פורשה קאיימן 2024

6 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 8
13 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פורשה קאיימן?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פורשה קאיימן החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 718

מחיר מחירון:
482,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
6,266
רמת גימור:

2.0 718 T

מחיר מחירון:
555,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,215
רמת גימור:

2.5 718 S

מחיר מחירון:
585,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,605
רמת גימור:

4.0 718 GTS

מחיר מחירון:
705,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
9,165
רמת גימור:

4.0 718 GT4

מחיר מחירון:
835,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
10,855
רמת גימור:

4.0 718 GT4 RS

מחיר מחירון:
1,155,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
15,015
3.4/5 - 47 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני קאיימן

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 585,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 7,605
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפורשה קאיימן החדשה

פורשה קאיימן

פורשה מציגה את הגרסה שלה למכוניות הנחשקות ביותר בעולם, פורשה קאיימן. תיהנו כאן מיותר כוח, אחיזה טובה יותר ופחות משקל-עצמי. עם המון סטייל וביצועים שגורמים להחסיר פעימת לב, פורשה קאיימן מגיעה גם לישראל.

רקע והתפתחות

מישהו ביקש את האחות הקטנה של פורשה 911? ובכן, זה לא לגמרי מדויק, היא לא באמת אחותה הקטנה של 911, למרות היסודות המצוינים של פלטפורמת מנוע מרכזי. המנוע החזק שלה, מערכות המתלים והבלימה המתקדמות, החומרים האקזוטיים ועוד, כל אלו הופכים את הרכב הזה לאחד מהרכבים הנכספים על הכביש.  למעשה, רק בשנת 2015 הציגה חברת פורשה גרסת GT4 של הדור הקודם של קיימן (981). נכון להיום, קיים דור חדש המבוסס על ה-718 (ארבע שנים מאוחר יותר). עם מנוע בוקסר קלאסי של חברת פורשה, הרכב הזה מקבל את גוון הצליל הייחודי כל כך שחובבי המותג אוהבים.  למנוע הבוקסר שישה צילינדרים ונפח של 4.0 ליטר, כאשר אין כאן מגדש טורבו (המנוע אטמוספרי). ההספק המרבי הוא 500 כ"ס, כאשר מספר זה גבוה ב-80 כ"ס מה-GT4. בקו האדום קיימת מערכת ניתוק הצתה ב-9,000 סל"ד, מה שלא יפריע לכם להאיץ ב-3.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

עיצוב ונוכחות

מישהו פחות משקל ויותר יציבות על הכביש? קיבלתם. המשקל העצמי כאן נמוך ב-35 ק"ג מאשר GT4. זאת, הודות למכסה מנוע קדמי וכנפיים מקרבון, כמו גם שמשה אחורית דקה יותר, בידוד טוב יותר וריפוד דלת פנים עם רשתות אחסון (במקום תאי אחסון). אז הנוכחות קלה וזריזה יותר, בעוד שהעיצוב מדבר בעד עצמו וגורם לנו לרייר.

מנוע וביצועים

איך אומרים, הכול מתחיל עם המנוע? נכון. קאיימן כולל מנוע שישה צילינדרים אטמוספרי בנפח 4.0 ליטר. התוצאה היא נתון תאוצה מלהיב במיוחד של 3.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בעוד שיש לכם מתחת למכסה המנוע (בגרסה הבכירה של 4GT) 400 – 500 כ"ס (תלוי בגרסה). אם ביקשתם כוח בלתי מבוטל בכל לחיצת דוושה, קיבלתם.

אבזור ונוחות

אין ספק, מדובר כאן ברכב מסלול לכל דבר שנראה, מרגיש ומצויד בהתאם במיטב הטכנולוגיות הכי מתקדמות. אם אתם מחפשים רכב שאפשר לנהוג בו בימי מסלול, זה הרכב. עם זאת, קחו בחשבון שהנהיגה ברכבים מהסוגים האלו היא בדרך כלל נוקשה יותר, מה שמאופיין עם רכבי ספורט ורכבי על.  בשורה התחתונה, אם חיפשתם רכב מסלול עם ביצועים מטריפי חושים, קיבלתם כאן מכונת נהיגה מושלמת שמומלצת לכל חובב המותג פורשה.  

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בפורשה קאיימן החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי