יונדאי טוסון 2022

5 רמות גימור לדגם זה

3.7/5 - 86 דירוגים
33 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0 11 12 14
רמת אבזור בטיחות: 6 7

רוצה פרטים נוספים על יונדאי טוסון?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של יונדאי טוסון החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 בנזין Premium

מחיר מחירון:
161,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,104
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין Prestige

מחיר מחירון:
171,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,234
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין Panoramic

מחיר מחירון:
177,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,312
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין Luxury

מחיר מחירון:
182,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,377
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין Elite

מחיר מחירון:
192,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,507

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 182,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,377
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליונדאי טוסון החדשה

יונדאי טוסון

בתחילת דרכו של יצרן הרכב הקוריאני, יונדאי עסקה בהרכבה של דגמי פורד בעבור השוק המקומי. יותר מעשרים שנה לאחר מכן, בשנת 1989, יונדאי הציגה את הדגם הראשון שלה, סונטה. בתחילת דרכה, יונדאי התבססה על עיצוב איטלקי והנדסה גרמנית (פורשה). יונדאי הקימה את קונצרן יונדאי-קיה לאחר רכישת קיה בעקבות המשבר הגדול של תעשיית הרכב הקוריאנית בשנות התשעים. עוד באותו עשור, קונצרן יונדאי-קיה זכה לתואר הקונצרן החמישי בגודלו בעולם. כיום יונדאי מייצרת דגמי נוסעים ופנאי רבים כאשר האחרונים שביניהם ראו הצלחה גדולה בעולם וגם בישראל. היונדאי טוסון שהיה לרכב הפנאי הנגיש הראשון בישראל העניק לה חלק מין ההצלחה הזו. במהלך 4 שנים ברציפות בעשור האחרון, יונדאי זכתה למכור יותר מכוניות מכל המותגים האחרים בישראל כאשר היא מיובאת לארץ על ידי כלמוביל החל משנת 1994. הדור השלישי של היונדאי טוסון הוצג בשנת 2015 כאשר הוא החליף את ה- ix35. כאשר הדגם הושק בישראל בסוף שנת 2015, הוא הוצע בהתחלה עם שתי מערכות הנעה, מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.6 ליטר או מנוע בנפח של 2.0 ליטר. שני המנועים הגיעו עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית אך גרסת המנוע בנפח של 2.0 ליטר הוצעה גם עם אפשרות להנעה כפולה. בסוף שנת 2017, היצע הגרסאות גדל בעת שהוסרה מההיצע גרסת המנוע בנפח של 1.6 ליטר האטמוספרית ונוספה גרסה של מנוע טורבו בנפח של 1.6 ליטר עם תיבת 7 הילוכים דו מצמדית כאשר כל הגרסאות הינן בעלות הנעה קדמית בלבד. במבחן הבטיחות של יורו, קיבל הטוסון ציון של 5 כוכבים אך יש לציין כי הציון הגבוה תקף אך ורק לרכבים המצוידים בתיקון סטייה מנתיב אשר מוצע בישראל רק מסוף שנת 2017 ורק בחלק מרמות הגימור. מסוף שנת 2018, מוצעת בישראל גם גרסה מעודכנת של הטוסון עם מבחר גדול יותר ומערכות בטיחות מתקדמות (ועיצוב שונה משמעותית מבפנים ומעט מבחוץ).

עיצוב והנדסת אנוש

הטוסון הינו בעל נוכחות מרשימה ונאה. סביבת הנהג נוחה לשימוש, פשוטה ונאה. במתיחת הפנים שנעשתה בסוף שנת 2018, העיצוב של סביבת הנהג שונה והותקנו חומרי דיפון יותר איכותיים. בנוסף, במתיחת הפנים נוספו גם פתחי אוורור למושבים האחוריים בצורה תקנית וזאת לאחר שבעבר הם הוצעו רק כתוספת ויש לציין כי לפני שנת 2017 פתחי אוורור למושבים האחוריים לא היו קיימים כלל בהיצע.

ביצועים

בגרסת המנוע האטמוספרי בנפח של 1.6 ליטר שהוצע בישראל עד לשנת 2017 והגרסה של המנוע בנפח של 2.0 ליטר, מספקים תפוקה טובה במאמץ בינוני אך לא חזקים במיוחד בתחת עומס. תיבת 6 ההילוכים הפלנטרית עובדת טוב ועוזרת לשמור על רצועת כוח מרבית. צריכת הדלק במנועים אלו עומדת על בין 9 ל-10 ק"מ נסיעה לליטר וגרסת המנוע טורבו בנפח של 1.6 ליטר חזקה יותר אך חסכונית פחות.

התנהגות

נוחות הנסיעה ברכב סבירה ויש לציין שהיא לא משתפרת בנסיעה עירונית. יחד עם זאת, לאחר מתיחת הפנים ב-2018 התחום שופר בצורה ניכרת. באופן כללי, הדגם המחודש יותר טוב מקודמו וזאת גם אם הוא לא הכי מוצלח בקטגוריה.  

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי יונדאי

מתעניין ביונדאי טוסון החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי