ב.מ.וו i5 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
29 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו i5?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו i5 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

eDrive40 M-Expressive

מחיר מחירון:
619,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,058
רמת גימור:

M60 xDrive M-Ultimate

מחיר מחירון:
859,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
11,178
4/5 - 1 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני i5

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 619,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 8,058
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו i5 החדשה

שתי גרסאות M ספורט בעלות ביצועים מרשימים, יכולות נהיגה אוטונומיות מתקדמות ותא נוסעים יוקרתי – ב.מ.וו i5החדשה. הרכב החשמלי החשוב ביותר של מותג BMW סדרה 5.  

סדרה 5 החדשה (G60)

החל השיווק של הדור השמיני של סדרה 5 האייקונית - מכונית יוקרה גדולה ומפנקת עם עיצוב ספורטיבי ויוקרתי יותר, גודל מפלצתי - הכי גדולה בסדרה אי פעם! מגיעה גם בגרסה חשמלית מלאה: ה-i5, ומערכות טכנולוגיה מתקדמות, כולל מסך ענק ונהיגה אוטונומית חלקית. מושלמת לחובבי יוקרה, משפחות גדולות ואנשים שרוצים להתפנק בטכנולוגיה הכי חדשה.  

פיתוח ב.מ.וו i5

בפברואר 2022, פיתוח ה-i5 החשמלית החל בנסיעה ממינכן למרכז הבדיקות ב-Arjeplog שבשבדיה. המכונית נסעה 2,980 ק"מ למבחנים קיצוניים בתנאי קור קיצוניים. מהנדסי ב.מ.וו i5 בדקו את יעילות המנועים החשמליים, הסוללה ומערכת הקירור לנוחות וביצועים מיטביים. אגם קפוא ודרכי שלג שימשו לבחון את תגובת כל המערכות בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד. לאחר מכן, הבדיקות נמשכו במינכן ובמפעל דינגולפינג כדי לשפר את נוחות הנסיעה, האקוסטיקה והביצועים בכל תנאי. בין היתר, נבחנה גם התנהגות הרכב בדרכי אלפיים מושלגות. בחורף 2022, אבות טיפוס כמעט סופיים של ב.מ.ווi5 נבחנו שוב בתנאים קיצוניים כדי לוודא את אמינות המערכות. הבדיקות הללו סייעו לשפר את הרכב לפני מבחני סיבולת נוספים ליד החוג הארקטי בפברואר 2023.  

נתונים טכניים של BMW i5

ב.מ.וו i5 בגרסת eDrive40 מצוידת במנוע אחורי המייצר הספק של 340 כ"ס. בגרסת m60 יש שני מנועים והנעת 4X4 המייצרים הספק של 600 כ"ס. לשני הדגמים סוללה עוצמתית בקיבולת של 84 קוט"ש. טעינה מהירה בעמדת DC תיקח כ-30 דקות מ-10 עד 80% טעינה. טווח הנסיעה המרבי בגרסת ההנעה האחורית הוא 537 ק"מ. BMW i5 M60 מצוידת גם במתלים ובולמים אדפטיביים לשיפור חוויית הנהיגה. כמו כן, ל-i5 יש מערכת טעינה חכמה הנקראת Plug & Charge כך שאין צורך להשתמש בכרטיסים ואפליקציות להטענת הרכב.  

רמת גימור M ספורט בלבד

ה-i5 מגיעה לישראל רק ברמת הגימור הבכירה שנקראת M ספורט. חבילת האבזור כוללת עיצוב חיצוני של M שמתאפיין באלמנטים ספורטיביים כמו חישוקי גלגלים של BMW M-Sport, פגושים ספורטיביים, דיפיוזר אחורי, בלמים משופרים ועוד. כמו כן, גם בתא הנוסעים נפגוש אלמנטים ספורטיביים מעולמות הביצועים של המותג כמו הגה ספורט מקצועי, מושבי ספורט ועוד. כמובן שלצד כל אלו יש את האבזור היוקרתי של סדרה 5 כמו בקרת קלים מפוצלת לאזורים, שליטה על המיזוג והמולטימדיה מהמושב האחורי, מערכת שמע יוקרתית, מצלמות וחיישנים 360, חנייה אוטומטית, נהיגה חצי-אוטונומית בעומסי תנועה ובכביש מהיר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו i5 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי