SUV יוקרתי בעיצוב פרמיום צרפתי ובעל הנעת פלאג-אין היבריד חסכונית במיוחד – DS 7. צריכת דלק ממוצעת של 83 ק"מ לליטר בגרסת הנעה כפולה עם 300 כ"ס, מתלים ובולמים אדפטיביים ותא נוסעים ייחודי.
פלאג-אין היבריד
DS 7 החדשה מגיעה רק בהנעה היברידית נטענת אבל ב-3 גרסאות שונות. גרסה אחת בעלת הנעה קדמית בהספק של 225 כוח סוס, גרסה בעלת הנעה כפולה בהספק של 300 כוח סוס וגרסת 4 על 4 נוספת בהספק של 360 כוח סוס.
225 כ"ס
בגרסה הזאת של DS 7 נקבל מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר בעל הגדשת טורבו שאליו מוצמד מנוע חשמלי שיחד מספקים 225 כוח סוס. את המנוע החשמלי מזינה סוללה בקיבולת של 14.2 קוט"ש וטווח הנסיעה המרבי על חשמל בלבד הינו 66 ק"מ. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות והמהירות המרבית היא 225 קמ"ש.
300 כ"ס
גרסת הביניים, גם היא כמובן מסוג
פלאג-אין היבריד, משתמשת באותו מנוע בנזין מקדימה אבל המנוע החשמלי עובר אל מתחת לרצפת תא המטען וההספק המרבי משניהם ביחד הוא 300 כוח סוס. כאשר שני המנועים בפעולה הם מניעים את כל ארבעת הגלגלים (4X4). תאוצה מ-0 עד ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות והמהירות המרבית היא 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת כאשר הסוללה טעונה במלואה יכולה להגיע עד ל-83 ק"מ לליטר.
360 כ"ס
הגרסה הבכירה והחזקה ביותר של DS7 משלבת את שתי ההנעות שציינו קודם יחד. זה אומר שמלפנים יש מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר טורבו יחד עם מנוע חשמלי לצידו, ומאחור יש מנוע חשמלי נוסף. ההספק המרבי שמתקבל הוא 360 כוח סוס ו-53 קג"מ. תאוצה מעמידה במקום ועד ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות בלבד. גם בגרסה זו קיבולת הסוללה הינה 14 קוט"ש ולכן הגרסה הזאת היא לא רק החזקה ביותר אלא גם הבזבזנית (יחסית) עם צריכת דלק ממוצעת של 55 ק"מ לליטר.
עיצוב צרפתי
העיצוב היוקרתי של DS 7 הפך למחודד וספורטיבי יותר. הטקסטורה של הגריל הקדמי משלבת דימוי יהלומים, יחידות התאורה חדות בצורתן ומתחתן ניבים המשמשים כתאורת יום מסוג לד המדגישים את הפרופורציות המרשימות של הרכב. בחלק האחורי יש יחידות תאורה בעלות עיצוב מאוד פרטני ובתחתית הפגוש האחורי יש צמד יציאות מפלט מרובעות שמוסיפות המון למראה היוקרתי-ספורטיבי של DS 7 החדשה. עם כמה שהעיצוב החיצוני מרשים, העיצוב של תא הנוסעים הוא מפואר הרבה יותר. זה מתחיל בטקסטורה מיוחדת לדיפוני העור שעל השדבורד והדלתות, ממשיך אל מושבים העור בעלי הנדסת אנוש מדהימה עבור תנוחת ישיבה מושלמת ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו השעון שנמצא במרכז הדשבורד של חברת השעונים היוקרתית BRM. הלוגו של DS הוא בצורת יהלום וניתן לפגוש עשרות צורות יהלומים במקומות שונים בתא הנוסעים וזה כולל את הכפתורים, פתחי המיזוג וצורת התפירה של המושבים.
חווית נהיגה
DS 7 אינה ספורטיבית במיוחד בחוויית הנהיגה שלה. המנועים שלה מאוד חזקים ומאפשרים תאוצות ספורטיביות אבל מעבר לכך, התחושה בתא הנוסעים ובשיכוך המתלים מדגיש את העובדה שלא מדובר ברכב ספורט כמו אאודי Q5
וג'נסיס GV70. ההנדסה של הרכב שמה דגש בעיקר על נוחות נסיעה כמקובל במותג האם
סיטרואן. המתלים של DS 7 אדפטיביים ומצליחים להתמודד עם כל בור ושיבוש בכביש בצורה מדהימה מכיוון שיש רדאר שסורק את פני השטח שיודע להתאים במאית שנייה את קשיחות המתלים לפי תנאי הדרך ומהירות הנסיעה. בגרסה הבכירה בעלת 360 כוח סוס יש שדרוג למערכת הבלמים עם קליפרים מוגדלים בעלי 4 בוכנות וצמיגי מישלן פיילוט ספורט 4S.
רמות אבזור
כל רמות הגימור הנמכרות בישראל נקראות RIVOLI. אבל רמת האבזור בהן שונה. בגרסה הבסיסית נקבל בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם שליטה מאחור, חישוקי גלגלים בגודל 19 אינץ', גג שמש פנורמי, זיכרונות למושבים הקדמיים, תאורת לד אדפטיבית עם מנגנון הפנייה בסיבוב, מצלמות חנייה היקפיות, מתלים רגילים (מקפרסון), דוושות ספורט בגימור אלומיניום ושעון יוקרתי של מותג BRM. ברמת הגימור הבכירה מתווספות שלל תוספות לאלו הקיימות בגרסה הבסיסית: מערכת שמע יוקרתית, מתלים ובולמים אדפטיביים, בלמי ספורט, מתלים מונמכים, כוונון חשמלי למושבים האחוריים, תאורת אווירה בתא הנוסעים, עיסוי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים וחישוקי גלגלים בגודל 21 אינץ'. כמו כן, ב-DS7 יש מערכת לראיית לילה המנתרת בעלי חיים והולכי רגל בשולי הכביש.