סובארו פורסטר 2022

4 רמות גימור לדגם זה

3.4/5 - 72 דירוגים
12 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 13 14
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על סובארו פורסטר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של סובארו פורסטר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.5 Z

מחיר מחירון:
169,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,208
רמת גימור:

2.5 X

מחיר מחירון:
192,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,507
רמת גימור:

2.5 XS

מחיר מחירון:
202,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,637
רמת גימור:

2.5 Sport

מחיר מחירון:
212,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,767

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 192,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,507
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסובארו פורסטר החדשה

סובארו פורסטר

בשנת 1954 נוסדה סובארו על ידי קונצרן התעשייה הכבדה בשם פוג'י. הייחוד של סובארו היה בייצור דגמי נוסעים עם מנועי בוקסר עוד בשנת 65' ומכוניות נוסעים עם הנעה כפולה בשנת 72' כאשר שני המאפיינים הללו מאפיינים אותה עד היום. סובארו הייתה גם בין הראשונות להציג דגמי פנאי כמו אאוטבק ואת הפורסטר בשנת 1997. היום, פורסטר היא החברה היחידה שמציעה את דגמי הפנאי עם הנעה כפולה בלבד. לישראל הגיעה סובארו לקראת סוף שנות השבעים ובהתחלה היא לא ראתה הצלחה מרשימה בישראל אך בהמשך קיבלה מעמד של המכונית הלאומית במשך עשור. לישראל מיובאת סובארו מתחילת דרכה בארץ על ידי יפנאוטו אשר נמצאת תחת בעלות סמל"ת. בתחילת שנת 2018 נחשף הדור החמישי של הפורסטר. לעומת הדורות הקודמים, הפעם מדובר בדגם חדש לגמרי. הבסיס של הרכב נותר כבקודמים והרכב נחשב לרכב פנאי קומפקטי יחסית גדול ועם הופעה מרובעת. ההנעה של הרכב כפולה באופן תקני וההבטחה של הרכב הינה של יכולת שטח טובה. הדור החמישי של הסובארו פורסטר מבוסס הפעם על רצפה חדשה ובסיס הגלגלים ארוך מהקודם. מידות המרכב לעומת זאת, דומות יחסית לדור היוצא אך לישראל מגיע הפורסטר החמישי מיפן אך בפעם הראשונה, בתקינה אמריקאית והדבר אומר שהפעם מערכת ההנעה כוללת גם מנוע אטמוספרי בנפח של 2.5 ליטר עם הספק של 182 כ"ס ותיבת ההילוכים אוטומטית רציפה. בניגוד לדורות הקודמים, הפעם אין תיבת הילוכים ידנית בהיצע. החל מתחילת שיווק הרכב בישראל בסוף שנת 2018, הוא מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל אחת מרמות הגימור.  

עיצוב והנדסת אנוש

הסובארו פורסטר היא מכונית בעלת הופעה שמרנית ורבועה. הדגש בהופעת הרכב הוא על הקשיחות וגודלו ונראה שהוא לא מנסה לעמוד בצוו האופנה. סביבת הנהג מעניקה לנהג תחושה טובה בעיקר בזכות העובדה שאיכות ההרכבה טובה. תנוחת הנהיגה היא גבוהה ושטח החלונות גדול. יש לציין כי סביר להניח שלנהג החדש ייקח מעט זמן להתרגל לתפעול של כל הממשקים השונים כמו מערכת המולטימדיה ומערכות הבטיחות. המרחב הפנימי טוב מאוד בעבור הנוסעים מאחור ומלפנים וגם בעבור המטען.  

ביצועים

הדור החמישי של הסובארו פורסטר מקבל מערכת הנעה חזקה יותר בצורה ניכרת מהדור היוצא. תיבת ההילוכים האוטומטית רציפה קיבלה שיפור משמעותי בפעולתה וצריכת הדלק שנמצאה במבחני דרכים אמנם לא מרשימה (ליטר דלק לכל 10.2 ק"מ) אבל מדובר בנתון סביר כאשר מדובר ברכב בממדים כאלה עם מנוע בנפח של 2.5 ליטר והנעה כפולה.  

התנהגות

על אף ששיבושים קלים מורגשים בעת נסיעה בפורסטר החדשה, נוחות הנסיעה ברכב טובה. נסיעה על גבי כבישים גליים מובילה לתנועות המרכב אך השיכוך מעולה ברוב הזמן וזאת גם כאשר נוסעים על גבי שיבושי כביש גדולים. כמו כן בנסיעה בשבילים נוחות הנסיעה מצוינת כיאה לרכב מסוג זה.  

סיכום

לסיכום מדובר ברכב ששם דגש על נוחות הנסיעה, הוא בעל יכולת שטח טובה, עוצמתי וסביבת הנהג טובה. צריכת הדלק איננה מהטובות בשוק והרכב נחשב ליקר מעט ביחס למתחרים הישירים אך יש לזכור כי המפרט שלו משופר ביחס אליהם והאחריות שלו מכובדת.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי סובארו

מתעניין בסובארו פורסטר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי