ב.מ.וו X1 החדשה 2023 – מבחן דרכים

במוו X1 החדשה

בקרוב במוו X1 ו-במוו iX1 החדשות יהיו זמינות לרכישה בקפיטל מוטורס. לקחנו אותן למבחן דרכים כדי

לבדוק מה השתנה ביחס לדור הקודם. נהגנו בגרסת הטורבו בנזין והמסקנות שלנו עשויות להפתיע אתכם.

 

העיצוב החדש של ב.מ.וו X1

מבחינת העיצוב החיצוני, X1 החדשה הלכה עוד צעד לכיוון ה-X5, אחותה הגדולה והותיקה בשורת רכבי ה-SUV של חברת BMW.

בתי הגלגלים תפחו, הגריל כמובן גם התרחב והקווים הכלליים של הרכב אגרסיביים וחדים יותר כדי לספק את תחושת העוצמה

והספורטיביות שהרכב מציע לעומת הדור הקודם. כמו כן, עוד לפני שנכנסים לתא הנוסעים ניתן לראות את החישוקים המעוצבים בגודל

19 אינץ', ידיות שקועות לפתיחת הדלתות, מראות מתקפלות חשמלית ומסגרות היקפיות לבתי הגלגלים ולפגושים מפלסטיק פיאנו בלאק.

בנוסף לכך יש גם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, ספויילר מעל השמשה האחורית וצמד אגזוזים.

 

תא נוסעים BMW X1 החדשה

הגדילה במימדים של הרכב מורגשת גם בתוך תא הנוסעים. למרות שזה הג'יפון הקטן ביותר של המותג, המרווח הפנימי מתאים לכל אחד

באופן אידיאלי ואין טיפת מחסור במקום או תחושת צפיפות. במידות ובטווח המחירים היא מתחרה מול ריינג' רובר איווק,

וולוו XC40 ו-מרצדס GLA. הדשבורד וסביבת הנהג שודרגו מקצה לקצה עם עיצוב חדש לחלוטין הכולל פתחי מיזוג צרים לכל אורך

הקונסולה וזוג מסכים מול הנהג. גם מבחינת איכות החומרים ודגש לפרטים הקטנים ניכר שיפור משמעותי הכולל המון אלומיניום,

פיאנו-בלאק, פלסטיק מוברש, עור, תפירות ותאורת אווירה. ריפודי העור של המושבים עשויים בצורה מדהימה ובישיבה עליהם הרגשנו

נוח במיוחד ומצאנו תנוחת ישיבה נוחה בכוונון החשמלי בקלות. במקום ידית ההילוכים הקריסטלית של ב.מ.וו, כאן החליטו לוותר עליה

ולהטמיעה בורר הילוכים אלקטרוני קטן. צמד המסכים מול הנהג כוללים את הדיגיטל קוקפיט לנהג, שליטה על בקרת

האקלים ומסך מולטימדיה.

במוו iX1 החדשה
BMW iX1 – תא נוסעים

חוויית הנהיגה של ב.מ.וו X1

יצאנו לדרך והדבר הראשון שעשינו הוא לעלות לכביש המהיר. כך יכולנו לבדוק את בידוד הרעשים, נוחות הנסיעה בשיוט, עוצמת המנוע

בעקיפות ואופן השליטה ברכב. כמובן שה-X1 לא מאכזבת ותנוחת הישיבה בה נוחה מאוד, המתלים עובדים מצוין ובידוד

הרעשים מהכביש סביר. המנוע בנוי משלושה צילינדרים בנפח כולל של 1,500 סמ"ק והספק של 136 כוחות סוס.

יחד עם גיר אוטומטי רובוטי כפול מצמדים בעל 7 הילוכים וטכנולוגיית טווין-פאוור טורבו, התגובה שמתקבלת מדוושת התאוצה

היא מיידית וכמעט תמיד מספיקה לעקיפות ולהאצה. פחות אהבנו את תחושת ההיגוי, היא לא מרגישה כמו שמצופה מ-BMW.

ההגה מרגיש קל מידי ואין לו מספיק פידבק שמתקבל מהגלגלים. מעבר לכך, ה-X1 החדשה מאפשרת לנוע ברוגע ובנוחות וגם

להדביק את דוושת ההאצה וליהנות מנהיגה דינאמית יותר.

 

BMW 1iX 2023 החשמלית החדשה

ב.מ.וו iX1 החשמלית מגיעה בשתי גרסאות: xDrive30e ו-xDrive25e. שתי הגרסאות מונעות בהנעה כפולה

(לכל ארבעת הגלגלים) כאשר יש שני מנועים, אחד על כל סרן. לגרסה הבכירה הספק של 304 כוחות סוס וטווח נסיעה חשמלי של

434 ק"מ ותאוצה מעמידה במקום ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות ועד למהירות מקסימאלית של 180 קמ"ש.

מעבר לשוני בין יחידות ההנעה אין שום הבדל בין ב.מ.וו X1 לבין BMW 1iX החשמלית.

הן זהות בעיצוב, ברמות הגימור ובחוויית הנהיגה.

במוו X1 החדשה

סיכום

שני הדברים הבולטים שאהבנו ב- X1 ו-iX1 זה העיצוב המעודכן והקשוח שמזכיר נו את X5 הגדולה יותר

והשימושיות של הרכב ביחס לסגמנט בזכות תא מטען גדול ומרווח נדיב בתא הנוסעים. פחות התחברנו לתחושה של ההגה ברכב,

שמרגישה יותר מלאכותית לעומת קרוסאוברים דומים בקטגוריה. אבל,ביחס אליהן, בגרסת הבסיס ה-X1 זולה יותר

מהמתחרות בסגמנט ומציעה לא פחות תמורה.

רמת גימור מחיר כולל מע"מ
Style 275,000 ₪
M-Sport 285,000 ₪

 

*טרם התקבל מידע אודות מחיר הגרסה החשמלית. לפרטים נוספים על ב.מ.וו X1 ולהזמנה מוקדמת של דגמי

2023 חייגו עכשיו 3580* או צרו קשר עם קפיטל מוטורס כאן באתר.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו