צ'רי FX חשמלי 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 7
44 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על צ'רי FX חשמלי?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של צ'רי FX חשמלי החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

חשמלי Comfort

מחיר מחירון:
152,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,988
רמת גימור:

חשמלי Noble

מחיר מחירון:
162,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,118
4/5 - 3 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני FX חשמלי

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 152,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,988
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לצ'רי FX חשמלי החדשה

קרוסאובר חשמלי מרשים בעל מידות נדיבות, אבזור עשיר ו-6 שנות אחריות – צ'רי FX EV. הוא כולל בתוכו את כל מערכות הבטיחות המתקדמות, תא נוסעים יוצא דופן והספק של 204 כוח סוס המתקבלים ממנוע חשמלי נמרץ.  

מנוע וסוללה

המנוע החשמלי שממוקם בחזית של צ'רי FX צורך 155 קילוואט/שעה. הוא מייצר הספק של 204 כוח סוס ו-37.4 קג"מ. את המנוע מזינה סוללה בנפח 61 קוט"ש. נתוני התאוצה מרשימים יותר מאלה המתקבלים בדגם הבנזין של צ'רי FX. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 7.6 שניות והמהירות המרבית הינה 172 קמ"ש. הסוללה תומכת בטעינה מהירה באמצעות עמדת DC. טעינה של 28 דקות תספק טווח נסיעה של יותר מ-350 ק"מ. הטווח המרבי שמתקבל בנתוני מעבדה מ-100% סוללה מספיק עבור 430 קילומטרים.  

רמות גימור של צ'רי FX חשמלי

צ'רי FX חשמלי מגיע לישראל ב-2 רמות גימור דומות בעלות אבזור עשיר מאוד.  

Comfort

צ'רי FX חשמלי ברמת אבזור קומפורט מציע את האבזור הבסיסי שכולל צמד מסכים לאורך הדשבורד כל אחד בגודל 12.25 אינץ'. מסך אחד מספק את כל המידע לנהג ומשמש כלוח המחוונים והמסך השני הממוקם לצידו שולט על כל מערכות הרכב וזה כולל את בקרת האקלים, המולטימדיה, רגישות הגה ודוושת תאוצה, מצבי נהיגה ועוד. הקונסולה המרכזית מכילה משענת יד עם תא קירור מתחתיה, משטח טעינה אלחוטית לטלפון נייד ותא אחסון קטן נוסף. בחלקו החיצוני של צ'רי FX חשמלי נפגוש יחידות תאורה הפועלות באופן אוטומטי מסוג LED, מראות צד מתקפלות חשמלית, חלונות מושחרים, מסילות בגג, חיישני חנייה היקפיים וחישוקי גלגלים מעוצבים.   Noble רמת הגימור הבכירה משדרגת את נוחות הנהיגה ואת תא הנוסעים. עבור הנהג יש הקרנה עילית על השמשה ומצלמות חנייה היקפיות עם פונקציית "מבט על". המושבים משודרגים וכוללים ריפוד עור טבעוני, חימום, אוורור, כוונון חשמלי מלא ועיסוי לגב. בנוסף לכך ברמת גימור זו יש דלת תא מטען בפתיחה חשמלית ומערכת סאונד יוקרתית של מותג סוני.  

מערכות בטיחות

צ'רי FX חשמלי קיבל ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי (EURO NCUP). לצפייה בתוצאות מבחן הריסוק לחצו כאן: Chery Omoda 5. מותג Chery ידוע בשימוש במערכות בטיחות מתקדמות בכל הדגמים שלו. ב-FX חשמלי יש את כל המערכות כסטנדרט בכל רמת גימור וזה כולל התרעת רכב חולף בפתיחת דלת, התרעת עייפות, זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.  

עיצוב

צ'רי טוענים שאת ההשראה לעיצוב הדגם החשמלי של ה-FX הם לקחו מחללית אנטרפרייס מהסרט סטאר טראק. למעשה, למעט סבכה קדמית חדשה וייחודית אין כמעט כל הבדל בין צ'רי FX חשמלי לבין דגם הבנזין. עיקר השינויים בעיצוב ניכרים בתוך תא הנוסעים. העיצוב מלוטש ומוקפד מאוד כדי לספק תחושה אלגנטית. השימוש בחומרים רחב מאוד ושילוב הצבעים מזכיר את זה של BYD דולפין. בתא הנוסעים נפגוש שימוש בעור, פלסטיק בטקסטורה של עץ ודימוי ניקל עבור פתחי המיזוג והכפתורים.  

השוואת דגמים

צ'רי FX EV מתחרה בקטגוריה מול קרוסאוברים חשמליים בעלי מידות דומות (C-SUV) ומחיר אטרקטיבי שנע בין 150 ל-180 אלף שקלים. הדגמים שעומדים מולו הם MG ZS EV, ג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3. מבחינת המידות, צ'רי FX EV הוא הגדול בקטגוריה ולכן אם מרווח פנים הוא בראש סדר העדיפויות שלכם, אין ספק ש-Chery FX EV זאת האפשרות המומלצת עבורכם. כמו כן, מבחינת אבזור וגימור פנים, צ'רי מציע תא נוסעים אלגנטי יותר מול המתחרים. לעומת זאת, יחידת ההנעה וטווח הנסיעה החשמלי אינם שונים בהרבה ולמעשה ההספק של המנוע זהה למה שנקבל מכל אחד מהדגמים האחרים בקטגוריה.  

תנאי רכישה

צ'רי FX חשמלי הוא קרוסאובר חשמלי איכותי הפונה למגוון רחב של קהלים באמצעות שפע האבזור שלו, עיצוב פרימיום-טק וחווית הנהיגה האיכותית שלו. המעבר לרכב חשמלי יכול להרגיש כמו מהלך משמעותי והוא אכן כזה. תוכלו להיגמל מהתלות בתחנות דלק ולהתקין עמדת טעינה בחנייה הפרטית שלכם בבית או בעבודה. אם ברצונכם לקבל עוד מידע על הדגם אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואחד מהיועצים שלנו ישמח להכווין אתכן בבחירת הרכב הבא שלכם. קפיטל מוטורס מציעה את FX EV בתנאי מימון גמישים ובטרייד-אין על הרכב הישן שלכם. חייגו עכשיו 3580* או לחצו כאן לבדיקת זכאותכם למימון רכב חדש.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בצ'רי FX חשמלי החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי