עוצמתית יותר, טכנולוגית יותר ובעיקר יפה יותר – רנו קפצ'ור החדשה. כעת היא זמינה עם הנעה מיקרו-היברידית חסכונית בהספק של 158 כוח סוס, עיצוב אלגנטי מעודכן ומרווח פנימי נדיב מאוד.
רנו קליאו על עקבים
רנו קפצ'ור החדשה, כמו קודמתה , מבוססת על רנו קליאו. למעשה, זה הקרוסאובר הקטן ביותר בהיצע הדגמים של רנו והיא מתמודדת בסגמנט מול
פולקסווגן טי-קרוס,
פיג'ו 2008 וקיה סטוניק. למרות התחרות הקשה, רנו מציעה את הביצועים הספורטיביים ביותר (ביחס למתחרות בקטגוריה). כרגע היא מגיעה לישראל ב-2 רמות גימור. אך מה שהכי מבדל אותה זה עיצוב חיצוני אלגנטי. אי אפשר להתבלבל, כבר במבט ראשון על הרכב היפיפה הזה קל לזהות שזאת רנו קפצ'ור. קפצ'ור החדשה מעוצבת באופן יוצא דופן בהשוואה למתחרות בסגמנט ומעניקה תמורה בלתי מתפשרת עבור מחיר אטרקטיבי.
מנוע חזק וחסכוני
רנו קפצ'ור החדשה מוותרת על ההנעה ההיברידית המלאה
מהדור הקודם וכעת היא מציגה נתונים מצוינים ממערכת הנעה חדשה. היא מיישרת קו עם היצרניות האחרות באירופה ומציעה מנוע טורבו בנזין מיקרו היברידי המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 מהירויות. ההספק המרבי שמועבר לגלגלים הקדמיים הינו 158 כוח סוס. זה מאפשר תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.5 שניות בלבד ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. זה אומר שבקו ישר רנו קפצ'ור החדשה מהירה יותר מפיג'ו 2008 וטויוטה יאריס קרוס. כדי לאפשר לנצל את הכוח מהמנוע, המתלים של קפצ'ור הוקשחו, ההיגוי שופר והיא מצוידת בדיסקים קדמיים מאווררים.
צריכת דלק
בתקופה שבה העניין ברכבים חשמליים עולה על רכבי בנזין רגילים, רנו קפצ'ור החדשה לא נשארת מאחור. ההנעה המיקרו היברידית שלה נחשבת לחסכונית מאוד. האופן שבו כדאי לבחור את הגרסה הוא בהתאם לתקציב ועל פי מספר הקילומטרים שהרכב מתוכנן לנסוע – ככל שהרכב ייסע יותר כך חשוב יותר שיהיה חסכוני בדלק. אם אתם נוהגים הרבה מעל הממוצע השנתי המקובל בישראל (כ-20,000 קילומטרים) כדאי לכם לשקול לבצע מעבר לרכב חשמלי כאשר בקטגוריה הזו ובאותו טווח מחירים תוכלו לבחור באופל מוקה חשמלית
ואורה 03.
רמות גימור
יש שתי רמות גימור שתוכלו לבחור מהן עבור הקפצ'ור שלכם. רמת הגימור הבסיסית נקראת אבולושן ורמת הגימור הבכירה נקראת טכנו. ברמת גימור Evolution תקבלו מסך מולטימדיה מרכזי בעל תצוגה חדשה לחלוטין בגודל 10.4 אינץ'. המולטימדיה החדשה תומכת בקישור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מתחת למסך תפגשו שליטה על בקרת אקלים דיגיטלית בעלת פתחי אוורור גם ליושבים מאחור. יחידות התאורה החדשות הן מסוג LED והן גם חכמות. זה אומר שהן נדלקות אוטומטית בחשכה והאורות הגבוהים יודעים לזהות רכב המתקרב מהנתיב הנגדי למניעת סנוור. לשליטה על תיבת ההילוכים הרובוטית המהירה יש ידיות מאחורי ההגה. בנוסף לכך יש חלונות מושחרים מאחור וחישוקי גלגלים מוגדלים בקוטר 17".
Techno
למי שרוצה להתפנק באמת, רמת גימור טכנו מספקת תאורת אווירה בתא הנוסעים, משטח טעינה אלחוטי לטלפון, בורר מצבי נהיגה, חימום להגה, כניסה והנעה ללא מפתח, בורר הילוכים אלקטרוני ומושבים בריפוד עור. כמו כן, יש תוספות עיצוב חיצוניות הכלולות ברמת הגימור הזאת כמו צביעה דו-גונית וחישוקי גלגלים בגודל 18 אינץ'.
בטיחות של 4 כוכבים
אמנם היא זכתה רק ב-4 כוכבים מתוך 5 במבחן הריסוק אבל היא לבד. גם
אופל מוקה, יונדאי באיון ו
הונדה HR-V קיבלו את אותו ציון בטיחותי. רנו קפצ'ור החדשה מאובזרת כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית למניעת התנגשות, רדאר לזיהוי הולכי רגל, רוכבי דו גלגלי, תמרורים וכלי רכב, זיהוי והיגוי אקטיבי במקרה של סטייה מהנתיב ומערכת להתרעה על עייפות הנהג.
חוות דעת
יצרניות רכב אירופאיות בוחרות תמיד ליצור את הרכבים שלהן כמה שיותר ספורטיביים, גם אם מדובר במיני משפחתית אוSUV קטן. הסיבה לכך היא שיפור בחוויית הנהיגה (הגה מהודק, מתלים קשיחים ותיבת הילוכים נמרצת) ובנוסף לכך זה משפר גם את הבטיחות של המכונית והעמידות שלה לאורך זמן. Renault Captur Hybrid אינה מיועדת לנהיגה ספורטיבית אלא לחיסכון בדלק. אבל יחד עם זאת, היא חדה מאוד בתמרונים, הספק המנוע שלה מאפשר לבצע עקיפות בקלות וליהנות מרכב בעל תחושות נהיגה עם אופי מאוד דומיננטי, כזה שקל להתמכר אליו. אם קפצ'ור החדשה מעניינת אתכם חייגו לביצוע הזמנה ולייעוץ *3580