פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

  • שנת דגם: 2019
  • מספר דלתות: 4
  • מקומות ישיבה: 5
  • מחיר: 249,900
  • קבוצת שווי: 6
  • שווי שימוש רציף: 6198
  • אחריות: שנתיים
  • רכב שטח: שלדה
  • שנת השקת הדגם: 2009
  • הנעה: לכל הגלגלים - קבוע
  • תיבת הילוכים: אוטומטית
  • מס' הילוכים: 8
  • סוג מנוע: דיזל טורבו
  • מס' בוכנות: 6
  • נפח (סמ"ק): 2970
  • הספק מרבי (כ"ס): 224
  • סל"ד להספק מרבי: 4500
  • מומנט מרבי (קג"מ): 56.1
  • סל"ד למומנט מרבי: 1400
  • רכב שטח: הילוכי כח
  • רכב שטח: נעילות דיפרנציאל
  • רכב שטח: בקרת משיכה
  • תאוצה 0-100: 11.1
  • מהירות מרבית: 179
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): 11.6
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): 13.6
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): 12.8
  • דרגת זיהום: 15
  • מבחן ריסוק:
  • בלמים: ABS + EBD
  • כריות אוויר: 4
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • איזופיקס: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אורך (ס"מ): 525.4
  • רוחב (ס"מ): 195.4
  • גובה (ס"מ): 183.4
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 309.7
  • נפח תא מטען (ליטרים): 0
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): 0
  • משקל עצמי (ק"ג): 2155
  • רכב מסחרי: כושר העמסה (ק"ג)
  • רכב מסחרי: משקל כולל (ק"ג)
  • מידות צמיגים: 255/60R18
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 80
  • רכב שטח: מרווח גחון (ס"מ)
  • רכב שטח: זווית גישה (מעלות)
  • רכב שטח: זווית נטישה (מעלות)
  • מערכת שמע: מקורית + שליטה מההגה
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • מסך מולטימדיה: יש
  • חיבורי אודיו: USB
  • חלונות חשמליים: 4
  • מיזוג אוויר: בקרת אקלים מפוצלת
  • חישוקים קלים: יש
  • בקרת שיוט: כולל
  • ריפוד: בד
  • מושבים - כוונון חשמלי: אופציונלי
  • פנסי חזית: רגילים
  • פנסי ערפל קדמיים: יש
  • עזרי חניה: חיישני חניה אחוריים + קדמיים
  • מראות צד מתקפלות חשמלית: אופציונלי
  • מחשב דרך: יש
  • הגה וידית הילוכים מצופי עור: יש
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת מובילאיי, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה
  • אבזור בתוספת תשלום: ריפודי עור

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 249,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,798
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

פולקסווגן אמארוק

הפולקסווגן אמארוק נחשב לניסיון הראשון של החברה לייצר טנדר טון אחד וכך למעשה לקחת חלק בפח שוק תוסס ברמה בין לאומית.

האמארוק, הוצג לראשונה בשנת 2010 עם מבנה המקובל לכלי רכב מהקטגוריה כמו שלדת סולם וסרן אחורי קשיח אך הוא שווק עם מערכות הנעה שונות משהיה מקובל באותו הזמן.

מנועיו היו בעלי נפח של 2.0 ליטר הנחשב לקטן יחסית ותיבת 8 הילוכים.

הנעה כפולה קבועה בכל אופן וללא תיבת העברה. השוק הישראלי, קיבל כתוצאה נלווית לתכונות הייחודיות הללו תג מחיר גבוה בתחילת דרכו בשנת 2013 והדבר הוביל להצלחה מאוד מוגבלת במכירות ועד להפסקת השיווק כשלוש שנים לאחר מכן.

לאחר מכן עבר הרכב מתיחת פנים משמעותית והחל מסוף שנת 2017 היא הוא חזר לישראל.

יש געת גרסת דיזל עם מנוע בנפח של 3.0 ליטר עם 6 צילינדרים אשר מפיק כ-224 כ”ס ו-51 קג”מ. האמארוק קיבל ציון במבחני ריסוק של 4 כוכבים לפי התקן הישן.

עיצוב

המראה של הרכב הינו ייחודי ביחס למתחרים. החיתוך שלו מתאים לפולקסווגן מבחינת החזית והקווים של שאר המרכב כאשר אלו יוצרים מראה מאסיבי וגדול שיכול למשוך מבטים רבים.

פנים הרכב

סביבת הנהג מקבלת הופעה עדכנית. מושב הנהג נוח וניתן למצוא תנוחת נהיגה מועדפת בקלות יחסית וזאת גם בזכות הגה שמתכוונן לעומק.

במהלך מתיחת הפנים, התווספה לדגמים מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל של 6.3 אינץ’. מרחב הנוסעים מספיק לגמרי כאש בספסל האחורי יש 3 מקומות ישיבה מלאים ונוחים. חסרות ידיות אחיזה לצורך סיוע בכניסה לרכב.

מערכת הנעה

מערכת ההנעה של הרכבת מקורית. מנוע בנפח של 2.0 ליטר עם שני מגדשים והספק של 180 כ”ס וזו אמנם לא חסכונית במיוחד (10 ק”מ לכל ליטר) אך היא נוחה לשימוש וחזקה.

יש בהיצע גם מערכת הנעה משופרת של מנוע בנפח של 3.0 ליטר עם 6 צילינדרים ומגדש יחיד כאשר ההספק של המנוע הוא 224 כ”ס וזו חזקה משמעותית ויש לציין שהיא מספקת ביצועים עדיפים ללא הבדל משמעותי בצריכת הדלק של הרכב (10 אחוז הבדל).

התנהגות

איכות הנסיעה בדגם הקודם לא הייתה מוצלחת במיוחד וזאת בעקבות נוקשות יתר. במתיחת הפנים בכל אופן, שופרה נוחות הנסיעה ברכב במידה ניכרת עד לכדי כך שהוא הפך לאחד מהרכבים הנוחים מסוגו.

גם בגרסה המאסיבית יותר שלו עם קפיצי עלים מעובים וזאת גם בדרכים עירוניות.

אלמנט מרשים נוסף של הרכב הינו שבעת נסיעת כחצי טון במבחן דרכים, פעולת המתלים נותרה איכותית. בנוסף על כל אלו, בידוד הרעשים הינו יעיל וזה משפר את איכות הנסיעה.

לסיכום, מדובר בהתנהגות טובה ביותר לרכב מסוג זה.

תמורה למחיר

גם המחיר ההתחלתי של הרכב לא ממש זול אך כאשר משווים למתחרים הישירים הרי שמדובר במחיר מקובל. יחד עם זאת, במידה ועבירות בשטח קשה חשובה לכם, ייתכן וזה לא הרכב המתאים לכם ביותר.

כמו כן רמת הבטיחות שלו פחותה מהמקובל.

לסיכום מדובר ברכב מצוין לעבודה וכמו כן גם מצוין לפנאי כאשר על פי כמה דעות, מדובר בטנדר 1 טון הטוב ביותר בנמצא בישראל.

מעוניין בפולקסווגן אמארוק?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)