משפחתית-ספורט-מנהלים בעלת הנעה היברידית עם צריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר – הונדה סיוויק הצ'בק החדשה. מאובזרת יותר, גדולה יותר ויוקרתית בהרבה מהדורות הקודמים.
מ-1972 ועד היום
הדור הראשון של הונדה סיוויק היה רב מכר בארה"ב של שנות ה-70 בזכות מנוע קטן, חזק וחסכוני. המנוע היה כל כך פורץ דרך באותה תקופה עד שמותג הונדה יחד עם
טויוטה חיסלו כמעט לחלוטין את כל תעשיית הרכב האמריקאית. כבר אז הונדה סיוויק הייתה בתצורת פאסטבק והיום, בדור ה-11 שלה, היא חוזרת למקורות עם אותה תצורה ספורטיבית ומרשימה. הונדה סיוויק הצ'בק החדשה נמכרת ב-3 רמות גימור ועם יחידת הנעה היברידית חסכונית במיוחד. הדור החדש בוגר ויוקרתי יותר גם במראה. הונדה סיוויק הצ'בק החדשה ניצבת כעת מול דגמי פרמיום קומפקטיים כמו
ב.מ.וו סדרה 1 ואאודי A3.
מנוע היברידי חדש
מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע בנזין בנפח 2,000 סמ"ק יחד עם מנוע חשמלי בהספק 183 כ"ס שעוברים ישירות לגלים הקדמיים בתמסורת ישירה. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תיארך 7.8 שניות בלבד והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של הונדה סיוויק הצ'בק עומדת על כ-20 ק"מ לליטר. דבר נוסף שהסיוויק החדשה מצטיינת בו זה פליטת המזהמים – היא קיבלה ציון של 3 מתוך 15 בדרגת זיהום אוויר.
רמות גימור ואבזור
רמת גימור ELEGNACE היא הבסיסית. הונדה סיוויק הצ'בק מקבלת כסטנדרט ברמת גימור זו בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופתחי מיזוג מאחור. כמו כן יש חישוקים קלים במידה 17 אינץ', מסך מולטימדיה 9 אינץ' ותאורת לד מלפנים ומאחור. לנוחות הנהג יש חיישני חנייה היקפיים, מצלמת רוורס, כוונן חשמלי למושב הנהג, חלונות מושחרים מאחור ומערכת שמע איכותית עם 8 רמקולים.
SPORT
רמת הגימור ספורט משלבת אלמנטים ספורטיביים לנהגים חובבים כמו מסגרת שחורה לחלונות, דוושות אלומיניום, פנסי ערפל וחישוקי 18 אינץ' לגלגלים.
ADVENCE
רמת הגימור הבכירה ביותר מוסיפה לנו גג שמש פנוראמי, תאורת לד אדפטיבית, ריפודי עור למושבים, לוח מחוונים דיגיטלי, חימום הגה ומערכת סאונד יוקרתית של מותג BOSE עם 12 רמקולים.
חוות דעת על סיוויק הצ'בק החדשה
לעומת הדורות הקודמים של הונדה סיוויק הצ'בק, שתומחרה כרכב משפחתי, הדור החדש קופץ לקטגוריה אחרת לגמרי – כמו שחברת
מאזדה מנסים לעשות בשנים האחרונות. כעת היא מתומחרת כרכב מנהלים קומפקטי שאמור להתחרות בקטגוריה מול רכבי פרמיום כמו לקסוס,
ג'נסיס, אאודי ואינפיניטי. אין ספק שמדובר ברכב יקר אבל גם התמורה עבורו אינה קטנה ולכן, בתור רכב מנהלים איכותי היא בהחלט מספקת את הדרישה. אבל, אם אתם מתעניינים ברכב משפחתי במחיר נגיש יותר, מומלץ לבדוק את טויוטה קורולה החדשה, פורד פוקוס החדשה או סקודה אוקטביה.