המומלצים של ינואר – הרכבים הנחשקים ביותר לשנת 2019

רכבים מומלצים ינואר

חודש ינואר הוא בדרך כלל החודש המרגש ביותר בסוכנויות הרכב. הדגמים החדשים לשנה כבר נמצאים בתצוגה ובקטלוג רכבים. ותיקי ענף הרכב יודעים כבר בשלב מוקדם זה לזהות מה הם הרכבים שעתידים לתפוס את משבצת 'הטרנדים החמים' של השנה. המומחים של 'קפיטל מוטורס', קבוצת הרכב המובילה בישראל פורשים בפניכם את ההמלצות של קפיטל לגבי הרכבים הנחשקים של שנת 2019.

רכבים מומלצים ינואר: TOP 5

סקודה קודיאק

סקודה קודיאק החדשה

ה-SUV המשפחתי של סקודה ממשיך לצבור אוהדים והוא מסתמן כלהיט בקטגוריית הפנאי שטח. סקודה קודיאק מתאפיין בעיצוב דינמי וחסון, כאשר דגמי 2019 מצטיינים בגימור מוקפד ואלמנטים כמו גג שמש פנורמי נפתח ותא מטען גדול במיוחד. השילוב בין תיבת הילוכים אוטומטית לאפשרות הנעה 4X4 הופך את הקודיאק למאוד ידידותי לתפעול ומנועי ה-KODIAQ של סקודה מייצרים מומנט מרשים שגם חובבי נהיגה מנוסים ייהנו ממנו.

סקודה אוקטביה

סקודה אוקטביה החדשה

כבר הרבה שנים שסקודה אוקטביה היא מניה בטוחה בתחום המשפחתיות. האוקטביה החדשה מדגמי 2019 נותנת את אותה מעטפת של אמינות, בטיחות ומחיר משתלם שהאוקטביה הרגילה אותנו לקבל עד היום. אבל בדגמי 2019 היא עברה שדרוג עיצובי והדגמים החדשים מתאפיינים בעיצוב פרונט יותר מחודד, בשילוב חישוקי סגסוגת קלה ובהענקת תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים. בגזרת ה-Value for money עדיין אין יותר מדי מתחרים, כך שהיא תמשיך להיות פופולרית גם השנה.

מאזדה 3

מאזדה 3 החדשה

מאזדה 3 החדשה כבר מעוררת התעניינות רבה, הדגם הנוכחי הוא רק פרולוג לדור הרביעי של ספינת הדגל של מאזדה שיצויד במנוע Skyactiv-X המהפכני המתיימר להיות הכלאה בין מנוע דיזל למנוע בנזין. בינתיים יש לכם הזדמנות ליהנות מהסדרה האחרונה של הדור השלישי, המאזדה 3 שהולכת ומסתמנת כאחת המכוניות הקלאסיות של העידן שלנו וכאחת מ-5 רכבים מומלצים ינואר. מדובר במכונית אמינה ומצוינת ואנחנו כבר מתגעגעים אליה. בינתיים אין סיבה שלא תמשיכו ליהנות ממנה גם ב-2019.

סיאט לאון החדשה

סיאט לאון החדשה

המשפחתית הלא שגרתית של סיאט מציגה השנה דגם חדש עם מנוע חדש. סיאט לאון החדשות נהנות ממנוע עוצמתי יותר 2.0-TSI שמחליף את ה-1.8-TSI. בנוסף הדגמים החדשים של סיאט לאון מצוידים במנגנון בלימה אוטונומי, בבקרת שיוט אדפטיבית ובלוח מכוונים דיגיטלי חדש. כל השדרוגים האלה הופכים את הלאון לאחת המכוניות שהדגמים החדשים שלה עברו את האבולוציה הכי מעניינת במעבר ל-2019, והשדרוג הזה עשוי להפוך אותה לאחת מלהיטי השנה.

יונדאי טוסון החדשה

יונדאי טוסון החדשה

רכב נוסף שדגמי 2019 מציגים בו מתיחת פנים חדשה ומרשימה הוא היונדאי טוסון. היונדאי טוסון החדש עבר עדכוני עיצוב שכוללים הוספה של חישוקי סגסוגת מעוצבים, מעבר לפנסים ראשיים חדשים עם תאורת לד חדשנית, גריל שקיבל טוויסט עיצובי חדשני ובדגמי הפרימיום נוסף גג שמש פנורמי נפתח. מערכות הבטיחות החדשות והחכמות מסדרת יונדאי סמרט-סנס כוללות מערכות בלימה אוטונומיות למצבי חירום וזיהוי הולכי רגל ופיצ'רים מתקדמים נוספים, שהופכים את הבטיחות האקטיבית ברכב כמה צעדים קדימה. בנוסף, הדגמים החדשים מוצעים גם בסדרה של גוונים חדשים שטרם נראו במשפחת טוסון בישראל.

למידע נוסף על הדגמים החדשים של 2019 אתם יכולים לפנות לכל אחת מסוכנויות הרכב של 'קפיטל מוטורס', המצאת בפריסה ארצית במרכז הארץ ובצפונה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך