קיה ספורטאז' 2021 החדשה – סקירה

קיא ספורטז 2021

אם חשבתם שקיה ספורטאז' זה שם דבר, אתם מוזמנים להכיר את קיה ספורטאז' 2021 שעברה מתיחת פנים וקיבלה תוספות מעניינות. הנה סקירה מלאה על קיה ספורטאז' 2021, המידע בחסות קפיטל מוטורס ליסינג פרטי.

שוקלים בימינו לרכוש קיה ספורטאז' דרך לוחות המשומשים באינטרנט? אנו ממליצים לכם להמתין עם זה שנייה ולבדוק מה קורה לגבי מכוניות במודלים של 2021. במודל של 2021 יש לנו את קיה ספורטאז' החדשה, שמציעה לנהג לא מעט פיצ'רים ייחודיים, יכולות שטח לא רעות בכלל, נתוני תאוצה מעולים ועוד רבות.

בואו נתחיל עם קצת מידע לגבי קיה ספורטאז' 2019, שהיא הדור הקודם של קיה ספורטאז' 2021. כיצד קרה שהקיה הזו הפכה לאחד הרכבים הכי פופולאריים בארץ ישראל? בואו נבחן פה כמה דברים ביחד עם צוות המקצוענים של חברת קפיטל מוטורס – מימון וריביות נמוכות על רכישת קיה ספורטאז' 2021 ורכבים אחרים.

 

כל מרחב הפנים שרק צריך בקיה ספורטאז' חדשה

קיה ספורטאז' החדשה מגיעה עם כל המרחב פנים שאתם רק צריכים. בין אם אתם יושבים מאחורה או מקדימה, יש לכם המון מרווח נשימה ומרחב תנועה. ושוב פעם, בין אם אתם יושבים במושבים הקדמיים או האחוריים – יש לכם גם חלון בג (סאן-רוף).

החלון בגג הוא ענק וארוך, מה שמאפשר לכל הנוסעים ברכב להנות מיום שמשי בחודש יוני. ואם כבר במושבים עסקינן, בואו נדבר על המושבים בקיה הזאת. בשנת 2019 (הדור הקודם של ספורטאז') קיה הוציאה את המכונית עם מושבים משולבי קטיפה.

קיא ספורטז 2021
קיה ספורטאז' החדשה מגיעה עם כל המרחב פנים שאתם רק צריכים (edmunds.com)

 

עד כמה השתנו אותם מושבים איכותיים מהדור הקודם של ספורטאז'?

גם בדור הנוכחי יש לכם את אותם מושבים קטיפתיים ונעימים משולבים בבד, מה שמאפשר לכם גם לנקות די בקלות את הרכב מבפנים. הקיה נשארת גבוהה ואימתנית, בדיוק כמו שהקיה בדור הקודם נתנה לנו להרגיש בתוכה.

מדובר ברכב שלא נועד אמנם לשטח סלעי, אבל בהחלט אפשר לכבוש אתו שטחים ודיונות ללא קושי מיוחד. כמובן, הכול תלוי גם בכישורי נהיגת השטח שלכם. בואו נגיד ככה, אם אתם רוצים לרכוש קיה ספורטאז', אנחנו באותה הנשימה גם נמליץ לכם לקחת איזשהו קורס לריענון יכולות נהיגת השטח שלכם ברכב.

קיא ספורטז 2021 פנים הרכב

 

מערכות בטיחות מובנות בקיה ספורטאז' חדשה

הקיה מאובזרת בהרבה יותר מאשר חלון בגג בדגמים המאובזרים. אתם מקבלים כאן לוח מכוונים דיגיטלי ברובו, מה שכיום כבר נחשב די סטנדרט בכל הקטגוריה הזו של SUV, פנאי ושטח, 4X4 וכדומה. ואם כבר מדברים דיגיטציה וטכנולוגיה, יש לכם כאן גם מערכות בטיחות מובנות שמאפשרות לכם להנות מנסיעה בטוחה מאוד.

יש בקרת שיוט שמוגדרת כיום בקרת שיוט אדפטיבית, כמו כן יש לכם גם מערכת בקרת סטייה מניב מובנית. בין אם אתם צריכים את הקיה למטרת נסיעות בעיר או מחוצה לה, אתם יכולים לצלוח את הנסיעות האלו באופן הכי בטיחותי עם הקיה הזו.

 

נפח אחסון בתא המטען של קיה ספורטאז'

מבחינת נפח האחסון בתא המטען, יש לכם כמעט 500 ליטרים של נפח אחסון בבגאז'. יש לכם מנוע טורבו בנזין בספורטאז' אשר משודך לו גם מגדש טורבו, ככה שאתם מסודרים גם מהבחינה של חיסכון בדלק וגם בבחינת הביצועים המשופרים ברכב.

עם כמעט 200 כוחות סוסים, אתם מקבלים רכב עם מנוע מאוד גמיש ועם ביצועים נאים. ביחס למנועים אטמוספריים, המנוע של הקיה ספורטאז' מאוד שקט, מה שמאפשר לכם להנות מאיכות נסיעה מעולה. ובאותו נושא, יש לכם גם בידוד נהדר מרעשי-חוץ. הקיה מרגישה כמעט אטומה לגמרי מרעשי חוץ, מה שמוביל אותה לספק נסיעה מאוד נינוחה בכבישים המהירים.

קיא ספורטז 2021 אחורה
מבחינת נפח האחסון בתא המטען, יש לכם כמעט 500 ליטרים של נפח אחסון בבגאז' (קרדיט: friendlykia.com)

 

עד כמה נוקשה הקיה בנסיעה בתוך העיר ומחוצה לה?

אם כבר דיברנו על נוחות ואיכות נסיעה, חשוב להבין משהו בסיסי לגבי המתלים של קיה ספורטאז'. המתלים נחשבים יחסית נוקשים בקטגוריה הזו של מכוניות פנאי ושטח. להוסיף על זה את העובדה שבקיה ספורטאז' יש חישוקי מגנזיום במידה של 19 אינץ' ומעלה, אנחנו מקבלים נוחות נסיעה עירונית שניתן לערער עליה במידה מסוימת.

למרות זאת, נוחות הנסיעה הסופית שמתקבלת היא פשוט מעולה, ולו בזכות יכולת ספיגת הזעזועים של הבולמים ברכב הזה. במילים אחרות, המתלים אמנם נוקשים, אבל בולמי הזעזועים מאזנים כאן את נוחות הנסיעה ומספקים אחלה תוצאה סופית של נהיגה נינוחה מאוד וכיפית. חוויה של ממש, אנחנו אישית ממליצים לחוות את ה ספורטאז' גם בעיר וגם מחוצה לה, אבל אל תשכחו גם להתנסות בשטחים הפתוחים.

 

תצרוכת הדלק של קיה ספורטאז' חדשה – כמה זוללת?

מבחינת תצרוכת הדלק של קיה ספורטאז', אוקי כאן זה מעט טריקי. לא מדובר ברכב חסכוני בדלק, אתם יכולים להוציא את זה ממשוואת השיקולים שלכם. אם אתם מחפשים אחר רכב חסכוני בדלק, אנחנו נמליץ לכם לרכוש רכב סופר מיני חדש וחסכוני שישרת אתכם יופי-יופי בתוך העיר ומחוץ לעיר.

קיה ספורטאז' עושה בממוצע 1 ל-9 ק"מ. שזה אומר, ליטר דלק לממוצע של 9 קילומטרים נסיעה. אם אתם נוסעים הרבה מחוץ לעיר, כמובן שתצרוכת הדלק הזו תשתפר ואולי תעלה לכיוון ה-11 ק"מ לליטר דלק. כמובן, בשטח הרכב יזלול לכם דלק (יותר מאשר בתוך העיר).

 

רכישת רכבים קפיטל מוטורס ליסינג פרטי ומימון רכב חדש

צריכים סיוע נוסף לפני רכישת קיה ספורטאז'? חברת קפיטל מוטורס זמינה לפנייתכם. אנו מספקים שירותי ליסינג פרטי, מימון 100% על רכבים חדשים, מימון וליסינג פרטי לקיה ספורטאז' ועוד מגוון רכבים. בעזרתו של צוות מומחים, אנחנו נמצא עבורכם את הרכב המושלם, גם אם הוא לא קיה ספורטאז' חדשה. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו