DS 4 2024

4 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 1 2
רמת אבזור בטיחות: 4
36 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על DS 4?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​
2.8/5 - 21 דירוגים

רמות גימור של DS 4 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין Performance Line

מחיר מחירון:
232,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,028
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין היברידי-נטען Trocadero

מחיר מחירון:
258,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,366
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין היברידי-נטען CROSS Rivoli

מחיר מחירון:
288,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,756
רמת גימור:

1.6 טורבו-בנזין היברידי-נטען CROSS Opera

מחיר מחירון:
319,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,159

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 232,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,028
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לDS 4 החדשה

השראה עיצובית מעולם האופנה הצרפתי, הנעת פלאג-אין היבריד עוצמתית ותא נוסעים טכנולוגי ומבריק – DS 4. SUV קופה שהוא הרבה יותר מסתם רכב לנהוג בו.  

תכשיט לכביש

העיצוב של DS 4 נחשב לאחד מהיפים ביותר בתעשיית הרכב. הוא מחודד, אלגנטי ויוקרתי עם נגיעות ספורטיביות. זה מתחיל בגריל קדמי המשלב בתוכו טקסטורה של יהלומים, מצדדיו יש יחידות תאורה חדות מסוג לד ומתחת לפנסים יש חתימת אור המדגישה את הפרופורציות המרשימות של הקרסואובר. בצד הרכב יש קימורים וחיתוכים חדים, אבל לא מידי כדי להדגיש את האופי הספורטיבי. החלק האחורי של DS 4 מכיל צמד יחידות תאורה בעיצוב פרטני מאוד ומתחת להן יש פתחי יציאה של מערכת הפליטה במסגרות כרום מרובעות. DS 4 מיועדת למי שלא מוכן להתפשר על סטייל ועיצוב. היא תוכננה למי שמעוניין להרגיש את היופי ברכב שלו. המתחרות שלה בקטגוריה הן BMW X1 ומרצדס GLA. במה שנוגע לעיצוב, אי אפשר להשוות ביניהן. כי אין ספק שה-DS לוקחת בענק.  

תא נוסעים

אם אהבתם אתה העיצוב החיצוני, חכו שתגלו איך היא מרגישה מבפנים. הדגש לפרטים הקטנים ולמינימליזם מורגש בכל כפתור. אפילו הכפתורים שעל הדלתות לפתיחת החלונות מעוצבים באופן יוצא דופן. גם צורת המושבים וקווי התפר שעליהם מיוחדים ויוצרים טקסטורות מעניינות. אבל מה שיותר מעניין זאת רמת האבזור. בגרסת הפלאג אין היבריד הבכירה נקבל מסך מרכזי בגודל 10 אינץ', טעינה אלחוטית לטלפון, גג שמש פנוראמי, מושבים בכיוונון חשמלי, אוורור, חימום ועיסוי עשויים מעור נאפה חום, תצוגה עילית לנהג, חימום הגה, הפשרת מראות, תא קירור מתחת למשענת היד, מערכת טיהור אוויר, שמשות כפולות נגד רעש וחום ודוושות אלומיניום ספורטיביות.  

שני מנועים לבחירה

DS 4 החדשה נמכרת עם 2 יחידות הנעה לבחירה. יש גרסה היברידית נטענת אולטרה חסכונית בדלק הנקראת E-tense וגרסה עם מנוע טורבו בנזין עוצמתי בשם פרפורמנס ליין (performance line).  

פלאג-אין היבריד

DS 4 נמכרת בישראל עם יחידת הנעה מסוג פלאג אין (היברידי נטען). יחידת ההנעה משלבת מנוע חשמלי יחד עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר. שני המנועים יחד מייצרים הספק של 225 כוח סוס אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעל 8 מהירויות. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-8 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ב-235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת, כאשר סוללת ה-12 קוט"ש טעונה, הינה 77 ק"מ לליטר.  

טורבו בנזין

גרסת הבנזין משתמשת באותו מנוע כמו בגרסה ההיברידית רק שכאן היא מוותרת על המנוע החשמלי. מדובר במנוע 1.6 ליטר מ-4 בוכנות שמייצר הספק של 225 כוח סוס. במקרה הזה המנוע עובד הרבה יותר קשה ולבדו. לכן צריכת הדלק הממוצעת עם מנוע טורבו בנזין היא באזור ה-14 ק"מ לליטר. גם כאן המנוע משודך לתיבה אוטומטית מסוג טיפטרוניק עם 8 הילוכים.  

אבזור חיצוני

כרכב פרמיום יוקרתי, DS 4 מגיעה מאובזרת מאוד בכל רמת גימור. האבזור החיצוני של הרכב מרשים מאוד והוא כולל חישוקי גלגלים בגודל 20 אינץ', תא מטען בפתיחה חשמלית ללא מגע, תאורת מטריקס לד אדפטיבית חכמה, חיישני חנייה היקפיים, פתיחה של הרכב בהתקרבות אליו עם מפתח, חלונות מושחרים מאחור וידיות נשלפות. בגרסה הבכירה יש גם מתלים אדפטיביים וגימורים שחורים בפגושים ובמסילות הגג.  

חוות דעת על DS 4

חברת DS היא תת מותג של סיטרואן. DS היא מותג היוקרה ולכן סיטרואן מדגישים את זה שהן לא חולקות מכלולים ותאי נוסעים. זה בהחלט נראה הגיוני כשנכנסים אל תא הנוסעים של DS 4 בגלל שהכל שונה ומיוחד מכל מה שאפשר לראות בכל רכב אחר. העיצוב של DS הראשונות היו בהשראת מעצב העל לואי ויטון. כעת נראה שהם נסגרו על ליין משלהם והעיצוב נראה מרשים ומקורי יותר. DS 4 מיועדת באופן ספציפי לאנשים שעוסקים בעיצוב, סטייל ויופי מכיוון שזה הדגש המרכזי של הרכב וניתן לומר באופן חד משמעי שאין לה מתחרות בקטגוריה בכל הנוגע לעיצוב. אבל חווית הנהיגה בה מעט "חלבית" וניכר שלא הושקע מספיק מאמץ כדי שהנהג ירגיש תגובות נמרצות מהרכב. הוא מוכוון לצד הנינוח והשקט ופחות לצד הספורטיבי. DS 4 בגרסת E-tense ההיברידית זאת אחת מהמכוניות היפות והמשתלמות ביותר בקטגוריית רכבי ה-SUV הקומפקטיים.

רכבים מאותה קטגוריה

לקוחות קפיטל מוטורס

קבל הצעת טרייד-אין אונליין

מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

המתן כמה שניות ואנחנו מוצאים את הרכב שלך :)

על מנת שנוכל לחזור אליך, נשמח לדעת כמה פרטים.

המתן כמה שניות וסיימנו :)

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בDS 4 החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!