רכב עבודה מומלץ: 6 דגמים שמתאימים גם למשפחה

פולקסווגן אמארוק

אם יש בבעלותך רכב עבודה אתה בוודאי מכיר את הקושי להשתמש בו עבור נסיעות עם המשפחה בייחוד אם גם בן/בת הזוג מעוניינים להשתמש בו לסידורים. השילוב בין רכב משפחתי לרכב עבודה לא כל כך נדיר ולכן גם יש קושי לבחור את הרכב המתאים מאחר ויש מגוון רחב של אפשרויות. לפניך 6 רכבי עבודה מומלצים שכדאי לך לבדוק.

@capital.motors.il ‏סיטרואן E BERLINGO החדשה מה אתם חושבים? לסקירה מלאה אתם יודעם איפה לחפש🤫 #סיטרואן_ברלינגו #ברלינגוחשמלית #רכבים_בישראל #רכבחשמלי #ברלינגו #berlingo #סקירתרכב ♬ My Addiction – Alex Guesta

רכב חשמלי עם 7 מקומות – סיטרואן ברלינגו חשמלית

סיטרואן e-Berlingo החדשה משלבת את היתרונות המוכרים של הדגם – עיצוב מרווח, שימושיות משפחתית ונוחות נסיעה – עם יחידת הנעה חשמלית מתקדמת. הרכב מגיע בשתי גרסאות: סטנדרטית עם 5 מקומות ישיבה וארוכה יותר עם 7 מקומות.e-Berlingo מצוידת במנוע חשמלי חזק בהספק 136 כ"ס וסוללה בקיבולת 50 קוט"ש, המאפשרים טווח נסיעה של עד 268 ק"מ בין טעינות (תקן WLTP).הדגם החשמלי מאובזר ברמת גימור גבוהה, הכוללת: חיישני תאורה וגשם, חיישני חניה אחוריים, בורר מצבי נהיגה, מחשב דרך, מסך מולטימדיה 8 אינץ', מערכת שמע, תאורת כניסה, גימור פנים דו-גוני וחיבורי USB. הדגם ארוך הבסיס (7 מקומות) כולל דלת אחורית נפתחת, ושתיהן מצוידות בשתי דלתות הזזה המאפשרות גישה נוחה למושבים האחוריים. מנוע חשמלי חזק, סוללה איכותית ותמסורת ישירה לגלגלים הקדמיים תורמים לנסיעה חלקה, חסכונית וירוקה. ה-Berlingo נחשבת לאחת המכוניות הפופולריות ביותר בקטגוריה, וגרסתה החשמלית צפויה להמשיך את ההצלחה. סיטרואן e-Berlingo היא רכב עבודה מומלץ בגלל שהיא מציעה שילוב מושלם של חדשנות חשמלית, שימושיות מוכחת ועיצוב מוכר. רכב אידיאלי למשפחות המחפשות פתרון תחבורה ירוק, מרווח ופונקציונלי.

סיטרואן ברלינגו החשמלית החדשה

אופל קומבו LIFE

אופל קומבו הוצג לראשונה בשנת 1993. הוא צבר פופולריות רבה בישראל ובאירופה לאורך השנים. דגם 2017 התבסס על פלטפורמת פיאט דובלו, בעוד דגם 2018 (הדור הנוכחי) משתמש בפלטפורמה של פיג'ו פרטנר וסיטרואן ברלינגו. אופל קומבו מציעה נפח אחסון נדיב ותא מטען מרווח, מה שהופך אותה לבחירה מועדפת עבור אנשי מקצוע. לאורך השנים הוצעו דגמים עם מנועי בנזין, דיזל, היברידיים ואף חשמליים. הרכב מורכב בטורקיה אך מיוצר בגרמניה ולכן ידוע באמינותו הגבוהה. הוא מציע תמורה טובה לכסף ביחס למתחרות בקטגוריה. אופל קומבו הוא רכב טנדר איכותי המציע שילוב מוצלח של תכונות: כושר העמסה מרשים, אמינות גרמנית, מחיר אטרקטיבי ואפשרויות הנעה מגוונות. הוא מתאים במיוחד לאנשי מקצוע ולמשפחות הזקוקות לרכב מרווח ופונקציונלי.

אופל קומבו החדשה

רכב עבודה מומלץ מעל 3.5 טון – ראם 2500

ראם 2500 הוא טנדר חזק, מרווח וחסכוני המציע שילוב מאוזן של נוחות וביצועים. הוא רכב עבודה מומלץ מאוד בזכות יכולות השטח הגבוהות שלו ובצריכת הדלק המפתיעה לטובה. הראם מציע מגוון רחב של אורכי ארגז ותאי נוסעים, כושר גרירה ונשיאה ואפשרויות הנעה. בישראל, הוא מתחרה ישירות בשברולט סילברדו ובפורד F350, ונחשב לגרסה המאוזנת ביותר מבניהם מבחינת נוחות נסיעה. יתרונותיו הבולטים של הראם כוללים אבזור עשיר, מנוע חזק, צריכת דלק חסכונית, הופעה מרשימה, יכולות שטח גבוהות ונוחות נסיעה טובה. מבין רכבי עבודה מומלצים אחרים ששמנו ברשימה זו, חסרונותיו כוללים צורך ברישיון משאית (C1 ומעלה), מוגבלות בחניה וקושי מסוים לתמרון בערים.

יונדאי סטאריה

יונדאי סטאריה היא רכב עבודה מומלץ והיא מוצעת בשתי גרסאות עיקריות: גרסה מסחרית וגרסה לנוסעים.

גרסת הנוסעים:

• זמינה בתצורות של 5, 7 ו-9 מקומות ישיבה.
• מציעה עיצוב מודרני ומרווח פנים נדיב, כולל מושבים מרופדים בעור, תאורת LED וחלונות פנורמיים.
• מופעלת על ידי מנוע דיזל חזק וחסכוני.
• מאובזרת בטכנולוגיות מתקדמות רבות, כולל מערכת מולטימדיה גדולה, לוח מחוונים דיגיטלי ומערכות בטיחות מתקדמות.

גרסת המסחרית:

• זמינה בתצורות של 3 ו-6 מקומות ישיבה.
• מציעה תא מטען מרווח במיוחד, המאפשר נשיאת ציוד רב.
• מתאימה לשימוש עסקי או פרטי כאחד.
• מאובזרת במפרט טכנולוגי דומה לגרסת הנוסעים.
יונדאי סטאריה היא רכב רב-תכליתי המציע שילוב ייחודי של נוחות, מרווח, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים מרשימים. היא מתאימה הן למשפחות המחפשות רכב מרווח ופונקציונלי והן לעסקים הזקוקים לרכב מסחרי אמין וחסכוני.

יונדאי סטאריה החדשה

פולקסווגן אמארוק

פולקסוואגן אמארוק הוא טנדר חזק המציע שילוב מרשים של נוחות, ביצועים ויכולות שטח. האמארוק מציג עיצוב עוצמתי ומודרני, המשלב קווים אלגנטיים עם קשיחות וחוזק. הרכב מצויד במנוע דיזל חזק וחסכוני, המספק ביצועים מרשימים הן בנסיעה עירונית והן בנסיעה בשטח. האמארוק ידוע ביכולות השטח הגבוהות שלו, הודות למערכת הנעה כפולה מתקדמת, מרווח גחון נדיב וזויות גישה נדיבות. פנים הרכב מרווח ונוח, ומציע מקום ישיבה נוח ל-5 נוסעים. הוא מגיע עם אבזור עשיר הכולל מערכת מולטימדיה גדולה, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד. האמארוק מתאים הן לשימוש פרטי והן לשימוש עסקי, הודות לתא המטען המרווח שלו ויכולות הגרירה הגבוהות שלו. הוא טנדר מצוין מבין רכבי עבודה מומלצים עבור מי שמחפש רכב חזק, מרווח, פונקציונלי ואמין, המציע שילוב מרשים של נוחות, ביצועים ויכולות שטח.

פולקסווגן אמארוק

רכב עבודה חשמלי עם 6 מקומות ישיבה – סיטרואן ג'מפי

סיטרואן ג'מפי חשמלי 6 מקומות מציע שילוב ייחודי של יתרונות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משפחות ומשתמשים עסקיים כאחד. סיטרואן ג'מפי ידוע במרווח הפנים הנדיב שלו, גם בגרסת 6 המקומות. תא הנוסעים מרווח ומואר, עם מושבים נוחים ותמיכה מצוינת. הרכב מציע מגוון אפשרויות אחסון חכמות ותא מטען גדול, מה שהופך אותו לרכב עבודה מומלץ לנסיעות משפחתיות או לשימוש עסקי. סיטרואן ג'מפי חשמלי מגיע עם מפרט בטיחות מקיף הכולל מערכות בלימה אוטומטית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי עייפות נהג ועוד, מה שמקנה לכם שקט נפשי בעת נסיעה עם ילדים. הנעה חשמלית משמעה חיסכון משמעותי בעלויות הדלק. בנוסף, רכבים חשמליים זוכים להטבות מס רבות במדינת ישראל. יתרון נוסף הוא פליטת אפס גזי פליט, מה שהופך את הרכב לידידותי לסביבה ותורם לאיכות האוויר.

סיטרואן ג'מפי החדשה

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך