קיה נירו חשמלית EV 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0 1
רמת אבזור בטיחות: 0
16 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על קיה נירו חשמלית EV?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה נירו חשמלית EV החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

חשמלי

מחיר מחירון:
199,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,598
2.8/5 - 153 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני נירו חשמלית EV

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 199,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,598
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה נירו חשמלית EV החדשה

קיה נירו זו המכונית ההיברידית השנייה הכי נמכרת בישראל אחרי יונדאי איוניק. לאחרונה הגיעה לישראל הגרסה החשמלית שלה אשר מבוססת על אותה הפלטפורמה. כמו בדגם ההיברידי, גם קיה נירו חשמלית מציעה עיצוב יוצא דופן, סביבת נהג טכנולוגית, חיסכון משמעותי בעלויות האחזקה ומרווח טוב ליושבים מאחור.  

מה חדש בקיה נירו חשמלית?

קיה נירו ההיברידית הייתה פופולארית מאוד בקרב סוכנויות ליסינג וציי רכב. הגרסה החשמלית לעומת זאת מכוונת כלפי משפחות המעוניינות לקנות רכב פרטי 100% חשמלי ולחסוך בעלויות הדלק. הדגם החשמלי מגיע רק ברמת גימור אחת מאובזרת מאוד שכוללת: ריפודי עור למושבים, כוונון חשמלי למושב הנהג, בורר הילוכים בתצורת חוגה, בורר מצבי נהיגה בלחיצת כפתור ומערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. לשיפור הבטיחות התווספו מערכות חדשות כמו היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, התרעת תחילת תנועה מלפנים והתרעה למניעת שחכת ילדים במושב האחורי.  

מה מתחת למכסה המנוע?

לישראל הגיעה קיה חשמלית נוספת –EV6. היא ספורטיבית מאוד, בעלת ביצועים מרשמיים וטווח נסיעה של 528 ק"מ. אך המחיר הגבוה שלה מציב אותה לצד רכבי מנהלים חשמליים יקרים יותר כמו טסלה מודל Y ופולסטאר 2. המחיר של קיה נירו החשמלית מתחיל ב-184,900 ₪ ולכן גם הסוללה והביצועים מעט פחות מרשימים אבל עדיין מספקים את המספרים הטובים ביותר בקטגוריה שלה: טווח נסיעה של 455 ק"מ בין טעינות, הספק מרבי של 204 כוחות סוס ותאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-8 שניות.

העיצוב שונה?

קיה נירו בגרסאות הרגילות כבר נראתה שונה מאוד בנוף רכבי הליסינג ולכן גם זכת לפופולאריות רבה. בגרסה החשמלית לא הלכו על שינויים רדיקליים – בגלל שאין צורך. הנגיעות הקטנות של הצבע הכחול באלמנטים שונים ברכב יחד עם סבכה קדמית אטומה בעלת צורות תלת ממדיות נתנו לה בדיוק את הסטייל המתאים ביותר כדי שאי אפשר יהיה לטעות, וכבר במבט ראשון לראות, קל לזהות שמדובר בקרוסאובר חשמלי ומודרני.

במה עוד הנירו מצוידת?

המכונית מצוידת גם במערכת בלימה רגנטיבית המסייעת לטעון את הסוללה כאשר עוזבים את דוושת התאוצה, וגם שומרת על בטיחות הנוסעים ברכב. הדגם כולל גם חומרי פרימיום כמו ריפודי עור ודיפון אלומיניום המעניקים מראה אלגנטי. בשורה התחתונה, קיה נירו EVמצויד גם במגוון טכנולוגיות מתקדמות ותכונות בטיחות כמו מצלמות שמנטרות מידע, ניטור שטחים מתים היקפי של 360 מעלות ופנסי LED מלאים.

EV מה קיה שאפו ליצור עם דגם  נירו?

בסופו של דבר, קיה לא רק יצרו מכונית חשמלית, אלא יצרו מכונית חכמה ומחוברת שמשתמשת במערכות מתקדמות כדי להפוך את חווית הנהיגה שלכם לנוחה יותר. ל-Kia NIRO EV 7 מושבים נוחים במיוחד, יציאות USB, והוא כולל את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר שיש כיום בסגמנט הזה של רכבי קרוס אובר קומפקטיים. Niro EV הוא רכב פנאי חשמלי וקומפקטי, המציע יעילות גבוהה וחווית נהיגה נהדרת. KIA עדכנה את הסוללה עם יותר כוח כדי לענות על הצרכים המשתנים של לקוחותיה, וכעת מחיר הכניסה של קיה זו אטרקטיבי מתמיד. ה-Niro EV הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר של קיה במערך הרכבים החדשים שלה. הדגם מציע ביצועים מעולים ותמורה לכסף, אך חסרים לו כמה תכונות כמו הנעה לכל הגלגלים וטעינה אלחוטית. אם זה לא קריטי מבחינתכם, ייתכן שמדובר ברכב המושלם עבורכם. צרו קשר עם קפיטל מוטורס וקבלו פרטים נוספים על אחד מהדגמים המוצלחים של חברת קיה.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בקיה נירו חשמלית EV החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי