ב.מ.וו סדרה 5 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 2
רמת אבזור בטיחות: 6
30 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 5?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 292 כ"ס 530e M-Design SE

מחיר מחירון:
479,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
6,238
רמת גימור:

3.0 394 כ"ס 545e xDrive M-Sport

מחיר מחירון:
608,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,904
3.5/5 - 28 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סדרה 5

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 608,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 7,904
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 5 החדשה

ב.מ.וו סדרה 5 היא מכונית מנהלים בתצורת סדאן שהחלה את ייצורה כבר ב- 1972 ונחשבת למכונית סלון יוקרתית ומרשימה. היא מהווה מקור לחצי מהכנסות חברת ב.מ.וו ולא לחינם ניסו בחברה הגרמנית להכניס במכונית אחת את כל החידושים האפשריים.  בדגמי 2019 קיימים שני דגמים, 540i העצמתי והגרסה ההיברידית פלאג אין בדגם 530i. דגם זה שווק עד לאחרונה עם הנעה אחורית וכעת הוא מוצע גם עם מערכת הנעה כפולה כשמיקום הסוללה תחת רצפת תא המטען, מה שמעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על הנדסת אנוש גרמנית איכותית.  

גרסאות מנוע

דגם 540i סדאן הוא מכונה עם עצמה בעל נפח מנוע 3.0 ליטרים בטכנולוגיית טווין טורבו עם הזרקת דלק ישירה בדיוק גבוה. ביצועי המנוע בדגם זה מגיעים למהירות מרבית של 250 קמ"ש, 340 כ"ס ותאוצת מהירות שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 5.1 שניות. טווח הנסיעה שלה מגיע ל- 945 ק"מ.  הגרסה ההיברידית 530i מציעה רמת חשמול היברידית נטענת עם יכולת טעינה חיצונית (PHEV) וסוללת ליתיום- יון, הספק מרבי משולב במצב E-boos מייצר 252 כ"ס. נפח המנוע שמוצע בה הוא 2.0 ליטרים בטכנולוגית טווין טורבו כשסוג המנוע החשמלי הוא תלת פאזי סינכרוני.  בביצועים ה- 530i מציגה מהירות מרבית של 235 קמ"ש עם תאוצת מהירות שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 6.2 שניות. טווח הנסיעה החשמלי שלה מגיע ל- 43 ק"מ. לדברי היצרן זמן טעינה מלא לוקח כשלוש שעות.  

עיצוב

איכות הגימור והחומרים גבוהה מאוד בסדרה 5. אמנם מדובר בעיצוב שכבר ראינו בדגמים אחרים של היצרן הגרמני, מה שאומר שהאיכות כאן לא יכולה לאכזב. קווי המתאר החיצוניים בסדרה 5 שומרים על הצורה המסורתית אך שונים בחיתוכים הצדדיים וביחידות התאורה בחזית.  

בטיחות

מערכות הבטיחות השונות שמוטמעות בסדרה 5 כמעט הופכות אותה לרכב אוטונומי. בשני הדגמים מותקנים: 6 כריות אוויר או חבילת עזר לנהג עם בקרת סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי כלי רכב ב"שטח מת", זיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס חיישני לחץ אוויר ובלימה אוטומטית בשעת חירום. מערכות נוספות שניתן למצוא רק בדגם 540i הן: בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.  חבילת עזר משודרגת לנהג מופיעה רק ברמת Exclusive בשני הדגמים וכוללת: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת בקרת היגוי ושמירה על הרכב במרכז הנתיב, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, התרעה בפני תעבורה צולבת מלפנים ומערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום.   

לסיכום

ב.מ.וו סדרה 5 היא מכונית סדאן סולידית ואלגנטית. אין בה קווי מתאר יוצאי דופן אבל היא מציעה את כל האיכות והטכנולוגיה של ב.מ.וו. היא נחשבת לאיכותית ביותר מבין קטגורית רכבי הסדאן ומי שחפץ במכונית סלון מרווחת, מאובזרת, איכותית וכן גם מהירה, יכול לקבל אותה בב.מ.וו סדרה 5.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו סדרה 5 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי