פולקסווגן טרנספורטר 2024

4 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 0
26 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פולקסווגן טרנספורטר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​
3.4/5 - 33 דירוגים

רמות גימור של פולקסווגן טרנספורטר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 רובוטית כפולת מצמדים 150 כ"ס משלוח קצר

מחיר מחירון:
267,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,471
רמת גימור:

2.0 רובוטית כפולת מצמדים 150 כ"ס משלוח ארוך

מחיר מחירון:
273,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,549
רמת גימור:

2.0 רובוטית כפולת מצמדים 150 כ"ס דאבל קבינה ארוך

מחיר מחירון:
299,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,887
רמת גימור:

2.0 רובוטית כפולת מצמדים 150 כ"ס קומבי ארוך

מחיר מחירון:
341,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,444

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 267,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,471
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה לפולקסווגן טרנספורטר החדשה

פולקסווגן טרנספורטר

הפולקסווגן טרנספורטר זכתה להכרה כרכב מסחרי אייקוני בזכות עצמה. היום, הדגם הוותיק בייצור שהיה למיניבוס של ילדי הפרחים זוכה גם לייחוס משפחתי מכובד. דגם שיצא מהחיפושית ממש כפי שפורשה 911 יצאה מהחיפושית. הטרנספורטר נחשב לדגם מאוד משובח, הוא טוב למשלוחים, הסעות, טנדר וגם בתור מיניוואן מפואר. הטרנספורט מוצע עם שני בסיסי גלגלים עם שתי מידות אורך וארבע מידות גובה. הדור החדשה דומה מאוד לקודם והחזית הינה כמו במכוניות נוסעים של החברה. מנוע הדיזל חדש בנפח של 2.0 ליטר וכמה רמות הספק שונות: 84, 102, 150 ו204 כ"ס. תיבת ההילוכים ידנית או רובוטית דו מצמדית וההנעה קדמית או כפולה. ישנה בקרת שיוט דינמית בשלושה מצבים, בלימה עצמית לאחר תאונה, בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, בקרת מרחק ושיוט אדפטיביות ועוד.  

טרנספורטר לאחר מתיחת הפנים האחרונה

במתיחת הפנים האחרונה שעבר הדגם, צומצם מבחר המנועים והגיעה תיבת ה-DSG  בעלת 7 הילוכים. כעת יש בהיצע המנועים מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר עם הספק של 115 כ"ס ודיזל כפי שצוין. בנוסף ישנה גרסה כפולת מגדשים המגיעה ל-180 כ"ס. לפניכם סקירה ומבחן לרכב האמצעי שבין ההיצע של הדגם המחודש. הרכב האמצעי מבחינת היצע הגרסאות של הטרנספורטר הינו בעל בסיס גלגלים של 3.4 מטר (לעומת 3 מטר ברגיל), אורך של 5.29 מטר וגובהו כ-2.18 מטר. כאשר מדובר ברכבים מסחריים שרוכשים בעסקאות ליסינג פרטי מימוני הרי שמדובר ברכב די גדול. סביבת הנהג ניחנת במאפיינים המוכרים והאיכותיים של הקבוצה וזה בולט כבר במחוונים המכובדים ובתצוגה הדיגיטאלית הטובה, בבקרת האקלים וגם בבורר. יש לציין שסביבת הנהג לא בדיוק מושלמת בעיקר בגלל תחושה קשה מחלק מהפלסטיקה אך ביחס לרכבים מסחריים אחרים, מדובר ברכב מזמין. הנדסת האנוש ברכב, טובה כמעט מכל הכיוונים, ממש למעט כמה תאי אכסון בדלת שהינם נמוכים מדי. מושב הנהג איננו יפה במיוחד אבל הוא נעים וניתן למצוא תנוחות נהיגה טובות.  

ביצועים

כזכור, הסקירה מתמקדת בפולקסווגן טרנספורטר בגרסה בעלת הספק של 140 כ"ס עם מנוע דיזל ותיבת 7 הילוכים. יש לציין שביחס לרכב מסחרי, מבחינת הביצועים הרכב רושם תוצאה יפה. הרכב זריז (מאיץ למאה ב-14.7 שניות) והוא מייצר ביצועים מרשימים גם כאשר הוא מסיע שמונה נוסעים. יש מומנט טוב והתיבה יעילה. תיבת ההילוכים הרובוטית עשויה להרגיש לעיתים מעט פלגמטית כך שלא תרצו להוריד הילוך. יציאה ראשונית עם הרכב, לא ממש חלקה ואולי אף כעוסה. תצרוכת הדלק של הרכב, די טובה כאשר על פי מבחנים מדובר בכמעט 11 ק"מ נסיעה לכל ליטר ויש לציין שהרכב מכיל מיכל דלק ענקי כך שנראה שאפשר לעבור כמעט אלף קילומטר בין תדלוקים.  

התנהגות

מבחינת ההתנהגות, נראה שהרכב משחק בליגה משלו. כאשר מדובר במהירויות גבוהות מאוד הוא מרגיש יציב וללא שום כשר לסוג הכביש. הרכב נותן תחושת ביטחון והוא מרגיש צפוי לגמרי. האחיזה ברכב והיציבות הכיוונית טובות ומדובר בחוויית נסיעה נעימה לצד בלמים יעילים שמספקים את העבודה. יש לציין שבעיקר בעיר אך גם במקרים מסוימים מחוץ לה, הרכב עשוי להרגיש נוקשה על שיבושים בדרך. רעשי הכביש אינם מבודדים היטב אך רעש המנוע אינו נשמע.

רכבים מאותה קטגוריה

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

לקוחות קפיטל מוטורס

קבל הצעת טרייד-אין אונליין

מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

המתן כמה שניות ואנחנו מוצאים את הרכב שלך :)

על מנת שנוכל לחזור אליך, נשמח לדעת כמה פרטים.

המתן כמה שניות וסיימנו :)

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בפולקסווגן טרנספורטר החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!