סובארו XV קרוסטרק הגיע לישראל והמחיר – מפתיע

סובארו קרוסטרק

יבואנית סובארו לישראל, חברת סמלת המייבאת גם מותגים של קבוצת פיאט כגון פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה, אבארט, קרייזלר, ג'יפ, ודודג', הודיעה לאחרונה

(תחילת יוני 2023) כי בקרוב תתחיל לייבא לישראל את הדור החדש של סובארו קרוסטרק (Subaru Crosstrek, מוכר גם כ – Subaru Crosstrek XV, או פשוט סוברו XV).

במבט ראשון הדור החדש נראה דומה מאוד לזה היוצא אולם בפועל ישנם הבדלים משמעותיים בין שני הדגמים של

רכב הפנאי שטח מהפופולאריים בישראל ובעולם. לפניכם סקירה קצרה אודות הדור החדש של סובארו קרוסטרק XV, הנותן תמורה נהדרת למחיר, עם אבזור מגוון, דירוג בטיחות גבוה,

צריכת דלק חסכונית ונוחות נסיעה מפתיעה – גם בכביש וגם בשטח.

 

תא הנוסעים עבר עיצוב מקיף מחדש

כאמור, במבט מבחוץ הדור החדש של סובארו קרוסטרק נראה דומה לדורות הקודמים, המידות כמעט זהות

(האורך צמח ב – 1.5 ס"מ ל – 4.48 מטרים, הרוחב נותר על 1.8 מ', בסיס הגלגלים 2.67 מ', והגובה 1.6 מ').

נפח תא המטען נשאר קטן יחסית לסגמנט – רק 380 ליטרים

(אם כי במפרט מצוין לעיתים נפח של 564 ליטר, חשוב לזכור כי מידות המפרט נכתבות לפי התקן האמריקני המחשיב גם את הנפח מן המדף האחורי ועד הגג).

ברגע שנכנסים אל תא הנוסעים מבינים שמדובר בדור חדש של סובארו XV:

המראה מודרני יותר, איכות החומרים משופרת, הגימור מעולה ובסך הכול התחושה היא של מרחב נעים, יוקרתי, ושקט יותר.

נכון לשנתון 2024 סובארו קרוסטרק ישווק בישראל בגרסת ה – 2.0 ליטר בלבד ובשלוש רמות גימור.

מחיר היבואן, לרמת הגימור הבסיסית, עומד על 159,900 שקלים בלבד.

סובארו XV מתחרה ברכבי קרוסאובר פנאי שטח כגון הונדה HR-V, מאזדה CX-30, טויוטה ראב 4, ועוד. מבחינת תמורה עבור המחיר לקרוסטרק החדשה יש ללא ספק יתרון מול רוב המתחרות.

סובארו קרוסטרק

סובארו קרוסטרק מגיעה בשלוש רמות גימור

Touring

ברמת הגימור Touring, הבסיסית, תמצאו מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 7 אינץ' בלבד אולם בסך הכול, גם ברמת גימור זו, האבזור נדיב וכולל, בין היתר, תאורה ראשית לד, שמשות אחוריות מושחרות, מושבים קדמיים מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת (שני אזורים), בלם יד חשמלי, חישוקי 17 אינץ' קלים, מצלמת רוורס, ועוד. מבחינת בטיחות יש 8 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית (עם זחילה בפקקים), עמעום אורות גבוהים אוטומטי, ועוד.

Luxury

ברמת הגימור האמצעית, Luxury, יש גם כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה מרכזי 11.6 אינץ', שקעי USB נוספים, אפשרות להעברת הילוכים באמצעות מנופים שמאחורי ההגה, פנסי ערפל, ציפוי עור להגה, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, ועוד.

Executive

רמת הגימור הבכירה של סובארו קרוסטרק מכונה Executive והיא מוסיפה לאבזור שכבר פורט לעיל גם מושב נהג מתכוונן חשמלי וגג שמש נפתח חשמלי.

סובארו קרוסטרק

הסובארו קרוסטרק מציעה יכולת שטח טובה

גם בעיר וגם בנהיגת שטח, סובארו קרוסטרק החדש הוא בפירוש רכב פנאי שטח שקל להתאהב בו. אחד היתרונות של ה – XV קרוסטרק הוא מרווח גחון גדול יחסית לסגמנט – 220 מ"מ. מערכת העברת הכוח לכל ארבעת הגלגלים כל הזמן (AWD – All Wheel Drive) ומצב X-Mode לנהיגה בתנאי שטח מאתגר, מאפשרים לקרוסטרק להגיע בקלות למקומות אליהם עשוי להיות מאתגר לנסוע עם רכבי פנאי שטח בינוניים אחרים.

מנוע ה – 2.0 ליטר בנזין מפיק 152 כוחות סוס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, הנעה כפולה קבועה, מתלים מכוילים היטב (נוחים גם בכביש וגם בדרכים לא סלולות), כל אלה פירושם חווית נהיגה מספקת.

האצה מאפס למאה אורכת 10.5 שניות, המהירות המרבית 198 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת (לפי נתוני יצרן) היא כ – 13.5 קילומטר לליטר. דרגת זיהום האוויר (ה – "ציון הירוק") היא 14, כמו בדור היוצא. זה אינו ציון מחמיא, אולם כ – 60% מבין כלל הרכבים הנמכרים בארץ הם בעלי דירוג זה.

סובארו XV קרוסטרק הוא רכב פנאי שטח שזכה לפופולאריות רבה, בארץ כמו גם בעולם. הדור החדש מביא עמו מספר שיפורים המתבטאים בעיקר בנוחות הנסיעה. הקרוסטרק החדש, משנתון 2024, שייך לדור הרביעי של דגם מוצלח זה, העלות, במיוחד של רמת הגימור הבסיסית, פירושה תמורה מצוינת עבור המחיר.

סובארו קרוסטרק החדש מתאים למי שמעוניינים ברכב SUV בינוני שלא רק נראה כאילו יש לו יכולת שטח אלא גם באמת ניתן לנסוע בו ליעדים מאתגרים למדי, עם נסיעה נעימה ושקטה על כביש פתוח, ותמרון נוח בנסיעה עירונית. גרסת ה – 2.0 שתשווק בישראל היא חזקה מספיק. מעניין לדעת שיש לקרוסטרק גם גרסה היברידית (היברידי מתון – HEV) וגרסה עם מנוע 2.5 ליטר, שתי גרסאות אלה, בינתיים לפחות, לא ישווקו בארץ.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו