יונדאי i20N – סקירה

יונדאי i20n חזית

בעוד שלא מדובר ברכב יוקרתי, דווקא כן מדובר ברכב המושלם לנסיעות עירוניות ובינעירוניות בנוחות מרבית. אנחנו רוצים שתכירו את יונדאי i20N שמככבת בטבלאות מכירת הרכבים בשנים האחרונות. הנה סקירה מלאה על היונדאי הזו, שניתן גם לרכוש בתנאי ליסינג פרטי ומימון 100% בחברת קפיטל מוטורס.

יש אנשים שאוהבים רכבי ספורט, יש נהגים שבכלל יעדיפו איזה 4X4 אימתני. ביניהם קיימים גם נהגים שאוהבים את הנוחות של רכבי מיני ורכבי סופר מיני. הנוחות המתלווה לרכבים אלו מתבטאת למשל בחנייה בערים הגדולות, בתמרונים של נסיעות בתוך העיר וכדומה.

מאחר שמדובר ברכב יחסית קטן, יונדאי i20N מאפשר לנו להנות ממוביליות מושלמת של רכב צעיר ורענן, נוח, אמין וגם מעוצב לא רע בכלל. הנה לכם סקירה מלאה של יונדאי i20N מאת צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי ו-100% מימון על יונדאי i20N. הנה סקירה מלאה על יונדאי אורבנית, זריזה ואמינה.

 

מכוניות מיני וסופר מיני אורבניות – במה שונה יונדאי i20N?

אם נדייק את המילים שלנו לגבי היונדאי i20N, הרי שלא ממש מדובר ברכב מיני, או סופר מיני. עם מנוע של 1 ליטר טורבו, 100 כוחות סוס ו-17 קג"מ, אתם מוזמנים לקרוא לרכב הזה סופר מיני אורבני מתקדם במיוחד.

עם עיצוב מלבני ומרובע כמו שיונדאי יודעים לעצב עבורנו, בימינו היא כבר השיקה את הדור החדש של יונדאי i20N, שמוכיח לנו שמכוניות סופר מיני יכולות להיות גם מהנות לנהיגה. יונדאי i20N מהנה לנהיגה בזכות מנוע זריז בעל 100 כוחות סוס אשר יושב לו מתחת למכסה.

יונדאי i20n חזית
יונדאי i20N מהנה לנהיגה בזכות מנוע זריז בעל 100 כוחות סוס אשר יושב לו מתחת למכסה (קרדיט: carpixel.net)

 

מה יושב מתחת למכסה המנוע של יונדאי i20N

מתחת לאותו מכסה מנוע, מסתתר לו מנוע בנפח אמנם קטן של 1 ליטר, אבל המנוע הזה מוגדש בעזרת מגדש טורבו שנועד גם לייעל חיסכון בדלק וגם לשפר ביצועים. בימינו המתקדמים טכנולוגית, רוב רובן של המכוניות כבר מצוידות במגדשי טורבו אשר מקפיצים את הנתונים של הרכבים בכמה וכמה מונים.

כמובן, אנחנו מתכוונים לנתוני תאוצה מהמקום ונתוני תאוצה בהתגלגלות (במהלך נסיעה). ואם כבר הזכרנו עידן טכנולוגי ומתקדם, בואו נדבר על פיצ'ר נחמד שיש כאן ביונדאי i20N. אתם לא צריכים להדליק אורות במהלך היום, יש לכם תאורה קבועה. מעבר לכך, יש פה פיצ'ר שמאפשר לכם הליכה בטוחה הביתה בלילה.

יונדאי i20 מבא מאחור
המנוע הזה מוגדש בעזרת מגדש טורבו שנועד גם לייעל חיסכון בדלק וגם לשפר ביצועים (קרדיט: carpixel.net).

 

פיצ'רים עדכניים ביונדאי i20N

לאחר שאתם מכבים את המנוע ונועלים את הרכב בכדי לצאת לכיוון הבית, האור נשאר דלוק. יונדאי הבינו כי במקרים מסוימים אנשים יעדיפו ליווי של אור כשהם פוסעים לביתם. זה נועד לשכונות חשוכות, מה שיספק לנשים ובכלל לאנשים את תחושת הביטחון הנדרשת באזורים ובשכונות חשוכות.

מבחינת תא המטען של יונדאי i20N, יש לכם כאן 300 ליטרים של קיבולת ונפח אחסון. כמובן, אתם יכולים לקפל את המושבים ולייעד שטח אחסון נוסף אפילו. אופציות ההובלה כאן הן מוגבלות למדי, כי בכל זאת מדובר ברכב סופר מיני. יחד עם זאת, הובלות קטנות של דירות רווקים תוכלו לבצע כאן בכיף.

 

פנים הרכב יונדאי i20N ודברים שכדאי לדעת – סקירה מקיפה

בואו נעבור לדבר על פנים הרכב. יש לכם הגה עם ציפוי עור ולא מעט דיגיטציה על ההגה עצמו. רוב השליטה בפיצ'רים של הרכב נמצאת בהגה לנוחות הנהג. מבחינת מערכות בטיחות מובנות ביונדאי i20N, הקונצרן יונדאי חשב פה על הכול כמעט.

יש לכם מערכת ESP שאמורה למנוע החלקות במקרה חירום. את כפתור ה-ESP אתם אמנם יכולים לבטל בלחיצה פשוטה, אבל לא מומלץ לעשות זאת. בואו נגיד ככה, המקום היחידי שיהיה נחמד לבטל בו את ה-ESP, הוא המקום של מסלול המרוצים. שם תוכלו להחליק עם הרכב ולבצע פעלולים ללא דאגות של תאונות.

 

עוד קצת על יונדאי i20N הדור החדש

עוד בלוח הכפתורים בתא הנהג, יש לכם גם את האפשרות לעמעם את התאורה ולהגביר את התאורות בלוח המכוונים. כמובן, תוכלו גם לכוונן את ההגה כרצונכם. לוח המכוונים הוא ברובו דיגיטלי, וניתן גם לשלוט בו באמצעות ההגה שלכם ביונדאי.

למעשה, ניתן גם לעבור ולברור בין מצבי דרך שונים במחשב הדרך של הרכב. בסופו של דבר, מדובר ברכב סופר מיני אורבני מעולה עבור נסיעות של משפחות בינוניות. גם עבור רווקים ורווקות היונדאי הזו יכולה להתאים רבות, אך כמובן שתהיינה את האופציה של יונדאי – I10. חשוב לדעת, יונדאי I10 הרבה יותר קטנה מיונדאי I20. בסופו של דבר, מדובר בהבדל בין מכונית מיני למכונית סופר מיני.

 

רכישת רכבים בליסינג פרטי ותנאי מימון 100% בריביות נמוכות

אם הסתקרנתם ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף, אתם יכולים ליצור עמנו קשר בהקדם ולקבל סיוע מקצועי-טכני-מימוני.

חברת קפיטל מוטורס עוסקת בתחום של ליסינג פרטי בתנאי מימון של 100% ועם ריביות נמוכות. עם המון ניסיון מקצועי ושנים רבות של מוניטין, הצוות של קפיטל מוטורס ישמח לספק כל המידע שאתם צריכים ללא עלות.

הייעוץ חינמי לחלוטין, אתם רק צריכים להגיד לנו מה הם הצרכים שלכם מהרכב שאתם מתכננים לרכוש. מעבר לכך, כמובן שיהיה חשוב גם לדבר על תנאי מימון לרכבים. חברת קפיטל מוטורס מספקת שירותי מימון לרכישת יונדאי i20N, ליסינג פרטי ותנאים אטרקטיביים לרכישת רכבים.

אם אינכם בטוחים בסוג הרכב שעשוי להתאים לכם, ספרו לנו על כך. אנחנו נקשיב ונעשה הכול בכדי לשדך לכם את הרכב הנכון. בסופו של דבר, עם תנאי ליסינג פרטי כל כך אטרקטיביים, יהיה חבל לרכוש רכב בלוחות המשומשים באינטרנט. תנו לעצמכם להתפנק, להריח רכב חדש ולהנות ממנו. בשורה התחתונה, אלו הם תענוגות החיים.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו