BYD סיל 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 0
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על BYD סיל?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של BYD סיל החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

312 כ"ס 570 ק"מ Design 2X4

מחיר מחירון:
216,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,820
רמת גימור:

530 כ"ס 520 ק"מ Excellence 4X4

מחיר מחירון:
233,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,041
תהיו הראשונים לדרג

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סיל

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 216,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,820
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לBYD סיל החדשה

משפחתית חשמלית בתצורת קופה המספקת טווח נסיעה עד 570 ק"מ ואבזור טכנולוגי עשיר – BYD סיל. היא מציעה ביצועים מרשימים ושתי גרסאות הנעה לבחירה: אחורית או כפולה.  

עיצוב ומידות

כמו BYD דולפין, סיל יוצאת מתבנית העיצוב שכבר הספקנו להכיר מ-BYD אטו 3 (הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל בשנת 2023) ו-BYD טאנג (קרוסאובר חשמלי עם 7 מקומות ישיבה). BYD סיל מציגה עיצוב מעוגל ואווירודינאמי יותר המזכיר את זה של טסלה מודל 3 ואת יונדאי איוניק 6. האורך הכולל שלה עומד על 4.8 מטר והרוחב הינו 1.87 מטר. בסיס הגלגלים שלה מעיד על כך שמדובר בפלטפורמה חשמלית ייעודית עם 2.9 מטר בין הסרנים שמספקים המון מרחב בחלל תא הנוסעים. קיבולת תא המטען היא ממוצעת לקטגוריה ועומדת על 400 ליטרים.  

2 הנעות לבחירה

את BYD סיל ניתן לבחור עם 2 הנעות שונות. לאחת מנוע אחורי הנמצא מתחת לרצפת תא המטען ולגרסה השנייה מנוע נוסף השוכן מקדימה מעל הסרן הקדמי. לשתי הגרסאות סוללה בקיבולת זהה – 82.5 קוט"ש.  

הנעה אחורית

בגרסת ההנעה האחורית הדגש הוא על הגדלת טווח הנסיעה. היא מסוגלת לנוע 570 ק"מ בין טעינות כאשר צריכת החשמל הינה 166 וואט לשעה. יחד עם טווח הנסיעה המרשים, BYD סיל בגרסת ההנעה האחורית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות בלבד והמהירות המרבית היא 180 קמ"ש. אלה מתקבלים מהספק של 312 כוח סוס.  

הנעה 4X4

גרסת ה-4 על 4 של סיל מצוידת בשני מנועים (אחד על כל סרן) עבור הנעה כפולה מתקדמת שמספקת ביצועים יוצאי דופן: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות בלבד. בגלל צריכת חשמל גבוהה יותר גם טווח הנסיעה המרבי מתקצר, אך לא באופן משמעותי, ל-520 ק"מ בין טעינות. הביצועים המרשימים יחד עם טווח נסיעה מכובד מציבים את BYD סיל בחזית הדגמים החשמליים הנמכרים בישראל כמו טסלה מודל 3.  

פרמיום-טק

קטגוריית הפרמיום-טק תופסת תאוצה בשנים האחרונות בישראל בזכות מגוון דגמים חשמליים חדשים. יש שיאמרו ש-BYD סיל היא רכב יוקרה חשמלי אך היא לא מתיימרת להיות כזאת. היא אכן מרגישה מאוד יוקרתית אך השימוש בחומרים פשוטים ותא נוסעים מינימליסטי ממצבים אותה בקטגוריית הפרמיום-טק. החלוצה בתחום היא מודל 3 של טסלה אך יחד איתה יש עוד מגוון רחב של דגמים בקטגוריה כמו ניו ET-5, קיה EV6, סמארט #1, אקספנג P7 ועוד. הקטגוריה מתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה לצד אבזור טכנולוגי עשיר כבר ברמות הגימור הבסיסיות. המטרה של הקטגוריה היא לגרום לקהל צעיר יותר להתקדם לעידן החשמלי בידיעה שהתמורה לכסף גבוהה בהרבה מזו שמציעים רכבי הבנזין וההיבריד השמרניים.  

מערכות בטיחות

לסיל יש תקינה אירופית וזה כולל הצטיינות במבחני הריסוק של Euro NCUP עם 5 כוכבים מרביים. היא מצוידת בלא פחות מ-9 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית למניעת התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית, היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב ובזיהוי כלי רכב בשטח מת, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי ואורות גבוהים אוטומטיים.

אבזור וגימור

בהתאם לגרסת ההנעה שתבחרו עבור BYD סיל, כך גם רמת האבזור משתנה. בגרסת ההנעה האחורית נקבל מסך מרכזי מסתובב בגודל 15.6 אינץ' (כמקובל ב-BYD), משטח טעינה אלחוטית לטלפון, גג שמש פנוראמי, מושבים בריפוד עור עם כוונון חשמלי מלא, חימום ואוורור, תאורת LED אדפטיבית, חיישני ומצלמות חנייה היקפיים, לוח מחוונים דיגיטלי, חימום הגה, מערכת שמע יוקרתית עם 12 רמקולים וכרטיס NFC חכם בנוסף למפתח. בגרסת ה-4X4 של סיל יש תוספת אבזור כמו תצוגה עילית לנהג המוקרנת על גבי השמשה ומערכת בולמים אדפטיבית המתכווננת בהתאם למצבי הנהיגה. חוות דעת מקצועית על BYD SEAL מותג BYD כבר הוכיח את עצמו, לא רק בישראל, בכל העולם כאשר הוכרז רשמית לאחרונה כמותג הרכב החשמלי הנמכר ביותר. BYD סיל החדשה מציעה אלטרנטיבה מעט זולה יותר לספינת הדגל של המותג - BYD האן. היא מספקת חווית נהיגה ספורטיבית מרשימה מאוד יחד עם אבזור נדיב שכולל פחות או יותר את כל מה שניתן לקבל היום מרכב. וזאת בנוסף לעיצוב החדשני והמידות הנדיבות. כרכב חשמלי משפחתי מדובר בלא פחות מפריצת דרך. כנראה התמורה הטובה ביותר לכסף.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בBYD סיל החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי