אי אפשר להתבלבל, כבר במבט ראשון על הרכב היפיפה הזה קל לזהות שזאת רנו קפצ'ור. קפצ'ור החדשה מעוצבת באופן יוצא דופן בהשוואה למתחרות בסגמנט ומעניקה תמורה בלתי מתפשרת עבור מחיר אטרקטיבי. כעת מוצעת גם גרסה היברידית חדשה שמציעה צריכת דלק של 20.8 ק"מ לליטר.
רנו קליאו על עקבים
רנו קפצ'ור החדשה, כמו
קודמתה , מבוססת על הרנו קליאו. למעשה, זה הקרוסאובר הקטן ביותר בהיצע הדגמים של רנו והיא מתמודדת בסגמנט מול סיאט ארונה, פולקסווגן טי-קרוס ואופל מוקה. למרות התחרות הקשה, רנו מציעה הנעה היברידית חדשה שמספקת
צריכת דלק טובה יותר וביצועים ספורטיביים (ביחס למתחרות בקטגוריה). היא מגיעה לישראל ב-3 רמות גימור ושני מנועים לבחירה. אך מה שהכי מבדל אותה זה עיצוב חיצוני אלגנטי.
מה מניע אותה?
מנוע מיקרו היברידי 1.3 ליטר טורבו בהספק של 140 כ"ס זו הבחירה המועדפת על ידי לקוחות קפיטל מוטורס שמתחדשים
במימון מלא. המנוע הזה מספק תאוצה של 9.2 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. יש
מנוע נוסף לבחירה שהקפצ'ור השאילה
מרנו ארקנה. מדובר למעשה בשני מנועים, אחד בנזין בנפח 1.6 ליטר ואחד חשמלי עם סוללת 1.2 קוט"ש. הם משודכים ל-2 תיבות הילוכים (אחת לכל מנוע) שמאפשרות בסה"כ 12 יחסי העברה לשיפור צריכת הדלק ולעבודת מנוע שקטה וחלקה. ההספק המרבי עומד על 143 כ"ס.
טכנולוגיה ובטיחות
רנו קאפצ'ור החדשה עכשיו גם אינטליגנטית יותר ומשדרגת את חוויית הנסיעה עם כל מערכות הבטיחות המתקדמות, תאורת לד אדפטיבית, חישני חנייה היקפיים ומראות נגד סנוור. תא המטען שלה גדל בממדים ומציע נפח אחסון מטורף של עד 536 ליטרים בגרסת הטורבו בנזין. בתא הנוסעים של רנו קפצ'ור יש לוח מכוונים דיגיטלי פשוט ונוח מאוד, מסך אנכי תומך באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, מתחתיו מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי וגימור איכותי המשלב עור ופלסטיק רך נעים למגע. הנוסעים מאחור מקבלים גם פתחי מיזוג וגם שקעי USB, אבל, מאחר ומדובר בסגמנט מיני, יש מקום רק ל-2 מבוגרים.
צריכת דלק
בתקופה שבה העניין
ברכבים חשמליים עולה על רכבי בנזין רגילים, רנו קפצ'ור לא נשארת מאחור. היא קיבלה שתי סוגי הנעות היברידיות בעלות צריכת דלק נמוכה. האופן שבו כדאי לבחור את הגרסה הוא בהתאם לתקציב ועל פי מספר הקילומטרים שהרכב מתוכנן לנסוע – ככל שהרכב ייסע יותר כך חשוב יותר שיהיה חסכוני בדלק. בהנעה מיקרו היברידית הצריכה הממוצעת היא 16.4 ק"מ לליטר. בגרסה ההיברידית המלאה הצריכה יורדת ל-20.8 ק"מ לליטר.
חוות דעת על רנו קפצ'ור היברידית
יצרניות רכב אירופאיות בוחרות תמיד ליצור את הרכבים שלהן כמה שיותר ספורטיביים, גם אם מדובר במיני משפחתית או
SUV קטן. הסיבה לכך היא
שיפור בחוויית הנהיגה (הגה מהודק, מתלים קשיחים ותיבת הילוכים נמרצת) ובנוסף לכך זה משפר גם את הבטיחות של המכונית והעמידות שלה לאורך זמן. Renault Captur Hybrid אינה מיועדת לנהיגה ספורטיבית אלא לחיסכון בדלק. אבל יחד עם זאת, היא חדה מאוד בתמרונים, הספק המנוע שלה מאפשר לבצע עקיפות בקלות וליהנות מרכב בעל תחושות נהיגה עם אופי מאוד דומיננטי, כזה שקל להתמכר אליו. לביצוע הזמנה ולייעוץ חייגו *3580