אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התרעה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה על סטיה מנתיב הכוללת היגוי אקטיבי, התרעת עייפות לנהג, בלם יד חשמלי כולל פונקציית Auto Hold, מנופי שליטה מההגה על תיבת ההילוכים
אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התרעה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה על סטיה מנתיב הכוללת היגוי אקטיבי, התרעת עייפות לנהג, התרעה על רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, בלם יד חשמלי כולל פונקציית Auto Hold, מערכת Blind Spot להתראה על רכב ב"שטח מת" במראות, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה משתנה, מנופי שליטה מההגה על תיבת ההילוכים
אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התרעה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, מערכת התרעה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עייפות, משטח טעינה אלחוטית לטלפון נייד, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה משתנה, ערכת תיקון תקר
אבזור נוסף: ערכת תיקון תקר
אבזור בתוספת תשלום: --
מחשבון החזר חודשי
מחירון הרכב:143,900 ₪
תשלום מקדמה: * ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.
גלריית תמונות 5 תמונות
יונדאי איוניק
יונדאי הינה יצרן רכב קוריאני שמקורו טמון במספנות ענק בעלות אותו השם. את תחילת דרכה בעולם הרכבים, התחילה יונדאי בשנות השישים של המאה הקודמת עם הרכבה מקומית בקוריאה של דגמי פורד. בהמשך, ייצרה יונדאי דגמים משלה המבוססים על מיצובישי ובשנת 89' יונדאי הציגה את הדגם המקורי הראשון שלה, 'סונטה'.
בתחילת דרכה כיצרנית עצמאית יונדאי ביססה את הדגמים שלה על הנדסה גרמנית ועיצוב איטלקי. לקראת שנות האלפיים, היה משבר גדול בתעשיית הרכב הקוריאנית כאשר לאחריו יונדאי רכשה את קיה. לא הרבה זמן לאחר מכן, קונצרן יונדאי-קיה נהיה לחמישי בגודלו בעולם הרכבים.
בשנים האחרונות, יונדאי הכריזה על הקמת מותג יוקרה משלה הנקרא 'ג'נסיס'. היום ניתן למצוא בהיצע של יונדאי קו שלם של דגמי נוסעים ופנאי. בין השנים 2011-2014, יונדאי הייתה שיאנית המכירות בישראל.
היונדאי איוניק הוא הדגם העצמאי הראשון של יונדאי בקטגורית הרכבים ההיברידים. היונדאי איוניק דומה במידות שלה למשפחתיות קומפקטיות מצליחות כמו מאזדה 3 וטויוטה קורולה. אחד מהמאפיינים הייחודיים של היונדאי איוניק הינו בכך שהיא הדגם הראשון בעולם שמוצע עם 3 מערכות הנעה שונות.
מכונית היברידית, היברידית נטענת-שקע וגרסה חשמלית לגמרי. הגרסה ההיברידית הינה גרסה בעלת מערכת הנעה אשר מבוססת על מנוע בנפח של 1.6 ליטר ומנוע חשמלי אשר מבוססת על סוללות ליתיון-יון מתקדמות. הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים של המכונית על ידי תיבת 6 הילוכים רובוטית דו מצמדית ועל פי היצרנית, צריכת הדלק של הדגם תעמוד על ליטר דלק לכל 29 ק"מ נסיעה.
הגרסה החשמלית של האיוניק הינה בעלת מנוע חשמלי אשר מבוסס גם כן על סוללת ליתיום-יון אך חזקה משמעותית כאשר זו מיועדת להספיק לנסיעות של 280 ק"מ בין טעינה לטעינה.
נראות פנימית וחיצונית
מבחינת המראה החיצוני של המכונית, היא נאה בהחלט אך יש שיגידו כי היא לא מושכת כל כך. תא הנוסעים של האיוניק אפלולי מעט אך יש לציין כי הוא מכיל אבזור עשיר. תא הנוסעים מרווח בעבור הנוסעים אבל פחות מתאים לאנשים גבוהים במיוחד. תא המטען של הרכב גדול יחסית אך לא נוח מאוד להטענה ופריקה.
ביצועים
הביצועים של הדגם אינם מרשימים במיוחד אך גם לא ממש מאכזבים. מערכת ההנעה של הדגם לא פועלת בצורה חלקה לגמרי. יחד עם זאת, הדגם מחזיק ביתרון גדול בצריכת הדלק המעולה שלו.
התנהגות נסיעה
בנסיעה בין עירונית הרכב מספק חוויית נסיעה טובה מאוד. התנהגות הכביש שלו נותנת תחושה של בטחון וזאת בעיקר בזכות האחיזה הטוה שלו. יחד עם זאת, אחד מהחסרונות שלו הוא בכך שרעשי הכביש בולטים במהלך נסיעות בין עירוניות. בנסיעות עירוניות, ה'רייד' של האיוניק נוקה מדי.
לסיכום
היתרונות הבולטים של המכונית הינם בכך שהתנהגות הכביש שלו בטוחה, הוא מכיל אבזור עשיר, האחריות שלו טובה וצריכת הדלק שלו מצוינת. בין החסרונות הבולטים של הדגם ניתן למצוא את העובדה כי רעשי הכביש בולטים, הוא נוקשה מדי בעיר, עיצוב הפנים שלו טעון שיפור ותא המטען של הרכב לא נוח לשימוש. התמחור של הרכב הגיוני ויחד עם צריכת הדלק מדובר בעסקה משתלמת במיוחד בין אם ליסינג או מימון מלא.
מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת
אם בתחילת דרכה היא התמודדה בקטגוריית הסופר מיני, לאחר מכן היא נכללה תחת קטגוריית מכוניות המיני. כיום בשנת 2021, ניסאן מיקרה VISIA מגיעה בתור משהו אחר לגמרי. זו ממש לא אותה גברת בשינוי הדרת, מדובר
אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי.
ידוע כי רכבי טויוטה הם רכבים אמינים ביותר, וזה לא ממש משנה אם מדברים על הדגמים הישנים של הקונצרן, או שמא מדברים על החדשים והחשמליים. גם כשכל כך הרבה אלקטרוניקה מעורבת בייצור הרכב, טויוטה C-HR