יונדאי אקסנט 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 14
רמת אבזור בטיחות: 0
41 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על יונדאי אקסנט?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של יונדאי אקסנט החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

Inspire 1.4

מחיר מחירון:
131,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,714
רמת גימור:

Inspire 1.6

מחיר מחירון:
135,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,766
2.9/5 - 94 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני אקסנט

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 131,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,714
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליונדאי אקסנט החדשה

יונדאי אקסנט

יונדאי אקסנט החדשה היא מכונית שמיועדת במיוחד למשפחה ותשנע אותה בצורה יעילה וטובה. היא קיבלה עיצוב חדש שכולל מערכת פנסים מעוצבים וגריל קדמי מצופה כרום למראה מיטבי על הכביש.  יונדאי אקסנט הוכרזה כמכונית הקומפקטית לשנת 2008 וכיום משווק הדור החמישי של האקסנט שמתחרה על קטגורית הרכבים המשפחתיים ומגיע בממדים מעט יותר גדולים בהשוואה לדגם הקודם.  

גרסת מנוע

יונדאי אקסנט משווקת בישראל עם שתי יחידות הנעה: 1.4 ליטרים ו- 1.6 ליטרים בנזין. ההנעה היא הנעה קדמית לתיבת הילוכים אוטומטית, 6 הילוכים. מנוע 1.4 ליטרים עומד על הספק מרבי של 100 כ"ס עם 6000 סל"ד הספק מרבי. תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש מגיעה ל- 13.4 שניות כאשר המהירות המרבית סוגרת את רף 183 קמ"ש.  יחידת ההנעה למנוע 1.6 ליטרים מצגה הספק מרבי של 123 כ"ס, 6300 סל"ד עם תאוצת מנוע מעמידה ל- 100 קמ"ש שמגיעה ל- 11.3 שניות ומהירות מרבית שסוגרת את הסקאלה על 192 קמ"ש.  

עיצוב ואבזור

תא הנוסעים של האקסנט מאובזר עם כמה אביזרים שמעלים את איכות הרכב ואת חווית הנסיעה בו. הוא מצויד בהגנה מפני רעשי חוץ ומציע חומרי גימור באיכות טובה בסטנדרט גבוה, עד לרמה של תא כפפות מצונן, תאי אחסון בדלתות קדמיות ואחוריות ועוד.  מה כולל עיצוב החוץ באקסנט? פנסי הלוגן ראשיים, פנסי DRL לתאורת יום, פנסים אחוריים מעוצבים, מושבים מתקפלים, מצלמה אחורית, מחזיר אור אחורי מובנה, גריל קדמי מעוצב, מנגנון עיגון מושב ילדים, פתיחת תא מטען בעזרת שלט, בקרת יציבות אלקטרונית ועוד.  

בטיחות

יונדאי אקסנט מציעה את רמת הבטיחות הסטנדרטית עם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית שמתריעה בלבד, לצד 6 כריות אוויר, בקרת יציבות וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.  

לסיכום

יונדאי אקסנט היא מכונית משפחתית קטנה יחסית שמיועדת בעיקר לציי הרכב, היא גדלה בממדיה לעומת דורות העבר וכיום מרווח הפנים לנוסעים בה סביר הרבה יותר. תא המטען שלה מפנק בגודל ואבזור הפנים שלה מכיל מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת ניווט באפליקציית WAZE.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין ביונדאי אקסנט החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי