פורשה בוקסטר
האחות הגדולה שלה היא
פורשה 911, בעוד שפורשה בוקסטר ממש לא מתיימרת להיות קררה 911. עם ביצועים מרשימים שהיא זוקפת לזכותה ועיצוב בלתי נשכח, פורשה בוקסטר היא אחת המכוניות הנחשקות ביותר על הכביש.
רקע והתפתחות
פורשה בוקסטר היא אמנם גרסת כניסה של
פורשה, אבל אל תתבלבלו, זו לא מכונית בינונית ובטח שלא בסיסית. הבוקסטר מציעה חווית נהיגה פשוט מעולה, אבל יש בה יותר מזה. כמו כל פורשה הראויה לשמה, גם בוקסטר מיוצרת עם מנוע מרכזי, מה שתורם משמעותית ליציבות הרכב וליחסי המשקל בין הסרן האחורי לקדמי. תקבלו כאן הנעה אחורית וחלוקת משקל מושלמת, אלמנטים אשר יוצרים חווית נהיגה יוצאת דופן וייחודית לרכבי פורשה. הודות למנוע 2.0 ליטר טורבו שמפיק 300 כ"ס או 350 כ"ס, התאוצה כאן מ-0 ל-100 קמ"ש תרגיש לכם כמו משחק ילדים. עם משקל עצמי נמוך יחסית וזריזות בלתי מתפשרת, פורשה בוקסטר נמצאת בקטגוריה של רכבי היוקרה הנחשקים ביותר. תיהנו כאן מחומרי פרמיום ואבזור עשיר, כאשר אפילו ההגה החשמלי ומערכות הבטיחות המתקדמות ברכב יסייעו לכם בנהיגה ספורטיבית ועירונית.
עיצוב, בטיחות ונוכחות
פורשה בוקסטר מצוידת ב-6 כריות אוויר להגנה מלאה, כמו גם מערכות של בקרת יציבות אלקטרונית ומערכות בטיחות מתקדמות נוספות. העיצוב בלתי נשכח וגורם להחסרת פעימה, בין אם מסתכלים על הרכב מזווית זו או אחרת. המכונית עדיין לא נבחנה במבחני הריסוק של איגוד EuroNCAP.
מנוע וביצועים
הדגם המחודש של בוקסטר מביא לשינוי משמעותי בדמותו של מנוע חדש לגמרי. לראשונה עד היום, לבוקסטר יהיה מנוע טורבו בנפח 2.5 ליטר. מדובר כאן ביחידת הנעה חזקה (300 כ"ס ו-38.7 קג"מ למנוע הקטן, 350 כ"ס ו-42.8 קג"מ למנוע הגדול ), כאשר יש יתרון ברור בזמינות הכוח.
אבזור ונוחות
ההיגוי של ה-בוקסטר הוחלף לחשמלי - מלא, במקום אלקטרו-הידראולי שהיה מאופיין עם הדור הקודם. במקביל לכך המתלים כוילו מחדש, והעיצובים הקדמיים והאחוריים זכו לשיפורים מסוימים. תא הנוסעים עמוס בטכנולוגיות מתקדמות, מערכות סיוע לנהג ועוד. בשורה התחתונה, רכב שמלווה בהמון סטייל ויוקרה, בעוד שהביצועים לא נשכחו מאחורה. פורשה בוקסטר מצדיקה את הלוגו שהיא נושאת, רכב נחשק במיוחד ללא עוררין.