לינק אנד קו 01 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 6
11 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על לינק אנד קו 01?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של לינק אנד קו 01 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 היברידי-נטען

מחיר מחירון:
242,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,157
4.5/5 - 4 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני 01

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 242,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,157
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ללינק אנד קו 01 החדשה

קרוסאובר יוקרתי בעל עיצוב מקורי וייחודי בעל יחידת הנעה היברידית נטענת לביצועים טובים יותר ולחיסכון בדלק – לינק אנד קו 01. הדגם הראשון מגיע אלינו ברמת גימור אחת מאובזרת ללא פשרות.  

מה זה לינק אנד קו

החברה נוסדה בשנת 2016 בזכות שיתוף פעולה בין שתי יצרניות שונות לחלוטין אחת מהשנייה – וולוו השוודית וג'ילי הסינית. השילוב נוצר בעקבות רכישת וולוו על ידי הענקית הסינית. המטרה הייתה ליצור רכבי יוקרה במיתוג שונה מזה של גי'לי (שנחשבת לעממית) כאשר מי שאחראים על הפיתוח, העיצוב וההנדסה שלהם, אלה צוותים של חברת וולוו. דגם 01 הוא הרכב הראשון של היצרנית והוא כרגע היחיד שנמכר בישראל.  

עיצוב

העיצוב המיוחד של 01 מוצלח במיוחד בזכות המקוריות שלו. אפשר לנסות לזהות אלמנטים דומים לרכבים אחרים אך המעצבים עשו זאת בדרך שלהם. מלפנים מכסה המנוע ותאורת היום כבר מזוהים עם המותג ונותנים סטייל ספורטיבי. הגריל של הרכב נמתח לכל האורך כאשר בקצוות נמצאות יחידות התאורה העיקריות. מתחת לגריל המרכזי יש פתח נוסף עם שפה עליונה מודגשת וקונסי אוויר לקירור הבלמים. צד הרכב גם אינו שגרתי וכולל מספר אלמנטים בולטים מאוד כמו כונסי אוויר מאחורי בתי הגלגלים, גג בצביעה שונה מצבע הרכב והפרדה יפיפייה בין קורת C לבין השמשה האחורית. מאחור יחידות התאורה מעוצבות בתוך פס עליו רשום שם המותג ובנוסף לכך סוג של טרפזים בצידי תא המטען להעצמת הנוכחות. בתחתית של החלק האחורי יש דיפיוזר וצמד אגזוזים שתורמים לעיצוב הספורטיבי.  

מנוע וביצועים

לינק אנד קו 01 זה רכב היברידי בעל סוללה ענקית ביחס למתחרות בקטגוריה – 17.6 קוט"ש. הסוללה נטענת משקע ביתי ועל ידי בלימה רגנרטיבית (בלימת הרכב על ידי שימוש במנוע החשמלי במקום בבלמים). זמן טעינה של ה-01 אורך כ-2 שעות. מנוע הבנזין של הדגם הינו בנפח 1,500 סמ"ק מוגדש טורבו. ההספק המירבי של שני המנועים יחד עובר דרך תיבה אוטומטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים ומגיע עד ל-261 כ"ס. היתרון המשמעותי שלו זאת צריכת דלק, כ-100 ק"מ לליטר כאשר הסוללה טעונה במלואה. ללא שימוש במנוע הבנזין, הרכב יכול לנוע עד 75 ק"מ על טעינה אחת. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 8 שניות והמהירות המרבית היא 210 קמ"ש.  

בטיחות

אחד היתרונות הבולטים של וולוו, בכל תעשיית הרכב העולמית, זאת רמת הבטיחות הגבוהה. לינק אנד קו 01 זכתה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופים. היא קיבלה את הציון בזכות 7 כריות אוויר, ניתור הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת עייפות נהג וזיהוי תמרורים.  

רמות גימור ואבזור

Lynk & Co 01 מגיעה לישראל ברמת גימור אחת. בתוך תא הנוסעים יש גג שמש פנוראמי, מסך מולטימדיה בגודל 12.7 אינץ', טעינה אלחוטית לטלפון, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי יציאה ליושבים מאחור, מושב נהג בכוונון חשמלי וזיכרונות, חימום למושבים הקדמיים, לוח מכוונים דיגיטלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מראת פנים נגד סנוור, בלם יד חשמלי, 5 שקעי USB ומערכת שמע של מותג Infinity בעלת 10 רמקולים.  

אבזור חיצוני

גם מחוץ לתא הנוסעים, לינק אנד קו 01 מפתיעה לטובה ורשימת האבזור שלה ארוכה במיוחד: חלונות אחוריים מושחרים, צביעה דו-גונית למרכב, מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמלית, חישוקי גלגלים מעוצבים, דלת תא מטען חשמלית, חנייה אוטומטית, חיישני גשם, חיישני תאורה ועוד.  

רכישת לינק אנד קו 01 בקפיטל מוטורס

חסר לכם מידע על רכישת הרכב? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם נציג שיפרט לכם אודות הרכב ועל אפשרויות הרכישה שלו בטלפון 3580* או בהרשמה כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם. הבחירה בלינק אנד קו היא מושלמת לאלו מכם שלא מעוניינים לעבור אל רכב חשמלי מלא ומעדיפים רכב היברידי נטען במחיר אטרקטיבי ושפע של אבזור. אצלנו בקפיטל מוטורס תהנו מאפשרויות רכישה מגוונות כמו ליסינג מימוני, מימון לרכב, טרייד אין ועוד.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בלינק אנד קו 01 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי