פולקסווגן אמארוק 2022

2 רמות גימור לדגם זה

2.6/5 - 9 דירוגים
4 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0 15
רמת אבזור בטיחות: 0

רוצה פרטים נוספים על פולקסווגן אמארוק?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פולקסווגן אמארוק החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0 204 כ"ס

מחיר מחירון:
259,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,378
רמת גימור:

3.0 258 כ"ס

מחיר מחירון:
279,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,638

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 259,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 3,378
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפולקסווגן אמארוק החדשה

פולקסווגן אמארוק

הפולקסווגן אמארוק נחשב לניסיון הראשון של החברה לייצר טנדר טון אחד וכך למעשה לקחת חלק בפח שוק תוסס ברמה בין לאומית. האמארוק, הוצג לראשונה בשנת 2010 עם מבנה המקובל לכלי רכב מהקטגוריה כמו שלדת סולם וסרן אחורי קשיח אך הוא שווק עם מערכות הנעה שונות משהיה מקובל באותו הזמן. מנועיו היו בעלי נפח של 2.0 ליטר הנחשב לקטן יחסית ותיבת 8 הילוכים. הנעה כפולה קבועה בכל אופן וללא תיבת העברה. השוק הישראלי, קיבל כתוצאה נלווית לתכונות הייחודיות הללו תג מחיר גבוה בתחילת דרכו בשנת 2013 והדבר הוביל להצלחה מאוד מוגבלת במכירות ועד להפסקת השיווק כשלוש שנים לאחר מכן. לאחר מכן עבר הרכב מתיחת פנים משמעותית והחל מסוף שנת 2017 היא הוא חזר לישראל. יש געת גרסת דיזל עם מנוע בנפח של 3.0 ליטר עם 6 צילינדרים אשר מפיק כ-224 כ"ס ו-51 קג"מ. האמארוק קיבל ציון במבחני ריסוק של 4 כוכבים לפי התקן הישן.  

עיצוב

המראה של הרכב הינו ייחודי ביחס למתחרים. החיתוך שלו מתאים לפולקסווגן מבחינת החזית והקווים של שאר המרכב כאשר אלו יוצרים מראה מאסיבי וגדול שיכול למשוך מבטים רבים.  

פנים הרכב

סביבת הנהג מקבלת הופעה עדכנית. מושב הנהג נוח וניתן למצוא תנוחת נהיגה מועדפת בקלות יחסית וזאת גם בזכות הגה שמתכוונן לעומק. במהלך מתיחת הפנים, התווספה לדגמים מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל של 6.3 אינץ'. מרחב הנוסעים מספיק לגמרי כאש בספסל האחורי יש 3 מקומות ישיבה מלאים ונוחים. חסרות ידיות אחיזה לצורך סיוע בכניסה לרכב.  

מערכת הנעה

מערכת ההנעה של הרכבת מקורית. מנוע בנפח של 2.0 ליטר עם שני מגדשים והספק של 180 כ"ס וזו אמנם לא חסכונית במיוחד (10 ק"מ לכל ליטר) אך היא נוחה לשימוש וחזקה. יש בהיצע גם מערכת הנעה משופרת של מנוע בנפח של 3.0 ליטר עם 6 צילינדרים ומגדש יחיד כאשר ההספק של המנוע הוא 224 כ"ס וזו חזקה משמעותית ויש לציין שהיא מספקת ביצועים עדיפים ללא הבדל משמעותי בצריכת הדלק של הרכב (10 אחוז הבדל).  

התנהגות

איכות הנסיעה בדגם הקודם לא הייתה מוצלחת במיוחד וזאת בעקבות נוקשות יתר. במתיחת הפנים בכל אופן, שופרה נוחות הנסיעה ברכב במידה ניכרת עד לכדי כך שהוא הפך לאחד מהרכבים הנוחים מסוגו. גם בגרסה המאסיבית יותר שלו עם קפיצי עלים מעובים וזאת גם בדרכים עירוניות. אלמנט מרשים נוסף של הרכב הינו שבעת נסיעת כחצי טון במבחן דרכים, פעולת המתלים נותרה איכותית. בנוסף על כל אלו, בידוד הרעשים הינו יעיל וזה משפר את איכות הנסיעה. לסיכום, מדובר בהתנהגות טובה ביותר לרכב מסוג זה.  

תמורה למחיר

גם המחיר ההתחלתי של הרכב לא ממש זול אך כאשר משווים למתחרים הישירים הרי שמדובר במחיר מקובל. יחד עם זאת, במידה ועבירות בשטח קשה חשובה לכם, ייתכן וזה לא הרכב המתאים לכם ביותר. כמו כן רמת הבטיחות שלו פחותה מהמקובל. לסיכום מדובר ברכב מצוין לעבודה וכמו כן גם מצוין לפנאי כאשר על פי כמה דעות, מדובר בטנדר 1 טון הטוב ביותר בנמצא בישראל.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי פולקסווגן

מתעניין בפולקסווגן אמארוק החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי