אלו המכוניות החדשות שישווקו בשנת 2020

ב.מ.וו סדרה 2

שנת 2020 כבר בפתח ויבואניות הרכב בישראל כבר מכינות את עצמן לדגמים החדשים שמתוכננים להגיע לארץ. מדובר כמובן בגרסאות חדשות שאמורות לצאת במהלך שנת 2020, חלקן דור חדש לחלוטין וחלקן רק עברו מתיחת פנים מסוימת.

מכירים את זה שאתם רוכשים טלפון נייד חדש ומגלים שבוע לאחר מכן שבדיוק יצא הדגם האחרון שלו? קצת מעיק לראות את הרכב החדש שרכשתם עוצר במעבר החצייה כשלידו מגיח לפתע הדגם החדש שלא ידעתם על קיומו.

אז הנה כמה מסדרות הרכב של יצרניות הרכבים שצפויות לצאת בשנה הקרובה. כך תוכלו לדעת מראש איזה דגם רכב אתם מעוניינים על מנת שאתם תהיו אלו שתעצרו בצד השני של מעבר החצייה ותסתכלו על הדגם הישן שנמכר רק שבוע לפני כן.

 

אופל מעדכנת את הקורסה ומוציאה דגם מסחרי חדש

חברת אופל הגרמנית מיועדת להוציא בשנה הקרובה מספר דגמים מחודשים כאשר המוכר והמוביל מביניהם אמור להיות האופל קורסה החדש, מדובר בדור שישי לאחר שב- 2014 הוציאה החברה את הדור הקודם שלה שמוגדר כמתחרה על סגמנט מכוניות הסופר מיני.

כעת בדור השישי תוצע הקורסה גם בגרסה חשמלית שתציע טווח נסיעה של עד 330 ק"מ עם הספק מנוע של 136 כ"ס. הפלטפורמה והיצע המנועים יהיו של קבוצת פיג'ו – סיטרואן שחלק מיצרנית הרכב אופל נמצא בעלותם.

אך קיימים גם דגמים חדשים לחלוטין בגזרת המסחריות שיוצעו על ידי החברה הגרמנית, הראשון הוא האופל קומבו החדש ומכיוון שהקשר בין אופל ליצרניות הרכב הצרפתיות קשור בקשר עבותות היא מבוססת על דגם הסיטרואן ברלינגו אך תוצע גם בגרסת שטח עם הגבהה כולל מיגונים והנעה כפולה.

הדגם המסחרי השני הוא האופל ויוארו שהושקה לראשונה ב- 2015 וכעת צפויה ב- 2020 להיות מושקת עם דגם חדש לחלוטין.

ואם כבר בחשמליות עסקינן, גם גרסת האופל גרנדלנד X החדשה שתוצע תחת השם הייבריד 4 תשלב מנוע טורבו בנזין שיפעל בשילוב שני מנועים חשמליים, ההספק הכולל יספק 300 כ"ס כאשר טווח הנסיעה החשמלי לבדו יספק 50 ק"מ.

 

טויוטה מפתיעה בדגם מסחרי חדש

בין יצרניות הרכב השונות צפויות כמה הפתעות מכיוון שחלקן מעוניינות להתפשט לעבר שווקים חדשים, כך קורה גם עם טויוטה היפנית שהקורולה ההיברידית שלה קצרה הצלחה מרשימה מרגע הגעתה לארץ, אולם היפנים מתכננים כעת להתחרות גם על שוק הרכבים המסחריים וזאת עם דגם טויוטה פרואייס סיטי החדש שאמור לעמוד מול דגמי רכב כמו: פיג'ו פרטנר, רנו קנגו או סיטרואן ברלינגו.

הפרואייס סיטי תציע לבחירה מושב אחד או שניים בצד הקדמי וחמישה או שבעה מושבים לבחירה במושבים האחוריים. הספק המנוע יעמוד לבחירה בין הדגמים השונים החל מ- 75 כ"ס ועד 130 כ"ס בגרסאות טורבו בנזין או דיזל.

אמנם נכון להיום עדיין מוקדם לקבוע אם תשווק בישראל אך כאשר השיווק שלה כבר החל באירופה נראה שזהו רק עניין של זמן עד שתחדור לשוק הישראלי כבר בשנת 2020.

 

אאודי מובילה בשלל דגמים

יצרנית הרכב הגרמנית אאודי לא מפסיקה לחדש וכעת צפויה להשיק ולעדכן מספר דגמי רכב מהמובילים והמוכרים שלה. האאודי A5 צפויה לצאת בעדכון ועיצוב מחודשים. לאחר שהושקה לראשונה ב- 2007 כעת באאודי מייעדים להציע אותה בשלוש צורות מרכב שונות תחת דגם זה.

בין שלל השינויים הצפויים בה היא אמורה לקבל מראה שרירי יותר מקודמתה עם חידוש באזור הפגושים, ביחידות התאורה החיצוניות והפנימיות, בחישוקי הגלגלים, במסך מולטימדיה גדול יותר ועוד.

גם מתיחת הפנים שעברה האאודי A4 צפויה להגיע בשנת 2020 לארץ כאשר המאפיין העיקרי כאן היא מערכת מיקור היברידית שתקבל עטיפה ספורטיבית יותר, זאת בנוסף למערכת מולטימדיה חדשה והתקדמות טכנולוגית באבזור הרכב.

אך גם רכב הפנאי השטח הגדול של אאודי, האאודי Q7 קיבל חידוש משמעותי ויחדור לשוק הישראלי בשנה הקרובה. הדגם שהושק מאז 2005 ועד היום נכנס תחת קטגוריית רכבי הפנאי 'קופה' ונחשב למופת בעיצוב וביצועי מנוע. הדור החדש יעודכן בעיצוב החיצוני והפנימי עם יותר מערכות בטיחות ויכולת נהיגה אוטונומית.

דגמים נוספים של אאודי שיזכו לחידושים הם: אאודי Q8, גרסאות ה- RS של אאודי A7 ספורטבק ואאודי A6 ועוד.

 

ב.מ.וו מגדילה את הגריל המוכר שלה

בקטגורית הספורט (איך לא?) ב.מ.וו יוצאת ומחדשת את סדרה 2 שלה שאמורה לתת מענה לדגם המוצלח של מרצדס, ה- CLA. ב.מ.וו סדרה 2 משויכת לסגמנט רכבי הגראן 'קופה', בעלת הנעה קדמית. גם סדרה 4 תקבל חידוש גם גריל קדמי בולט ועיצוב 'קופה' ספורטיבי במיוחד.

 

יונדאי מתחדשת בדגם ה- i10

אחד הדגמים המוכרים של יונדאי מוטורס, היונדאי I10 צפויה לנחות בשנה הבאה בישראל תחת דגם חדש שיצמח במידות ויציע עיצוב חיצוני ופנימי מחודש. גם מכלול ההנעה משתנה עם תיבת הילוכים חדשה ומנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפחי מנוע 1.0 ליטר או 1.2 ליטר טורבו בנזין. גם גרסת N ליין תעוצב בצורה ספורטיבית יותר עם יותר קישוטים בצבע אדום וחזרה של אותו צבע בחישוקי הגלגלים ובמסגרת פתחי האוורור בתא הנוסעים.

עוד מסגמנט מכוניות הפנאי של יונדאי המוכרות תצטרף גם היונדאי וניו החדשה שיותר קטנה מהיונדאי קונה ותצויד במנוע 1.6 ליטר, 121 כ"ס ושישה הילוכים ידני או אוטומטי. העיצוב הכללי של הוניו מרובע למדי והוא ישווק תחת שתי רמות גימור, רוב הסיכויים שהיונדאי וניו תגיע לישראל השאלה היא מתי והצפי הוא שככל הנראה זה יתרחש בשנה הבאה. האם בתחילת השנה או בסופה? אין תשובה לכך.

 

מאזדה ממשיכה לבדל את עצמה כיצרנית רכבי סמי-פרימיום

אחד הדגמים החדשים שמאזדה צפויה להכניס לארץ ובכלל הוא מאזדה CX-30. מדובר ברכב קרוסאובר קומפקטי בעל כל הטכנולוגיות המוכרות של מאזדה ועם אבזור איכותי מאוד וזאת כחלק מניסיונה של מאזדה למתג את עצמה כיצרנית רכבי סמי-פרימיום.

למעשה יש סיכוי שה- CX-30 יגיע עוד לפני 2020 לארץ. דגם זה הוא הראשון בסגמנט מכוניות הקרוסאובר של החברה שמוצע תחת טכנולוגיית SKYACTIV-X בישראל. מדובר על פלטפורמה חדשה שתוצג עם מערכת מיקרו היברידית ואופציה להנעה כפולה.

דגם זה חובר לדגמים מוכרים ודומים אחרים של החברה היפנית כמו: מאזדה CX-5  או CX-3 ובא לתת מענה לדגמי מתחרות של מאזדה כמו דגם ניסאן קשקאי או טויוטה CH-R.

לדגם זה תחבור גם סופר המיני מאזדה 2 החדשה שתציע הנעת ביניים בין מנועG  SKYACTIV- ובין מצבר משודרג לאגירת אנרגיית הבלימה ומנוע חשמלי.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך