עיצוב מלוטש ויוצא דופן, חווית נהיגה מהנה, תא נוסעים טכנולוגי ואבזור בטיחותי מתקדם – פיג'ו 3008 החדשה. SUV משפחתי בגודל בינוני בעל הנעה חשמלית עם טווח נסיעה מרשים או מנוע טורבו בנזין חסכוני במיוחד לבחירה.
הפופולארית ביותר
פיג'ו 3008 זה הקרוסאובר הנמכר ביותר של המותג בישראל. זה SUV משפחתי בגודל בינוני שמתחרה בקטגוריה צפופה מאוד הכוללת את
יונדאי טוסון, קיה ספורטז',
פולקסווגן טי-רוק,
ניסאן קשקאי ועוד. פיג'ו הצליחה מאוד עם הדור הקודם בזכות העיצוב הצרפתי והמיוחד שלה לצד שפע של אבזור כסטנדרט, מחיר תחרותי ויחידות הנעה מגוונות כשהמבוקשת ביותר הייתה בעלת הנעת דיזל.
עיצוב עתידני
פיג'ו 3008 לוקחת שוב את העיצוב לקצה. כעת ניתן להבחין שהעיצוב החיצוני נהיה מינימליסטי ומחודד יותר, צורות תלת ממדיות מקנות תחושה זורמת יותר וקו החלון האחורי משתפל לאחור כמו ברכבי קופה. יחידות התאורה נהיו צרות יותר וחתימת האור החדשה מדגישה את המודרניות של הרכב. בגרסאות ה-GT יש תוספת של אלמנטים ספורטיביים שהופכים, לדעתנו, את פיג'ו 3008, לקרוסאובר
הכי יפה בקטגוריה. כמו בדור הקודם, ל-3008 יש תא נוסעים שנראה כמו תא טייס של מטוס קרב. עכשיו הוא אפילו מוקצן יותר ואי אפשר להתעלם מהתחושה המיוחדת של סביבת הנהג. צג פנוראמי ענק מונח גבוה על הדשבורד, ההגה כתום (לא עגול כמקובל), הקונסולה המרכזית כוללת אלמנט מוגבה להפרדה בין הנהג לנוסע עם כפתורים חשובים עליו כמו בלם היד החשמלי ושליטה על המיזוג. לשליטה אינטואיטיבית יותר במסכים, יש כפתורי מגע מתחת לפתחי המזגן.
בטיחות בלתי מתפשרת
בגזרת הבטיחות פיג'ו 3008 מצטיינת בכל הנוגע לבטיחות אקטיבית. מה שקשור לבטיחות פסיבית עוד לא ידוע מכיוון שבזמן כתיבת שורות אלה היא טרם נבחנה על ידי Euro NCAP. אנחנו כן יכולים לומר שיש לה 6 כריות אוויר, וזה נחשב למינימום הסטנדרטי.
קופרה פורמנטור החדשה למשל מצוידת ב-10 כריות אוויר. אבל, פיג'ו 3008 מצוידת בכל הבקרות כולל זיהוי הולכי רגל, זיהוי רוכבי דו גלגלי וזיהוי תמרורים. יש היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב והתרעה על כלי רכב בשטח מת. בעת פתיחת דלת כאשר רכב חולף או במידה ויש חשש לשכחת ילד במושב האחורי, תתקבל התרעה.
הנעה חשמלית חדשה
פיג'ו 3008 נמכרת עם 2 סוגי הנעות. האחת בעלת מנוע בנזין משולב עם מנוע חשמלי (מיקרו-היברידי) והאפשרות השנייה היא הנעה 100% חשמלית. הגרסה החשמלית היא הראשונה להשתמש בפלטפורמה החדשה של סטלנטיס. היא מצוידת במנוע חשמלי קדמי בהספק של 210 כוח סוס ו-35.2 קג"מ. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.8 שניות והמהירות המרבית הינה 170 קמ"ש. בזכות סוללה גדולה בקיבולת של 73 קילוואט, 3008 חשמלית מאפשרת טווח נסיעה מרשים של 499 ק"מ בין טעינות (לפי תקן WLTP). זמן טעינה מהירה בעמדה תומכת לוקח כ-36 דקות.
גרסת טורבו בנזין
הגרסה בעלת מנוע בערה פנימית מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר והוא מאכלס בתוכו 3 בוכנות. המנוע הזה מפיק הספק מרבי של 136 כוח סוס ו-23.4 קג"מ. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות והמהירות המרבית היא 201 קמ"ש. אם תבחרו ברמת גימור Allure, צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 18.2 ק"מ לליטר. בגרסת GT, בגלל משקל נוסף, צריכת הדלק עולה לממוצע של 17.8 ק"מ לליטר. המנוע מרגיש נמרץ בכל מהירות ובעיקר בעיר בזכות תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 מהירויות.
אבזור יוקרתי
כסטנדרט, פיג'ו 3008 מוצעת עם לא מעט אבזור. רמת הגימור הבסיסית כוללת מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ', משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי יציאה מאחור, מצלמות חנייה היקפיות, דוושות בגימור אלומיניום ועוד. אם תבחרו לשדרג לגרסת GT, שמגיעה גם עם מנוע חשמלי וגם עם הנעת בנזין, תקבלו גג שמש פנוראמי, דלת תא מטען בפתיחה חשמלית, מושבים ארגונומיים, תאורת אווירה בתא הנוסעים, פנסי מטריקס לד, מסך קעור בגודל 21 אינץ' ועוד.
פרקטיות
כמובן שגם בתור רכב משפחתי, ה-3008 לא חסכה דבר וזה כולל מרווח פנימי נדיב, במיוחד ליושבים מאחור בזכות בסיס גלגלים של 2.73 מטר. תא המטען גדל מעט בנפח שלו והוא מציעה שטח אחסון של 520 ליטר ומתוך הבנה, שהרכב מיועד למשפחות הרפתקניות, ניתן לגרור עד 750 קילוגרם נגרר ללא בלמים משלו הן בגרסה החשמלית והן בגרסת הבנזין. כמו כן, בתוך תא הנוסעים יש המון מקומות אחסון מגוונים החל מתא עמוק בקונסולה המרכזית, כיסים גדולים לבקבוקי ליטר בדלתות ותא כפפות גדול.
בהשוואה לרכבי SUV אחרים בסגמנט, פיגו 3008 מציעה תמורה מכובדת מאוד עבור המחיר שלה. בקפיטל מוטורס היא מוצעת בכל הגרסאות וגם יד שנייה מעסקאות
טרייד-אין. כדי לקבל יותר מידע על תנאי הרכישה שלנו התייעצו עם המומחים שלנו בטלפון 3508* או הרשמו כאן באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.