טויוטה יאריס היברידית 2021 – סקירה

טויוטה יאריס היברידת החדשה

עם דור רביעי ומיליוני מכירות בעולם, טויוטה יאריס בימינו השיקה דגם היברידי חדש שמתאים גם לאחיין הקטן שלכם, אבל גם לסבתא שמעוניינת להתנייד למכולת.

קבלו אותה במלוא הדרה – טויוטה יאריס חשמלית בישראל.

איי, טויוטה אהובתנו האמינה שלעולם לא גורמת לנו לשרוף ימים ולילות במוסכים. מה נגיד ומה נאמר, מלבד זה שקונצרן טויוטה תמיד ידע כיצד לייצר דגמים פשוטים, מהנים לנהיגה ואמינים של מכוניות?

הנה לכם סקירה מלאה על טויוטה יאריס היברידית 2021. בחסות צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס, סקרנו את טויוטה יאריס 2021 החשמלית-היברידית.

 

מה מצאנו כשסקרנו טויוטה יאריס היברידית 2021?

מצאנו רכב שנושא עמו מורשת מכובדת של שנים רבות של ייצור דגמים מוצלחים. בימינו, היאריס קיבלה כבר מתיחת פנים משמעותית וגם צוידה במנוע חשמלי היברידי.

כשמדברים על חיסכון בדלק, עיצוב ואמינות, מדברים על הרכב הזה.

בואו נבין מה השתנה ביאריס הנוכחית, מה נשאר אותו דבר ומה הכי חשוב לדעת לפני שרוכשים אותה.

סקירה מלאה על יאריס היברידית 2021, מתחילים עם העיצוב החיצוני של נסיכת הכביש העירוני-בינעירוני הזאת.

טויוטה יאריס היברידת החדשה
היאריס קיבלה כבר מתיחת פנים משמעותית וגם צוידה במנוע חשמלי היברידי (squir.com)

 

שרירית יחסית לסופר מיני: טויוטה יאריס חשמלית ב-2021

העיצוב החיצוני טויוטה יאריס היברידית 2021 הוא יוצא דופן בקטגוריה. בקטגוריה של מכוניות סופר מיני, אנחנו בדרך כלל מצפים לקבל עיצובים מאוד מעודנים של רכבים, אבל כאן התמונה היא אחרת לגמרי. כשמסתכלים על העיצוב החיצוני של טויוטה יאריס היברידית 2021, אי אפשר להתעלם מהקרביות שהיא משדרת.

מדובר אמנם ברכב סופר מיני עירוני-בינעירוני, אבל אין ספק שהוא נראה ספורטיבי לכל דבר. חדי העין מיד יבחינו בניפוחים שיש מסביב לכנפיים של הגלגלים הקדמיים.

מעבר לכך, יש ליאריס הזאת המון נוכחות שרירית, למרות שהביצועים שלה הם לא בהכרח הכי טובים בקטגוריה. אבל מיד נגיע לדבר על ביצועים וכוחות סוס. קודם כל, בואו נבין מה השתנה ביאריס הנוכחית בדור הזה.

 

מה השתנה בטויוטה יאריס הנוכחית ב-2021?

ישנן מכוניות מיני יפהפיות בשוק כיום, כמו כן גם מכוניות סופר מיני מדהימות גם הן. אבל יש קטגוריה משל עצמה – היפניות. היפניות מאז ומתמיד סיפקו לנו את הבטיחות והביטחון שאנחנו צריכים. כיום זה לא השתנה, אנחנו עדיין נהנים מיאריס היברידית חדשה אמינה ואפילו זריזה למדי.

טיוטה יאריס היברידית 2021 מגיעה עם מסך מולטימדיה מובנה בתוכה, משהו שאופייני בימינו ברוב סוגי הרכבים. בין אם אתם רוכשים רכב מיני, סופר מיני או SUV, בדרך כלל תוכלו להנות גם ממסך מובנה של מולטימדיה.

טויוטה יאריס היברידת החדשה
מגיעה עם מסך מולטימדיה מובנה בתוכה, משהו שאופייני בימינו ברוב סוגי הרכבים (קרדיט: autospruce.com)

 

מולטימדיה מובנית ביאריס 2021 כסטנדרט בימינו

המסך ביאריס הוא בגודל של 8 אינץ', גודל סטנדרטי בימינו גם כן. בניגוד לרכבים רבים אחרים, כאן דווקא כן יש לכם תמיכה מלאה בעברית. לא כל כך נפוץ עדיין בימינו, ככה שכל הכבוד לטויוטה.

עוד לגבי השובבה ההיברידית הזאת, יש לכם נפח תא מטען של קצת פחות מ-300 ליטרים. מבחינת נתונים יבשים-מכאניים, יש כאן כמה שינויים בדור הנוכחי.

כאן אתם מקבלים מנוע חשמלי אשר מפיק לא פחות מאשר 116 כוחות סוס. נכון, בקטגוריה של הסופר מיני ישנן מכוניות מוגדשות עם מגדשי טורבו, שהן למעשה הרבה יותר זריזות מהיאריס הזאת. יחד עם זאת, טויוטה

ממש לא התכוונו לייצר כאן מכונית ספורטיבית באופייה.

טויוטה יאריס היברידת החדשה
כמה שינויים בדור הנוכחי (autospruce.com)

 

מדוע טויוטה יאריס היברידית 2021 כה יציבה על הכביש?

למרות שטויוטה לא התכוונו לייצר כאן מכונית ספורטיבית, הם אכן ייצרו רכב עם אחיזה מעולה בכביש בזכות מרכז כובד נמוך ובסיס גלגלים רחב. שימו לב, בניגוד לדורות הקודמים של טויוטה יאריס, כאן התבצע שיפור ושדרוג משמעותיים בכל הקשור לנושא של אחיזה ומתלים.

בניגוד לדורות הקודמים של היאריס, זאתי הנוכחית מבוססת על הפלטפורמה הנקראת TNJA. פלטפורמת TNJA היא פלטפורמת מתלים ייחודים לקונצרן טויוטה, מה שמאפשר לרכב לאחוז בכביש בצורה חזקה למדי. פלטפורמת TNJA מספקת למעשה מרכז כובד נמוך ובסיס גלגלים רחב ש"מדביקים" את הרכב לאספלט ולכבישים.

 

תצרוכת הדלק של טויוטה יאריס היברידית 

בקטגוריה של רכבי סופר מיני ישנן מכוניות מאוד חסכוניות. בימינו מקובל לנהוג ברכבים שלא צורכים יותר מליטר דלק עבור ממוצע של 15-17 ק"מ. טויוטה יאריס צורכת ליטר דלק לממוצע של 23 ק"מ, נתון הרבה יותר מרשים ממתחרות מסוימות שלה בקטגוריית הסופר מיני.

לא מדובר ברכב הכי חסכוני בקטגוריה, אבל אין ספק שהיאריס נמצאת במיקום מאוד מכובד ברשימה של חסכוניות בדלק. מה עוד, גם אל תשכחו שמדובר ברכב היברידי. ברגע שיוצאים עם רכב היברידי מהעיר, תצרוכת הדלק אף משתפרת.

 

רכישת רכב חדש בליסינג פרטי ב-2021 בקפיטל מוטורס

הסתקרנתם ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי טויוטה יאריס היברידית 2021? חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם לפנות אל צוות המומחים של החברה בכל עת שבה ישנה פעילות עסקית. כל עוד אתם מעוניינים לשבת בהקדם ברכב החלומות שלכם, אנחנו נוכל לשדך לכם אחד כזה.

בשורה התחתונה, בימינו ישנן עסקאות מעולות על רכבים חדשים בתנאי ליסינג פרטי מעולים. במקרים רבים הריביות נמוכות מאוד, ההחזרים החודשיים הם נוחים ואין כל סיבה לרכוש רכב משומש מלוחות המשומשים באינטרנט. חברת קפיטל מוטורס היא סוכנות רכבים ותיקה בישראל, שפועל כבר שנים רבות בתחום של ליסינג פרטי ועסקאות מימון רכבים ב-100% מימון. אם אתם חולמים על נהיגה ברכב חדש כמו טויוטה יאריס היברידית 2021, אנחנו נהיה שם בכדי לעשות כל מה שניתן. הגעתם להחלטה שטויוטה יאריס חשמלית היא פחות בשבילכם? לא יודעים איזה רכב מומלץ לרכוש ב-2021? צרו עמנו קשר בהקדם, אנחנו נייעד לכם מומחה בתחום הרכב שיתאים את הרכב המושלם עבורכם.

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו