פיג'ו היברידית 3008PHEV – סקירה מלאה

3008 PHEV מבט חזיתי

שוקלים רכישת רכב חדש בתנאי מימון 100%? אולי רכישת רכב משומש? רגע לפני כל פעולה או החלטה, חשוב לזכור כי בימינו יש לכם לא מעט אופציות לרכישת רכבים מעולים, כולל פיג'ו היברידית 3008 PHEV החדשה. קבלו סקירה מלאה על הרכב הצרפתי שמדגים לנו איכות מה היא. 

ברור לכולנו, בימינו לקונצרן פיג'ו ישנם דגמים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. אם מבחינה עיצובית או אם מבחינה טכנולוגית, אין ספק שהקונצרן הנ"ל יודע כיצד לספק את העבודה.

כולנו כבר הספקנו להתמכר לעיצוב המשגע של המכוניות הצרפתיות, כולל פיג'ו היברידית 3008 PHEV החדשה שמגיעה אלינו בצורתה ההיברידית.

שוקלים רכישת פיג'ו היברידית 3008 PHEV חדשה עם מנוע חסכוני במיוחד, עיצוב שאי אפשר להתעלם ממנו ומנוע זריז? הנה כל המידע שאתם צריכים, בואו נתחיל עם עיצוב החוץ של הרכב המקסים הזאת.

 

כל מה שרצית לדעת על פיג'ו היברידית 3008 PHEV החדשה

עיצוב החוץ של פיג'ו היברידית 3008 PHEV יוצא דופן, הוא מזכיר לנו מעין שילוב של חיית שטח ושבילים יחד עם חיה עירונית אלגנטית.

עם יד על הלב, זו פשוט מכונית נהדרת. עיצוב החוץ של פיג'ו היברידית 3008 PHEV מוכיח את עצמו מכל זווית שבה תסתכלו על הרכב. 

העיצוב החיצוני קרבי ויפהפה, הכולל קווים אלגנטיים שרק פיג'ו יודעים לייצר. שימו לב, בחלק מהדגמים של פיג'ו היברידית 3008 PHEV יש לכם 300 כ"ס ויכולת נסיעה של 4X4.

כמובן שלא מדובר בג'יפ עם יכולות אימתניות, אבל אין ספק שאתם יכולים להגיע עם פיג'ו היברידית 3008 PHEV לשבילים השונים בארץ. 

 

פיג'ו היברידית 3008 PHEV ויכולות ה-4X4 שלה

שימו לב, מדובר בשבילי כורכר, לא חס ושלום תוואי שטח הררי או סלעי. חיצונית ה פיג'ו היברידית 3008 PHEV די דומה ל-3008 הקודמת לה. יחד עם זאת, גלגל הג'אנטים כאן נראים אחרת לגמרי והרבה יותר קרביים. 

בדרגת ה-GT, אתם מקבלים כאן מושבים איכותיים ביותר, כולל גם בדגמים הפחות מאובזרים. תא המטען של פיג'ו היברידית 3008 PHEV ענק, אתם יכולים להכניס אליו מספר מזוודות טרולי ללא שום בעיה. למעשה, ניתן להכניס בערך 5-6 מזוודות טרולי בתא המטען של ה פיג'ו היברידית 3008 PHEV.

 

מה עוד כדאי לדעת על גרסת ה-GT של פיג'ו היברידית 3008 PHEV

בגרסת ה-GT של פיג'ו היברידית 3008 PHEV יש לכם גג פנוראמי יפהפה ועשוי זכוכית, שנפתח במלואו כדי שתוכלו להנות מהשמש והרוח. תא הנהג של פיג'ו היברידית 3008 PHEV בדרגת ה-GT (הגרסה הכי יקרה) הוא יפהפה מאין כמותו. 

הכול כאן כמעט דיגיטלי, הכול כולל הכול. יש לכם כמובן מסך מולטימדיה איכותי, לוח שעונים דיגיטלי לגמרי.

העיצוב הפנימי הוא עיצוב יפהפה שאנחנו מכירים מה-3008 הקודמת. למעשה, גם בתוך תא הנהג לא הרבה השתנה, אבל אין ספק שהתחושה היא אחרת. 

Peugeot-3008 מבט מאחור
גלגלי הג'אנטים כאן נראים אחרת לגמרי והרבה יותר קרביים.(קרדיט: paultan.org)

 

התחושה בזמן נהיגה בפיג'ו 3008 היברידית החדשה PHEV

התחושה כאן היא הרבה יותר אלגנטית מאשר הגרסה הקודמת של 3008. כיום כבר אין לכם מנוע של 1.2 טורבו (מה שהיה ב-3008 הקודמת).

יש לכם איכויות חומרים פנימיים ברמה גבוהה, מנוע זריז למדי ואין ספק שהרכב מותאם לשוק הישראלי. 

יש ביקוש מעולה לרכב הזה, בין אם משומש או חדש. אם תחליטו שאתם מעוניינים למכור אותו, אתם כנראה תוכלו לעשות זאת ללא קושי מיוחד.

הגימור הפנימי בתא הנהג ממש מזכיר גימור של עץ. כשמעבירים את היד על חומרי הגלם הפנימיים, אי אפשר להתעלם מהאיכות שהצרפתים העניקו כאן ברכב. והם אכן פינקו בגדול.

3008 PHEV פנים הרכב
כשמעבירים את היד על חומרי הגלם הפנימיים, אי אפשר להתעלם מהאיכות שהצרפתים העניקו כאן ברכב. (קרדיט: paultan.org) 

 

"פינוקים" מכאניים בפיג'ו 3008 PHEV היברידית גרסת GT

שימו לב, בואו נחזור לרגע למה שקורה מתחת למכסה המנוע, אם כבר דיברנו על פינוקים. מבחינת פינוקים מכאניים, יש לכם כאן לא פחות מאשר 3 מנועים. כן, שמעתם נכון. יש לכם מנוע חשמלי מקדימה, מאחורה וגם מנוע בנזין. 

מדובר כאן, כמו שאתם שמים לב – במכונת נהיגה לא פראיירית בכלל. אם אתם מעוניינים לחוות חוויית נהיגה קלאסית, אלגנטית, שרירית ו-4X4 באותו רכב, פיג'ו היברידית 3008 PHEV היא המכונית שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם להנות מדיגיטציה כמעט מלאה בתוך תא הנוסעים, ואין ספק שלוחות המכוונים הדיגיטליים כאן עושים עבודה יפהפייה בלילה.

 

מופע אורות של לוח מכוונים דיגיטלי לחלוטין

יש לכם ממש תצוגת אורות, מעין מופע תאורת פנים של רכב. בלילות הנסיעות ירגישו לכם כמו טיסה בתוך חללית שהגיעה מהעתיד.

אם תעדיפו גרסה "רגועה" יותר של פיג'ו היברידית 3008 PHEV, אתם יכולים לרכוש את אחותה הקטנה בעלת ה-220 כוחות סוס. 

בעוד שגרסת ה-GT מגיעה לנתונים של 52 קג"מ ו-300 כוחות סוס, אחותה הקטנה מגיעה רק עם הנעה קדמית ופחות סוסים מתחת למנוע.

שימו לב, אנחנו רק מחדדים את מה שאמרנו כרגע – הגרסה הפחות מאובזרת היא אינה הנעת 4X4.

Peugeot-3008 לוח שעונים

 

רכישת פיג'ו 3008 היברידית PHEV בחברת קפיטל מוטורס

בכל מקרה, אם אתם מעוניינים לרכוש את הפיג'ו הזו, אנחנו ממליצים לכם לקבל מאתנו ייעוץ רכישת רכב בתנאי מימון 100% על רכבים חדשים, כולל פיג'ו 3008 היברידית PHEV.

חברת קפיטל מוטורס היא אחת החברות הוותיקות ביותר בארץ בתחום של ליסינג פרטי, תפעולי ועוד. 

אנו עובדים אל מול גורמי המימון המהימנים בשוק והמקצועיים ביותר, כולל גם גורמי מימון בנקאיים. אם אתם צריכים ייעוץ לפני רכישת פיג'ו 3008 היברידית PHEV, אנחנו נשמח לשמוע ממכם ולייעץ לכם בעזרת צוות המומחים שלנו.

אתם מוזמנים לבדוק עמנו פרטים בנושאי רכישת רכב חדש בתנאי מימון 100%, ליסינג פרטי, תפעולי ועוד. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו