 17,550
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו XM החדשה

SUV מפלצתי, החזק ביותר של היצרנית הבווארית, בעיצוב ששובר את המוסכמות – BMW XM. הכירו את ב.מ.וו XM בעלת הנעת פלאג אין היבריד מתקדמת בהספק של 653 כ"ס, היגוי אחורי אקטיבי ותא נוסעים סופר פרמיום.  

Mאז ועד היום

M זאת חטיבת המרוצים ורכבי הספורט הרשמית של ב.מ.וו. M1 הייתה המכונית הראשונה שיוצרה תחת החטיבה הזאת בשנת 1978. אותו מנוע שפותח עבור M1 מצא את עצמו שנה אחר כך ב-M5 הראשונה – גרסת הביצועים של BMW סדרה 5. ככה החברה יצרה סגמנט חדש לחלוטין – מכונית סאלון/מנהלים עם ביצועים של מכונית ספורט. כעת לכל דגם ב.מ.וו יש גרסת M קיצונית. זה כולל את BMW M4 שביצענו לה מבחן דרכים בקפיטל מוטורס. בשנת 2022, ב.מ.וו הציגה מכונית M ששוברת את כל המוסכמות שוב אחרי שעשתה זאת בשנת 1978 עם M1. מכונת ביצועים שפותחה ומיוצרת בבלעדיות עבור חטיבת M – ב.מ.וו XM.  

רכב קונספט שהפך למציאות

ב.מ.וו XM הוצגה בשנת 2022 תחילה כרעיון על מנת להראות מה חטיבת M מסוגלת להציע ללקוחות המותג אם רק יחשקו בכך. לאחר החשיפה הביקוש לרכב היה גבוה מאוד ולכן בשנת 2023 כבר התחיל השיווק של הדגם. כבר בנובמבר 2023 עמד מספר המכירות על 4,500 יחידות בכל העולם. אף אחד לא האמין ש-BMW XM תצא לשוק בגלל העיצוב הקיצוני שלה שאינו תואם את הקו המקורי של המותג: גריל מאסיבי מאוד מלפנים בין יחידות תאורה קטנות מאוד, המון קווים חדים וחיתוכים, קו חלונות בזווית משונה, יחידות תאורה בעלות צורה מוזרה מאחור ושני לוגואים של ב.מ.וו מעל השמשה האחורית (כמו שהיה ב-M1).  

מנוע וביצועים

ל-XM יחידת הנעה מאסיבית המורכבת ממנוע בנזין V8 עם שני מגדשי טורבו בנפח 4.4 ליטר ומנוע חשמלי אשר משולב עם תיבת ההילוכים שמייצר לבדו הספק של 194 כ"ס. ההנעה עוברת אל כל ארבעת הגלגלים של BMW XM דרך תיבת הילוכים אוטומטית מסוג טיפטרוניק בעלת 8 הילוכים. ההספק המרבי הוא הגבוה ביותר שהתקבל ברכב של BMW – 653 כוח סוס ו-81 קג"מ. בנוסף לכך, מדובר בהנעה היברידית המסוגלת לנוע על חשמל בלבד 83 ק"מ. כדי להפוך את ההספק לשימושי בעולם האמיתי, XM מצוידת בדיפרנציאל אחורי אקטיבי, מוטות מייצבים אקטיביים ומתלים אדפטיביים.  

אבזור

כפי שאפשר להניח, לBMW XM יש את כל האבזור המקובל של BMW כסטנדרט. נוסף על האבזור הקונסרבטיבי, יש לה גם זיכרון של '50 מטרים אחרונים' לכניסה לחנייה באופן אוטונומי, סגירת וואקום לדלתות, חישוקי גלגלים בגודל 23 אינץ', היגוי אחורי אקטיבי ומערכת סאונד יוקרתית של Harman Cardon עם 16 רמקולים.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו XM החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי