ב.מ.וו M4 קבריולה 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 4
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו M4 קבריולה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו M4 קבריולה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

תהיו הראשונים לדרג

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני M4 קבריולה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: ---
תשלום מקדמה:
---
תשלום חודשי החל מ: ---
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו M4 קבריולה החדשה

ב.מ.וו M4 'קבריולה' אינה מתאימה לכל נהג או נהגת. מדובר במכונית ספורט טהורה, 2 דלתות פתוחה. סאונד אגזוזים שמרעיד את הלב והנעה אחורית שתדחף אותך עד קצה היכולת המוטורית שה –M4  'קבריולה' מסוגלת לספק.   יש מכוניות איטיות ממנה ויש מהירות ממנה, אך אף אחת לא יכולה להשתוות לנראות הייחודית שלה. היא מבוססת על גרסת ה'קופה' הסגורה של M4 ושוקלת יותר ממנה (בשל הצורך בחיזוק מרכב הרכב ללא גג) אך עדיין מצליחה להגיע לביצועי מנוע מרשימים.

גרסת מנוע

ה'קבריולה' עובדת על הנעה אחורית עם תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים. 8 הילוכים ו- 6 צילינדרים מביאים את מנוע הבנזין טורבו שלה להספק של 431 כ"ס ו- 5500 סל"ד שמופקים ממנוע 3.0 ליטר. הפערים הקטנים ביחסי ההעברה בין שמונת ההילוכים מעניקים החלפות הילוכים בלתי מורגשות כמעט.  המהירות המרבית שלה מגיעה עד 250 קמ"ש עם תאוצת מנוע שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 4.4 שניות בלבד. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני יצרן מגיעה ל- 11.5 ק"מ לליטר דלק (צריכת הדלק בפועל כ- 25% או יותר מנתוני היצרן).

עיצוב

עיצוב הרכב בהחלט כובש. המראה הספורטיבי ממשיך להישאר נאמן ל'קבריולה' עם גג פתוח או סגור. החזית הספורטיבית שלה כוללת פנסים ראשיים מעוצבים בטכנולוגיית LED שמשלימים את המראה האתלטי שלה. פתחי האוויר הגדולים כוללים פנסי ערפל מובנים שמשלימים את הצללית בעלת העיצוב המוארך.  ה'קבריולה' מאופיינת במשטחים קמורים בצדדים עם חלק אחורי ופגוש בולט בעל קצוות מובנים בצינורות האגזוז. הפנסים האחוריים קיבלו עיצוב חדש ומבליטים את העיצוב הדינמי שמעצבי הרכב ביקשו לשוות לו. חבילת העיצוב M SPORT מציעה אבזור חיצוני שכולל: פגוש קדמי, חצאיות צד ופגוש אחורי עם שיבוץ מפזר אוויר ("דיפיוזר"), כיתוב M בצדי המכונית, כיסויי מראות חיצוניות בצבע המרכב ועוד.  האבזור הפנימי כולל בין היתר: עיטורי M בספי הדלתות, מדרך M ברגלו של הנהג, גלגל הגה מצופה עור עם בקרי הפעלה למערכת הבידור והמידע, לוח מחוונים עם מד מהירות ומד סל"ד בעלי לוח שנתות וטבעת בגוון אדום מנוגד, חיפוי קונסולה מרכזית בגימור שחור מבריק ועוד. 

בטיחות

חבילת הבטיחות כוללת את כל דגמי ה'קבריולה', נמצא בה 4 כריות אוויר עם אפשרות לביטול כרית אוויר נוסע קדמי (לתינוק). שלל מערכות כמו: DBC ,CBC ,DTC ,ASC ,ABS, מערכת הגנה בשעת התהפכות ועוד.  חבילת העזר לנהג גם היא מופיעה בכל הדגמים וכוללת: התרעה מפני סטייה מנתיב, התרעה מפני פגיעה בכלי רכב / הולכי רגל במהירויות עירוניות וסיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות.  ב.מ.וו ביצעו ב- M4 'קבריולה' שיפורי בטיחות הכוללים דיפרנציאל אחורי ננעל שמסוגל להעביר עד 100% מכוחו לאחד הגלגלים בהתאם לתנאי הדרך ואופי הנהיגה ומצערת ומתלים המתכווננים אוטומטית במספר מצבים. 

לסיכום

כמכונית שעיצובה החיצוני מדגיש את עניין ה"שואו" והאווירה, נוצרה סביב ה- M4 'קבריולה' סטיגמה למכונית שאינה מספקת נוחות נסיעה בצורה מיטבית. עם השינויים שהוכנסו בה שכוללים  מצערת ומתלים מתכווננים, ראוי לבחון שוב אמירות שכאלו במבחן הנסיעה.  M4 'קבריולה' טובה מכל העולמות. גג פתוח – 'קבריולה', גג סגור M4 'קופה'. מה עוד צריך יותר מזה?

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בב.מ.וו M4 קבריולה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי