שברולט טראוורס 2024

7 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 5
11 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על שברולט טראוורס?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של שברולט טראוורס החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.6 8 מושבים LS 2X4

מחיר מחירון:
294,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,834
רמת גימור:

3.6 8 מושבים LT 2X4

מחיר מחירון:
314,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,094
רמת גימור:

3.6 8 מושבים LT 4X4 Classic

מחיר מחירון:
329,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,289
רמת גימור:

3.6 8 מושבים LT 4X4

מחיר מחירון:
349,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,549
רמת גימור:

3.6 7 מושבים RS 4X4

מחיר מחירון:
364,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,744
רמת גימור:

3.6 7 מושבים Premier 4X4

מחיר מחירון:
384,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,004
רמת גימור:

3.6 7 מושבים High Country 4X4

מחיר מחירון:
399,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,199
3.2/5 - 51 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני טראוורס

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 294,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,834
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לשברולט טראוורס החדשה

שברולט טראוורס סקירה כללית

שברולט היא יצרנית רכבים אמריקאית, שממנה אנחנו מצפים לרכבים ששמם הולך לפניהם. ממש ככה, כשמישהו אומר את צמד המילים "רכב אמריקאי", הוא מתכוון לרכבים עם מוניטין, רקורד מוטורי ויכולות מכאניות לא מבוטלות. במיוחד אם מדברים על רכבים שרירניים שיוצרו במהלך השנים בארה"ב.  רגע לפני שנדבר על מכוניות כמו שברולט טראוורס, אולי כדאי לערוך איזו סקירה של ההיסטוריה האמריקאית עם כלי רכב מסוגים שונים. בעוד שכיום ארה"ב מייצרת רכבים שמותאמים לשווקים האירופאיים, בשנים עברו ארה"ב התמקדה בעיקר בייצור של מכוניות שרירניות במיוחד. המנועים היו נוטים להיות אימתניים, כוחות הסוס היו מגיעים במאות ותיבות ההילוכים כמעט תמיד היו אוטומטיות.  

קצת היסטוריה על רכבים אמריקאים ורכבי שברולט

בפועל, כיום ארה"ב מייצרת רכבים אמריקאים מסוגים שונים, שמותאמים בעיקרם לייצוא לחו"ל. וכשמייצאים ומייצרים רכבים לחו"ל מאמריקה, מייצרים רכבים משפחתיים, רכבי מיני וסופר מיני, טנדרים ועוד. בין היתר, מייצרים כמובן גם רכבי קרוס אובר ורכבי SUV, שנחשבים היום פופולאריים במיוחד בישראל.  בין רכבי ה-SUV שנחשבים כיום פופולאריים בישראל, ישנה נישה שנחשבת אולי פחות פופולארית, אבל לא פחות יוקרתית ומשמעותית. הנישה היא רכבים של 8 מקומות ישיבה. וכשמדברים על שברולט טראוורס, מדברים לא רק על 8 מקומות ישיבה, אלא על היכולת של הרכב לשאת משקל רב תוך כדי צריכת דלק יחסית נמוכה.  

שברולט טראוורס סקירה מלאה על הרכב 

שברולט טראוורס היא אחת מאותן מכוניות שתיארנו כאן למעלה, המכוניות השרירניות שמשדרות גם את כל הנראות והיוקרה האמריקאיות. החל ממחירים מאוד אטרקטיביים של בערך 250,000 ₪, תוכלו לרכוש שברולט טראוורס עם מנוע בנפח של 3.6 ליטרים.  לאותו מנוע בנפח של 3,600 סמ"ק, יש 6 בוכנות אשר מסודרות בצורת V, מה שהופך אותו למנוע V6 3.6 ליטרים. אין ספק, שברולט טראוורס תוכננה כדי להוות ולשמש בתור השראה, לא פחות מכך. מספיק מבט אחד מבחוץ בכדי להבין.  

שברולט טראוורס – לא עוד רכב SUV

לא מדובר כאן בעוד רכב SUV. מדובר כאן ברכב שיכול לשאת משקל משמעותי, תוך שכל נוסע ונוסעת ברכב נהנים מפינוק של ישיבה, איכות גבוהה של תא נוסעים ומושבים עוטפים במיוחד. המושבים האמריקאים, במקור, תוכננו עבור נסיעות ארוכות. וזה מורגש.  התכנון של המושבים מותאם עבור ארה"ב, שם הנסיעות עשויות לפעמים להימשך גם ימים שלמים. והמושבים בהחלט בנויים בדיוק לשם כך – עבור נוחות מרבית במהלך נסיעות מאוד ארוכות. יש לכם כמובן חימום וקירור במושבים, כיוונון אוטומטי שלהם, אפילו פונקציית מסאז' בדגמים המאובזרים.   

כל מה שצריך לדעת על הרכבים האמריקאים מתוצרת שברולט טראוורס

אם מדברים על מכוניות כמו שברולט, שאלו מכוניות שמיוצרות על ידי המעצמה הכי חזקה בעולם, מדברים בעצם על טכנולוגיה מתקדמת במיוחד. הטכנולוגיה של שברולט טראוורס כוללת מצלמו היקפיות מסביב לרכב, כמו גם את כל מערכות הבטיחות המובנות שיש כיום בשוק, מסכי מולטימדיה מתקדמים ועוד. בפועל, הכול נמצא כאן תחת קורת גג אחת של שברולט.  אין ספק, שברולט מגיעה עם מוניטין בלתי מבוטל של שנים ארוכות בעולם הרכב העולמי. בניגוד לחבורת שקמו לאחרונה כמו דאצ'יה, רכבים כמו שברולט קיימים כאן כבר יותר מעשרות שנים. בפועל, הרכבים האמריקאים היו מהראשונים שהשתמשו בהם בעולם. ואמנם כיום אנו זוכים לראות רכבים המיוצרים במדינות רבות בעולם, אך שברולט מאז ומתמיד הציגה רף מסוים בקטגוריה של מכוניות SUV. שברולט טראוורס היא אחת מאותן מכוניות SUV, שפשוט אי אפשר לפספס.  

קפיטל מוטורס ליסינג פרטי שברולט טראוורס

בין אם אתם מעוניינים לנהוג בשברולט או ברכב SUV אחר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו כבר השבוע. חברת קפיטל מוטורס מייבאת בייבוא מקביל רכבי 4X4, רכבי SUV, טנדרים, מכוניות ספורט, מכוניות משפחתיות, מיני וסופר מיני, רכבים פנאי ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לנהוג ברכב חדש או לבצע טרייד אין, אנחנו נשמח לסייע לכם במה שנוכל לסייע בו. בחברת קפיטל מוטורס תוכלו להנות מעסקאות ליסינג פרטי בריביות נמוכות במיוחד, כמו גם ממחירי ביטוח אטרקטיביים ללקוחות שלנו. אנו עובדים מול גורמי מימון חוץ בנקאיים וגורמי מימון בנקאיים, וזאת בכדי שהלקוחות שלנו יוכלו לקבל מאיתנו מענה מקיף ומלא.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בשברולט טראוורס החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי