לנד רובר ריינג' רובר וולאר 2024

3 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 2 15
רמת אבזור בטיחות: 7
36 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על לנד רובר ריינג' רובר וולאר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של לנד רובר ריינג' רובר וולאר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 בנזין 247 כ"ס P250 Dynamic SE

מחיר מחירון:
535,400 ₪
החזר חודשי החל מ-
6,960
רמת גימור:

3.0 דיזל 300 כ"ס D300 Dynamic SE

מחיר מחירון:
606,100 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,879
רמת גימור:

2.0 היברידי-נטען 404 כ"ס P400E Dynamic SE

מחיר מחירון:
671,700 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,732
3.4/5 - 27 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני ריינג' רובר וולאר

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 535,400 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 6,960
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ללנד רובר ריינג' רובר וולאר החדשה

לנד רובר ריינג' רובר וולאר

לנד רובר ריינג' רובר ולאר הוא אחד מרכבי השטח המפוארים בעולם. ל-Velar עיצוב מרשים, כשם שהוא גם מודרני וגם קלאסי. הדגם הזה תוכנן לשימוש בשטח קשה ברמות הגבוהות ביותר, כמו גם לנסיעות עירוניות ובינעירוניות. ברוכים הבאים לעמוד הרכב של לנד רובר ריינג' רובר וולאר, המידע בחסות צוות קפיטל מוטורס. במחיר כניסה של כ- 535,000 ₪ ועד כ-791,000 ₪, רובר ריינג' רובר וולאר מציע מגוון רחב של גרסאות, רמות גימור ודגמים. הרכב הוא רכב פנאי בינוני, שמייצר בין 180 כ"ס ל-380 כ"ס, תלוי באיזו גרסה אתם בוחרים. אם תבחרו בגרסת הקצה, תקבלו מנוע 3.0 טורבו בנזין. בגרסת הכניסה, תקבלו מנוע 2.0 ליטר דיזל. כל הגרסאות של רכב זה משווקות עם הנעה כפולה של 4X4. אם אתם במקרה מתכוונים לייבא את הרכב בייבוא אישי, כדאי לדעת שבחו"ל קיימת גרסה לא פחות מחולנית ומטורפת שמייצרת 550 כ"ס (גרסת SVR).   

כל מה שצריך לדעת על לנד רובר ריינג' רובר VELAR

לנד רובר ריינג' רובר ולר הוא רכב פנאי מושלם וחברת לנד רובר היא חברת רכבי שטח אמיתית, אין ספק. חברת לנד רובר הוקמה על ידי יזם בריטי, בשם לאונרד לורד ושותפים נוספים, שרצו ליצור מכונית שתוכל להתמודד עם כל השטחים והתנאים. נכון להיום, החברה נמצאת בבעלותה של חברת טאטא מהודו.  לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב פנאי מושלם לחיק הטבע. הוא מעוצב במראה שטח ומחוספס. וכמו כן, עושה רושם שלנד רובר ריינג' רובר VELAR היא מכונית מושלמת למי שאוהב לבלות. במקור, חברת רובר היא חברה הקיימת מאז 1869 והיא מעצבת ומייצרת מכוניות יוקרה, רכבי שטח ומשאיות כבר שנים רבות.  

רכב הפנאי המושלם לנד רובר ריינג' רובר וולאר

לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב הפנאי המושלם - זהו רכב שטח אמיתי עם כל התכונות שאתה צריך כדי לעמוד בשטח הקשה ביותר. רכב השטח הזה הוא אחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר בקטגוריה שלו, הכולל את לקסוס, אאודי, מרצדס בנץ, ב.מ.וו וכו'. לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב פנאי מושלם לכל מי שצריך רכב שטח אמיתי. יש לו את כל התכונות שצריך להיות לרכב שטח והוא תוכנן בצורה מושלמת להתמודד עם שטחים קשים. רכב זה הוא מכונית הפנאי האולטימטיבית, עם מפרט ההייטק והעיצוב הייחודי שלה. זה גם רכב מדהים למי שצריך לצאת לנסיעות ארוכות.  

עוד רקע על התפתחות לנד רובר ריינג' רובר וולאר

חברת לנד רובר נוסדה במקור על ידי שני אחים בריטים, ג'יימס וג'ון בראונינג. הם התחילו בייצור כלי רכב צבאיים עבור הצבא הבריטי במהלך מלחמת העולם השנייה, אך עד מהרה גילו שהביקוש לכלי הרכב שלהם גדל מעבר למה שהם יכלו לייצר בעצמם. זה הוביל אותם להתחיל לייצר מכוניות אזרחיות בשנת 1948 תחת שמם, כמו גם מותגים אחרים כמו דיימלר ובנטלי. לאחר התפתחות של שנים בקווי הייצור של החברה, כיום לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב פנאי מושלם. זה רכב שטח אמיתי, יש לו את תכונות הנהיגה בשטח ברמות הגבוהות ביותר. לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב פנאי עבור אנשים שרוצים לחוות את הטוב משני העולמות. זהו רכב שטח אמיתי ורכב פנאי, עם כל התכונות שאתה צריך להרפתקה וכן מותאם רבות לנסיעות עירוניות ובינעירוניות. בסופו של דבר, חברת לנד רובר קיימת כבר שנים ומייצרת כמה מכלי הרכב האייקוניים בהיסטוריה. החברה מציעה מגוון מכוניות המושלמות לכל סוגי השטח, בין אם זה בכביש ובין אם זה בתוואי שטח קיצוניים יותר.  

רכב שטח בינוני המותאם לשימוש הנהג הממוצע ומעלה

לנד רובר ריינג' רובר VELAR הוא רכב פנאי ושטח בינוני. זהו רכב שטח אמיתי אך עדיין בעל עיצוב וביצועים זהים לריינג' רובר. לנד רובר ריינג' רובר וולאר הוא רכב שטח אמיתי שנוצר בזכות יכולות השטח שלו ומערכות העזר לנהיגה. יש לו עיצוב יפהפה שהוא פרקטי לשימוש יומיומי. יש לו גם את היכולת לצאת לכביש ולספק ביצועים ברמות הגבוהות ביותר ולהתפקד היטב בשטח מאתגר. לנד רובר ריינג' רובר ולר הוא רכב שטח חדש לגמרי עם עיצוב ייחודי הפונה למשפחות ולחובבים כאחד. ה-Range Rover Velar משלב את מיטב היוקרה עם קשיחות, מה שהופך אותו לרכב אידיאלי הן לשימוש פנאי והן להרפתקאות שטח. צרו קשר עם קפיטל מוטורס לפרטים נוספים!   

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בלנד רובר ריינג' רובר וולאר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי