ב.מ.וו סדרה 1 2022

5 רמות גימור לדגם זה

3.1/5 - 16 דירוגים
3 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 4 5 8 9 11 14
רמת אבזור בטיחות: 5

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו סדרה 1?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו סדרה 1 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 118i Style Play

מחיר מחירון:
204,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,663
רמת גימור:

1.5 118i M-Play

מחיר מחירון:
219,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,858
רמת גימור:

1.5 118i M-Superior

מחיר מחירון:
241,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,144
רמת גימור:

2.0 128ti Superior

מחיר מחירון:
285,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,705
רמת גימור:

2.0 M135i M-Performance

מחיר מחירון:
365,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,745

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 204,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,663
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו סדרה 1 החדשה

ב.מ.וו סדרה 1 היא מכונית יוקרה משפחתית קומפקטית שבגרסה הנוכחית שלה עברה שינוי משמעותי לעומת העבר וכעת היא מונעת בפלטפורמת הנעה קדמית. מעבר זה הגדיל את מרווח הפנים לנוסעים ואולי פגע מעט ביכולות הספורטיביות שסדרה 1 עם הנעה אחורית מסוגלת לייצר, אבל בחברה הגרמנית כנראה הגיעו למסקנה שדברים שנשמרים מהעין, נשמרים מהלב ועם יכולות ביצוע איכותיות של המותג הגרמני הפגיעה בחוויית הנהיגה לא מורגשת.  המעבר להנעה קדמית יצר הגדלה של 30 מ"מ במרווח הישיבה לנוסעים האחוריים והוזיל את עלויות הייצור של מרכב הרכב. כמו כן גם תא המטען גדל ב – 20 ליטרים וכעת הוא בעל נפח של 380 ליטרים.  

גרסת מנוע

ב.מ.וו הצליחו לשמר את הנאת החוויה של סדרה 1 עם ביצועים המתקרבים למכונית ספורטיבית. היא מציגה בדגם הבסיס שלה, ה – M140I, מנוע בנזין בעל 6 צילינדרים בטכנולוגיית טווין טורבו הכולל מגדש טורבו שמפתח הספק של 340 כוח סוס, עם האצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 4.6 שניות. המרכב מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים שמביאה את הרכב למהירות מרבית של 250 קמ"ש ומומנט מרבי של 51 קג"מ,  הדגם הבכיר יותר מצויד במנוע 2.0 ליטרים טורבו עם מערכת הנעה כפולה וניצול של 50 אחוז מהכוח לציר האחורי. אחת הסיבות העיקריות למעבר לטכנולוגית הנעה קדמית היא חלק ממגמת החברה לעבור לרכבי הנעה היברידיים או חשמליים ופלטפורמה הנעה קדמית מאפשרת לשאת אותם ביעילות רבה יותר. בחברה הגרמנית הכניסו כמה את התוספות האופציונאליות הבאות על מנת להפוך את סדרה 1 לספורטיבית יותר: מתלים אדפטיביים, תיבת הילוכים האוטומטית Steptronic בעלת שמונה הילוכים, היגוי ה- Sport המשתנה ומנוע בנזין בעל 6 צילינדרים בטור ומגדש טורבו.  

טכנולוגיה

בכדי לעזור כמה שיותר לבטיחות הנהג, ב.מ.וו יצרו מספר מערכות סיוע שמתריעות מפני פגיעה אפשרית ברכב או בהולכי רגל במהירויות עירוניות. במקרה זה הרכב מסוגל לבלום באופן אוטומטי. בנוסף הותקנה מערכת התראת סטייה מנתיב עם סייען ערנות לנהג. מערכת נוספת שמותקנת ברכב כאופציה היא בקרת שיוט אקטיבית עם התראת בקרת קרבה ובלימה במקרה הצורך ומערכת עזר לחניה שמודדת מקומות חניה פוטנציאלים ומסוגלת לבצע את פעולת ההיגוי הנחוצה לצורך חניית הרכב.  

עיצוב

מבחינה חיצונית, המאפיין הייחודי של החברה - הגריל הכפול חוזר גם בגרסה זו וכולל פתחי אוויר גדולים עם מסגרת בלעדית בגימור שחור. ואם בחברה ביקשו לשוות למרכב הרכב מראה יותר ספורטיבי הם הצליחו לעשות זאת בעזרת פנסים ראשיים שעברו השטחה בנראות כהה. לרוכשים ניתן להוסיף כאופציה חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 18 אינץ' עם בולמים בעלי קליפרים בגימור כחול כהה.  תוספת נחמדה שניתנת כסטנדרט היא קצוות צינור הפליטה בגימור כרום מושחר שמדגישים את המראה הספורטיבי של הרכב.  

לסיכום

ב.מ.וו סדרה 1 הוא רכב בעל אתלטיות דינמית בקבוצה של המכוניות הקומפקטיות שמזמן לנוהגים בו הנאה עם הנעה (קדמית) יחידה במינה, יכולות מצוינות ותיבת הילוכים מעולה. תא הנוסעים עם איכות חומרים טובה כבר בגרסת הבסיס ומרווח הפנים משופר לעומת דגמי העבר. בחברה טוענים שנעשו שיפורים שמביאים לחיסכון בדלק עם צריכת דלק נמוכה יותר, אך בשל מחיר המותג ניתן לומר שב.מ.וו סדרה 1 מתאימה בעיקר למשפחות שיכולות להרשות לעצמן.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי ב.מ.וו

ב.מ.וו m3

ב.מ.וו M3 – סקירה מלאה

בעוד שהגרסה המומלצת היא M3 Competition, אוט', 3.0 ל' טורבו, ב.מ.וו M3 -היא אחד מהרכבים המהנים ביותר לנהיגה בקטגוריית הספורט. הנה סקירה מלאה על ב.מ.וו

קרא עוד »
BMW M3 Touring

BMW M3 Touring – סקירה מלאה

אין ספק, ה-BMW סדרה 3 היא מסוג הרכבים שמצליחים להתעלות על כל הציפיות של חובבי המותג. היא מציעה סביבת נהג מתקדמת וספורטיבית, בעוד שהרכב מראה

קרא עוד »
מתעניין בב.מ.וו סדרה 1 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי