פורשה 911 2024

5 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 8
17 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פורשה 911?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פורשה 911 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין Carrera

מחיר מחירון:
925,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
12,025
רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין Carrera S

מחיר מחירון:
1,055,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
13,715
רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין Carrera 4S

מחיר מחירון:
1,115,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
14,495
רמת גימור:

3.0 טורבו-בנזין Dakar

מחיר מחירון:
1,850,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
24,050
רמת גימור:

4.0 בנזין GT3 RS

מחיר מחירון:
1,885,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
24,505
3.2/5 - 36 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני 911

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 1,850,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 24,050
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפורשה 911 החדשה

פורשה 911

פורשה 911 היא אחת ממכוניות הספורט הוותיקות, הנחשקות והפופולריות בעולם, כאשר הדור השישי של 991 לא חולל מהפכה מאוד משמעותית בנושא עיצוב החיצוני או הפנימי. עם זאת, הדור הנוכחי מציע חידושים ושינויים מכניים רבים בהשוואה לקודמו.

רקע והתפתחות

מבחינה חיצונית, ל-911 קיימת שורת שינויים לעומת הדור הקודם. זה מתחיל בפגושים ויחידות תאורה, בעוד שבדור השישי המראות ממוקמות על הדלתות. מבחינה מכאנית, המשקל העצמי של ה-911 קל יותר ב-45 ק"ג מאשר בדור הקודם.  הודות לשימוש הרב באלומיניום, פורשה הצליחו לייצר כאן מרכב יחסית קל משקל. ההיגוי הוא אלקטרומכני ומדויק מאוד כיאה לפורשה, ויש לכם מערכת עצור וסע חסכונית בדלק. תיבת 7 הילוכים ידנית משודכת למנועים העוצמתיים של 911, ויש גם אפשרות לבחור תיבות רובוטיות דו-מצמדי.  ניתן לבחור בין שלושה מנועים בארבע רמות הספק, המספקים בין 350 כ"ס ל-560 כ"ס, ויש גם בחירה בין הנעה אחורית או כפולה. כך או כך, מדובר ברכב פשוט פנטסטי שגורם לנהג להבין מהי נהיגה באמת.

עיצוב ונוכחות 

המראה מוכר ובהחלט קורץ לעין, אי אפשר לבלבל את מקורו, מדובר ביצירת האומנות הנקראת 911. בהשוואה לדורות הקודמים של הפורשה הזו, הפנסים נראים אחרת וקווי העיצוב של ה-911 הזאת בולטים יותר. לא מאוד שונה בעיצובה מהדור הקודם, אבל השינויים העיצוביים בהחלט מורגשים לאחר מתיחת הפנים.

מנוע וביצועים

מנוע הבוקסר שמשמש את ה-911, הוא אותו מנוע שמזוהה עם רכבי ספורט איטלקיים רבים (כמו אלפא רומיאו). מדובר בפנינה אמיתית למי שאוהבים לטפס מהר בסל"ד. בהאצה חזקה שומעים ומרגישים את הנהמות של הרכב, בעוד שתיבת ה-PDK כפולת המצמד מציעה יחסי העברת הילוכים חלקים ומהירים במיוחד.

אבזור ונוחות 

ההגה כעת חשמלי, ויש כאלו שיגידו שהוא כבר לא תקשורתי ומדויק כמו פעם. אבל עם זאת, הוא מהיר, חד ומדויק כמו שמזוהה עם ה-911. בהתאם לרכב ספורט, נוחות הנסיעה אולי מעט נוקשה ומתאימה, אבל עדיין הרכב מותאם גם לנסיעות עירוניות.  בשורה התחתונה, אין הרבה מה להגיד, חוץ מהעובדה שמדובר במכונת הנהיגה המושלמת והיא מתאימה לנהגים שיודעים להעריך חווית נהיגה אמיתית.  

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בפורשה 911 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי