קיה סיד סטיישן SW 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 4
רמת אבזור בטיחות: 4
22 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על קיה סיד סטיישן SW?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה סיד סטיישן SW החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין LX

מחיר מחירון:
159,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,078
2.6/5 - 32 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סיד סטיישן SW

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 159,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,078
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה סיד סטיישן SW החדשה

קיה סיד סטיישן

הקיה סיד סטיישן SW שייכת לסגמנט המכוניות המשפחתיות הקומפקטיות. גרסה זו מגיעה עם יותר מקום שנותן תא מטען גדול הרבה יותר ועם מנוע טורבו שהופך אותה לחזקה וחסכונית (חסכונית עוד יותר בגרסת הדיזל שלה). היא פרקטית, שימושית ויעילה בעיקר למשפחות.  בהשוואה לגרסה הקודמת שלה היא ארוכה יותר ומוצעת בגרסאות מנועי בנזין ודיזל. האורך שלה עזר לשפר את מרחב הפנים ונוחות הנסיעה וכראוי למכונית שפונה למשפחות היא מציעה מבחר רב של מערכות בטיחות.  

גרסאות מנוע

הסיד סטיישן משווקת בשתי גרסאות מנוע: 1.4 ליטר מנוע טורבו בנזין, 140 כ"ס, 6,000 סל"ד עם תאוצת מנוע ל- 100 קמ"ש ב- 9.4 שניות ועם מהירות מרבית של 205 קמ"ש.  מנוע הדיזל 1.6 ליטר משווק בהספק מעט נמוך בהשוואה לגרסת הבנזין - 136 כ"ס, 4,000 סל"ד ותאומת מהירות ל- 100 קמ"ש שעומדת על 10.1 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש.  

עיצוב ואבזור

הצמיחה באורך הרכב רק תרם למרווח הפנים ולתא המטען הענק שמכיל 600 ליטר. הספסל האחורי הונמך ומרווח הראש גדל. הסיד סטיישן מגיעה בכמה פרטי אבזור תקניים או בתוספת תשלום: מערכת בקרת שיוט עם שליטה מגלגל ההגה, מסך מולטימדיה 8 אינץ', שליטה על מערכות השמע מגלגל הרכב, לוח מחוונים עם מסך LCD בעל תצוגה דיגיטלית, ידיות פנימיות בגימור אלומיניום, מפשיר אדים אחורי ועוד פיצ'רים רבים וטובים.  

בטיחות

בסיד סטיישן מוצעת כאופציה מערכת נהיגה אוטו', המערכת עוקבת אחר הרכב הקדמי באותו נתיב ומסוגלת לבלום או להאיץ בהתאם למעקב אחריו, המערכת כוללת גם את האפשרות לבצע שינוי היגוי בסיבובי כביש.  מערכות נוספות שקיימות מציעות: מערכת להתראת ערנות הנהג, מערכת לניהול יציבות הרכב, סיוע לבלימת חירום, לזינוק בעליה, תאורת יום אוטו', מעטפת פלדה להגנת תא הנוסעים, נעילת ביטחון לילדים ועוד.  

לסיכום

מרווח פנים גדול ופרקטי, תא מטען ענק, אבזור עשיר וחיסכון בדלק (גרסת הדיזל) הם רק חלק מכמה פרמטרים שמאפיינים את הקיה סיד סטיישן SW שהופכים אותה לרכב יעיל ושימושי, בעיקר למשפחות.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בקיה סיד סטיישן SW החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי