מכונית פנאי שטח מרווחת, היברידית וחסכונית – סוזוקי S-cross החדשה. מנוע טורבו בנזין מיקרו היברידי עם צריכת דלק ממוצעת של 17.5 ק"מ לליטר ואפשרות לגרסה עם הנעה 4X4.
סוזוקי קרוסאובר החדשה
בשנת 2006, עוד הרבה לפני שזה היה אופנתי, סוזוקי חשפה ג'יפון משפחתי בשם סוזוקי SX4. כשהגיע לישראל הוא הפך להצלחה מסחררת. עד היום ניתן למצוא אות הדור הראשון על כבישי ישראל בזכות האמינות והפופולאריות שלו. בשנת 2014 שמו של הרכב השתנה
לסוזוקי קרוסאובר וכשהחל השיווק שלו בישראל גם הוא הפך ללהיט מכירות. כעט בדור השלישי הוא החליף את שמו שוב וקיבל הנעה מיקרו היברידית חסכונית במיוחד ולראשונה הוא קיבל גם גרסה עם
הנעת 4 על 4. הכירו את סוזוקי S-Cross החדשה.
גרסת 4X4
למערכת ההנעה של סוזוקי S-Cross קוראים "AllGrip" (אחיזה מלאה). עם מרווח גחון של 17.5 ס"מ העבירות של S-Cross לא רעה בכלל. אבל למעשה היא מיועדת יותר עבור שבילים בוציים ונהיגה בשלג עמוק, ולא לשטח סלעי או חולי. בגרסת ה-4X4 יש גם בורר מצבי נהיגה שמאפשר לנהג לבחור בין מצב 'ספורט' לבין מצב 'שלג'. לא כולל את מצב הנהיגה 'אוטומטי' שהוא כנראה יהיה בשימוש רוב הזמן על ידי רוב הנהגים.
מנוע וביצועים
סוזוקי קרוסאובר החדשה מגיעה עם מנוע אחד בלבד: טורבו בנזין מיקרו היבריד בנפח 1,400 סמ"ק. המנוע מייצר הספק של 129 כוח סוס ו-24 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה בעלת הנעה הקדמית היא 17.5 ק"מ לליטר. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות והמהירות המרבית היא 195 קמ"ש. המנוע מעביר את הכוח דרך תיבת הילוכים אוטומטית מסוג טיפטרוניק עם 6 מהירויות.
חוות דעת
במשך שני דורות היא הייתה מלכת מכירות בסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים. כעת, בדור השלישי והחדש, סוזוקי S-Cross מציעה את השילוב המושלם בין רכב משפחתי ומרווח לרכב פנאי-שטח חסכוני. האבזור של סוזוקי S-Cross מכיל כסטנדרט מסך מולטימדיה מרכזי תומך בקישוריות מכשירים ניידים, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת לד, חיישני גשם, חיישני חנייה, כניסה והנעה ללא מפתח והפשרה למראות. אין ספק שמדובר בשיפור ניכר לעומת הדורות הקודמים ובמחיר התחרותי שלה, מדובר בקרוסאובר משפחתי
משתלם במיוחד.