פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

קפיטל מוטורס - גישה מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 100
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

קיה סורנטו

בשנות החמישים החלה קיה בייצור אופניים וכבר בתחילת שנות השישים היא עסקה בייצור אופנועים ומכוניות. בשנות השבעים היא ייצרה מנוע בנזין ואת מכונית הנוסעים הראשונה בקוריאה. בזכות קשרים עם חברות מעבר לים, קיה הצליחה לייצר דגמים שהצליחו מאוד כדוגמת הפרייד. למרות הצלחתה, בשנות התשעים קיה חוותה משבר גדול והגיעה עד לידי סף פשיטת רגל ובעת זו רכשה אותה יונדאי. קיום קיימים בהיצע של קיה דגמים רבים אשר חודשו כולם (וחלקם נוספו) בעשור השני של המאה הנוכחית. בין ההיצע תוכלו למצוא מכוניות ממיני דרך משפחתיות וסלון פאר. רכבי פנאי על בסיס היברידי ועוד. בשנת 2015 קיה הייתה המותג עם היקף המכירות הגדול בישראל בזכות גם בזכות הקיה פיקנטו והספורטאז'. בשנת 2014 נחשף הדור השלישי של הקיה סורנטו לאחר חמש שנים מאז הצגת הדור השני. הדור השלישי גדול יותר מהיוצא גם בבסיס הגלגלים וגם באורכו הכללי. בנוסף הוא גדול בצורה ניכרת מיונדאי סנטה פה שאיתו הוא חולק מכלולים. בישראל משווק הקיה סורנטו כבר משנת 2015 ובשנתיים הראשונות בהן הוצע בישראל הוא הוצע לרכישה עם שתי יחידות הנעה. מנוע בנזין בנפח של 2.4 ליטר עם הספק של 188 כ"ס או מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר עם הספק של 200 כ"ס. שני המנועים שויכו לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. גרסת הבנזין הוצעה עם הנעה קדמית או הנעה כפולה וגרסת הדיזל הגיעה עם הנעה כפולה באופן תקני. בסוף שנת 2017 ובעת שהתחיל שיווק הדגם המחודש, התיבה של גרסת הדיזל הוחלפה לתיבת 8 הילוכים והתווספו מערכות הנעה נוספות כאשר התווספה גרסת בנזין בנפח של 3.5 ליטר עם 6 צילינדרים והספק של 277 כ"ס עם הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים. הדגם המחודש של הרכב כולל מערכות בטיחות מקוריות תקניות.

עיצוב והנדסת אנוש

מדובר ברכב נאה למראה והממדים הנרחבים שלו מקשים על הסביבה להתעלם ממנו. יש לציין שהרושם של הרכב מגיע בעיקר מהממדים שלו ולא מהשפה העיצובית. תא הנוסעים מרגיש אוורירי ואיכות החומרים וההרכבה טובה. המרחב הפנימי של הרכב טוב בכל השורות, גם בשלישית אשר מתאימה גם למבוגרים בעלי גובה ממוצע. תא המטען של הרכב קטן יחסית.

ביצועים

גרסת המנוע בנפח של 2.4 ליטר עם תיבה אוטומטית והנעה קדמית מספקת את רוב הכוח שלה בסל"ד גבוה. ברוב מצבי הנסיעה תיבת ההילוכים נעימה וצריכת הדלק הממוצעת של הסורנטו הינה כ-10 ק"מ נסיעה לליטר.

התנהגות

יחידת ההנעה של הרכב איננה מרעישה והבידוד טוב ברובו אך רעשי הכביש מצליחים לחדור אותו. ההגה קליל ומתאים במיוחד לתמרונים עירוניים. באופן כולל, איכות הנסיעה נעימה.

בשורה התחתונה

מדובר ברכב פנאי מרשים, מתאים גם להסעת שבעה נוסעים מבוגרים עם ביצועים טובים ויכולת דינמית מרשימה ביחס למתחרים. נוחות הנסיעה טובה. לעומת זאת, הרכב ניחן בכמה חסרונות בולטים וביניהן העובדה כי יכולת השטח של הרכב לא מרשימה ושהבידוד לא מצליח לחסום את רעשי הכביש בצורה טובה. יחסית לרכב פנאי, התמורה למחיר מספקת מאוד וזאת גם בגלל שהסורנטו גדול וחזק מהמובילים בקטגוריה באופן משמעותי. לבדיקת זכאות לליסינג פרטי או למימון מלא צרו קשר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מעוניין בקיה סורנטו?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

לקוחות ממליצים

Renault-Megane

רנו מגאן סדאן 2021 חדשה – סקירה

נהגים שאוהבים רכבים צרפתיים בדרך לא מוכנים להחליף את הצרפתייה שלהם בעד יפנית, אמריקאית או כל סוג רכב אחר. ומי שעד היום מקיד לנהוג על רנו מגאן סדאן, ישמח לדעת שבשנת 2021 היא מקבלת מתיחת

קרא
פולקסווגן גולף GTI 2021

פולקסווגן גולף GTI 2021 החדשה – סקירה

פולקסווגן גולף GTI 2021 החדשה מגיעה אלינו לארץ הקודש והיא לבושה במיטב הטכנולוגיה, הדיגיטציה והספורטיביות. אנחנו מדברים על רכב שמגיע מ-0 ל-100 קמ”ש במעט יותר מ-6 שניות, 6.2 שניות עבור המדייקים. קבלו אותה עם 245

קרא
ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה – סקירה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת

קרא
ניסאן מיקרה

ניסאן מיקרה VISIA – סקירה

אם בתחילת דרכה היא התמודדה בקטגוריית הסופר מיני, לאחר מכן היא נכללה תחת קטגוריית מכוניות המיני. כיום בשנת 2021, ניסאן מיקרה VISIA מגיעה בתור משהו אחר לגמרי. זו ממש לא אותה גברת בשינוי הדרת, מדובר

קרא

מוזמנים לבקר אותנו בסניפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 3580*

נציגי השירות של קפיטל מוטורס זמינים לכם תמיד.

כניסה לאזור משתמש
על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)