גאון ההנדסה פרדיננד פורשה הקים את בסיס החברה בשנות השלושים של המאה הקודמת. פרדיננד פורשה התפרסם במקור בזכות תכנון מכוניות החיפושית המפורסמות ועל מנת לתכנן את 356 בשנת 1948, השתמש פרדיננד באותו המבנה כאשר זו עשתה שימוש במנוע אחורי מקורר אוויר. בשנות השישים הפכה מכונית זו ל-911.
בהמשך הפכה ה-911 לאייקון בעולם הרכב בזכות היכולות הספורטיביות שלה, האמינות והשימושיות שלה. בעולם המרוצים פורשה ראתה הצלחה גדולה ובסוף שנות השמונים דגמיה לא ראו הצלחה ואף פגעו בה. בהמשך שיפרה פורשה את ה-911 וחזרה להפוך לחברה רווחית כאשר הציגה את הבוקסטר.
עם השנים ה-911 עברה לקירור מים והדגם נעשה גדול יותר. בתחילת שנות האלפיים וכאשר פורשה הציגה את רכב הפנאי קאיין, הרכב הפך לרב מכר ובשנת 2009 עם השקת רכב הפאר פנמרה. היום, פורשה מייצרת את הדגמים שלה עם מנועי טורבו וכמו כן מציעה גם דגם פנאי בנוסף לרכבי הספורט. לישראל מיובאים דגמי פורש החל משנות התשעים על ידי מכשירי תנועה אך החל משנת 2016 מיובאת פורשה לישראל על ידי אורכיד ספורטס קארס.
פורשה מקאן
המכונית הנקראת "בייבי קאיין" הלא היא פורשה מקאן, הינה מכונית פנאי קומפקטית ויוקרתית אשר נועדה להתחרות בטופ של הנישה. המטרה של פורשה הייתה שיתייחסו אליה כאל מותג יוקרתי בהרבה מ-ב.מ.וו וניסתה להימנע מתחרות ישירה עמה ועם רובר איווק.
הבסיס של הרכב מגיע מאודי Q5 אך על פי פרסומים של פורשה ניתן להבין כי רק חמישית מהמאפיינים של הרכב משותפים עם זה של האודי. העיצוב של הרכב שונה לחלוטין במרכב כאשר זה מזכיר את הקאיין (ומשם שמו הבייבי קאיין) וכמו כן בעת כניסה לתא הנוסעים ניתן להבחין מיד שנכנסתם לרכב של מותג היוקרה האולטימטיבי, פורשה.
אחד המאפיינים הבולטים של המקאן הינם היצע המנועים כאשר כמעט כולם מוגדשים וייחודיים למקאן כאשר אלו מגיעים עם בשורת מנועים חדשים אשר מיועדים להגיע לכל דגמי המותג. המנוע בעל הנפח של 2.0 ליטר הינו בעל הספק של 240 כ"ס ואותו עדיין לא ניתן להשיג בישראל.
בגרסת ה-S של המכונית עם מנוע של 6 צילינדרים כפול מדגשים בעל נפח של 3.0 ניתן לקבל ספק של 340 כ"ס. גרסת ה-S דיזל של הרכב הינה בעלת מנוע בנפח של 3.0 טורבו דיזל עם הספק של 258 כ"ס.
גרסת הכתר של הרכב הנקראת טורבו איננה בעלת מנוע מוגדש גם כן כאשר זו מפיקה הספק של 400 כ"ס עם מנוע בנפח של 3.6 ליטר. גרסה זו מאיצה למאה קמ"ש בפחות מחמש שניות בלבד.
פורשה 911
מכונית הספורט הוותיקה ה-911 משווקת היום בדורה השישי במספר. הדור הנכנס של ה-911 מציע עיצוב חיצוני מרענן בפגושים, ביחידות ההנעה וכמו כן גם במראות שממקומות על הדלתות.
הדור השישי גם הוריד ממשקו בכמעט חמישים ק"ג וזאת בזכות שימוש נרחב יותר באלומיניום. היגוי הרכב הינו אלקטרו מכני, מערכת לחסכון בדלק ותיבת 7 הילוכים ידנית או רובוטית. בישראל משווקת ה-911 במגוון גרסאות כאשר ישנה בחירה בין מנועים בנפח של 3.4, 3.8 ו3.8 ליטר טורבו כאשר ההספק המקסימלי מגיע לכדי 560 כ"ס.
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
אפשר להגיד שהמיני קופר עוברת מתיחת פנים, אבל בסופו של דבר מדובר בחידוש רכב רטרו והנאמנות למקור כאן היא בהתאם. הקווים העיצוביים של “פעם” נשמרו, למרות שהמיני עברת מתיחת פנים ב-2021. הנה סקירה מלאה על
הקיצון של הקיצון, מארץ הקיצוניים – הגיע לישראל. גרסת העל של שברולט קאמרו SS ו 1LZ נוחתות בישראל והכנו עבורכם סקירה מלאה. אם חלמתם על לנהוג במשהו שהוא ספק מטוס סילון וספק רכב, השורות הבאות
אם משווים אותה לדור הראשון שיוצר בשנת 1994, יונדאי אקסנט 2021 ממש לא מזכירה אותה. לא מבחינה חיצונית, לא מכאנית, לא עיצובית, לא מבחינת דיגיטציה ועוד. בסופו של דבר, מדובר ברכב חדש לגמרי, לא מדובר
בגרסאות היברידיות ובנזין, נוחתת בישראל יונדאי קונה החדשה 2021. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את היונדאי שאמנם נראית כמו רכב פנאי ושטח, אבל מספקת לכם את המוביליות האידיאלית בתוך העיר ומחוצה לה. הנה סקירה מלאה מאת