ניו EL7 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
17 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ניו EL7?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ניו EL7 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

סוללת 100 קוט"ש

מחיר מחירון:
555,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,215
רמת גימור:

סוללת 100 קוט"ש + חישוקי 21"

מחיר מחירון:
575,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,475
5/5 - 1 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני EL7

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 555,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 7,215
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לניו EL7 החדשה

SUV חשמלי בעל הספק של 653 כוח סוס, מערכת ניהול קולית נתמכת AI, חווית נהיגה ספורטיבית וטווח נסיעה חשמלי של 501 ק"מ בין טעינות – ניו EL7.  

פריצת דרך טכנולוגית

NIO EL7 מציגה את כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של המותג הצעיר. ניו החלה את דרכה בשנת 2014 וכבר ביום הקמתה צירפה לשורותיה ענקיות טכנולוגיה לפיתוח מערכות הרכב כמו Lenovo, Tencent ו-BAIDU כשהאחרונה היא המתחרה הסינית של גוגל. מלבד מכלולים מכאניים ואלקטרוניים המשפרים את חווית הנהיגה של EL7, לניו יש עוזרת אישית בדמות כדור עם הבעות פנים המוצב על הדשבורד ומסייעת לנהג ולנוסעים לשלוט על מגוון פונקציות ברכב באמצעות בינה מלאכותית.  

חווית נהיגה ממכרת

ניו EL7 מוצעת בישראל עם הנעה אחת: כפולה בעלת שני מנועים חשמליים עוצמתיים. שני המנועים מייצרים הספק בלתי ייאמן של 653 כוח סוס ו-86.6 קילוגרם מומנט. בזכות משקל עצמי גבוה של 2.3 טון התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות. על מנת לתת לנהג סיכוי כלשהו לשלוט על הרכב בלחיצה על דוושת התאוצה היא מצוידת בבלמים של המותג האיטלקי BREMBO ובמתלי אוויר אדפטיביים המקשיחים את עצמם בנהיגה ספורטיבית ומייצבים את ה-EL7 על הכביש. הסוללה מתחת לרצפת המכונית הינה בקיבולת של 100 קוט"ש והיא מספקת טווח נסיעה מרבי של 501 קילומטרים בין טעינות.

תא נוסעים יוקרתי

בתוך תא הנוסעים של NIO EL7 האווירה היא ייחודית בזכות שימוש בפטנטים מקוריים שהמותג פיתח. ניתן לפגוש את זה בבורר ההילוכים, כפתורים לפתיחה חשמלית של הדלתות, הגה כתום, מסך מרכזי צף בגודל 12.8 אינץ' ומושבים יוקרתיים מעור בעלי פונקציות עיסוי שונות לבחירה. לדלתות הרכב יש סגירה רכה, התקרה עשויה מיקרופייבר, לבקרת האקלים 3 אזורים ולשורת המושבים השנייה יש מסך שליטה משלה בגודל 6.6 אינץ'. בנוסף לכך נפגוש בתא הנוסעים גם מערכת לטיהור אוויר עם בישום, מערכת שמע יוקרתית, גג שמש פנוראמי ושימוש נרחב בחומרים סביבתיים לדיפון הדלתות והמושבים.  

בטיחות בלתי מתפשרת

NIO EL7 מגיעה אלינו כבר אחרי שעברה את מבחן הריסוק האירופי. היא קיבלה כמובן 5 כוכבי בטיחות וזאת בזכות 7 כריות אוויר, מערכות אוטונומיות למניעת התנגשות, התרעה על עייפות נהג, אורות גבוהים אוטומטיים ורדאר משולב מצלמה שיודע לזהות תנועה חוצה בצומת, הולכי רגל, רוכבי דו גלגלי ותמרורים. בקרת השיוט האדפטיבית של ניו EL7 עובדת בכל מהירות נסיעה וכוללת בקרת מהירות חכמה (ISA).  

אבזור מקסימאלי

ניו EL7 מכילה את כל האבזור הנדרש לכל נהג בדגש על כל פרט. זה מתבטא בוו גרירה נשלף חשמלית, חלונות אחוריים כהים, מושב נוסע Lounge, דלת תא מטען בפתיחה וסגירה ללא מגע, תאורת אווירה, חישוקי גלגלים בקוטר 20 אינץ', תאורת לד מלפנים ומאחור ומראות נגד סנוור. כל זאת על מנת לאפשר לכל רוכש ליהנות מפסגת הטכנולוגיה של המותג ללא הצורך בתשלום על כל תוספת בנפרד.  

חוות דעת מקצועית על NIO EL7

NIO EL7 הוא רכב יוקרה ששם לעצמו רף גבוה מאוד בתחרות מול דגמים חשמליים של מותגי יוקרה גרמניים וקוריאניים. המחיר שלו מדגיש את השייכות שלו למועדון אקסקלוסיבי של רכבי פאר טכנולוגיים. לצד זאת, הוא אינו מסגיר את זה בעיצוב החיצוני ושומר על איפוק כדי להתאים את עצמו לקהל לקוחות בוגר. הבחירה בין EL7 לכל אחד מהדגמים האחרים באותו טווח מחיר גורמים לכך שהוא מציע יותר בייחוד כשמסתכלים על הספק המנועים ורמת האבזור שלו. לנו אין ספק שמדובר בבחירה מאוד משתלמת אך לצד זאת גם קשה להשוות אותו לדגמים בגלל הייחודיות שלו.  

תנאי רכישה

קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכב היחידה בישראל שמציעה את ניו EL7 בתנאי מימון גמישים שכוללים אפשרות רכישה ללא תשלום מקדמה. בחירת רכב חשמלי חדש עשויה להיות מורכבת ולכן אנו מציעים לכם להתייעץ איתנו, ללא כל התחייבות בנוגע לרכישת הרכב הבא שלכם ולקבל הצעה למימון על פי מה שמתאים לכם בין אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לקבל חשבונית מוכרת לצורכי מס עבור הרכישה, לפרוס את תקופת ההחזר עד ל-100 תשלומים ואפילו לבצע עסקת טרייד-אין הוגנת על הרכב הישן שלכם. כל רכב. למידע נוסף על הדגם ועל הרכישה חייגו עכשיו 3580*

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בניו EL7 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי