מבחן דרכים: אקספנג G6 פרפורמנס
אקספנג G6 מתחרה בקטגורית SUV (פנאי-שטח) בגודל בינוני מול טסלה מודל Y. זאת לא השערה
ראשי › קטלוג רכבים › סיטרואן › C4
סוג המנוע
--
כוחות סוס
--
תאוצה 0-100
--
נפח מנוע
--
שלושה מנועים שונים לבחירה, רמת אבזור אחת, מחיר תחרותי וגדילה משמעותית במימדים – לפניכם כל מה שצריך לדעת על סיטרואן C4 החדשה .
ה-C4 החדשה מציגה עיצוב יוצא דופן ועברה שינוי מהפכני בדור החדש. היא גדלה במימדים והפכה ממשפחתית קומפקטית לקרוסאובר אופנתי בתצורת קופה. העיצוב הייחודי שלה נותן תחושה של רכב יוקרתי בהרבה אבל עדיין שומרת אלמנטים המזוהים עם המותג כדי שאי אפשר יהיה לפספס שמדובר בסיטרואן. הדור החדש מגיע לישראל רק ברמת גימור אחת, מאובזרת מאוד ועם 3 הנעות לבחירה: חשמלי, טורבו דיזל וטורבו בנזין. גרסת הבנזין היא הזולה ביותר והמחיר שלה מתחיל ב-144,990 ₪.
סיטרואן C4 קיבלה ציון של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופים. האבזור הבטיחותי הפאסיבי כולל 6 כריות אוויר, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, זיהוי כלי רכב בשטח מת והתרעת עייפות. באבזור האקטיבי יש את כול המערכות המתקדמות כולל היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי תמרורים והתאמת מהירות הנסיעה, אורות גבוהים אוטומטיים ובלימת חירום אוטונומית. רשימת האבזור בתא הנוסעים ארוכה מאוד וכוללת בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי יציאה מאחור, גג שמש פנוראמי, ריפוד בד משולב עור למושבים, מצלמת חנייה במבט על, תצוגה עילית לנהג, מראות נגד סנוור, בורר מצבי נהיגה וחלונות אחוריים מושחרים.
בגרסה זו לסיטרואן C4 יש מנוע 3 צילינדרים בנפח 1,200 סמ"ק עם מגדש טורבו. המנוע משודך לתיבה אוטומטית מסוג טיפטרוניק החדשה של סיטרואן עם 8 הילוכים. למנוע ולתיבת ההילוכים הספק של 130 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד. למרות שהמנוע קטן בנפח שלו, הוא מצליח לגרום ל-C4 לזנק מהמקום ל-100 קמ"ש תוך 9.4 שניות בלבד. צריכת הדלק הממוצעת של גרסת הבנזין היא 16.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בעיר ובכביש בין-עירוני.
גרסת הטורבו דיזל זו החלופה לגרסת הבנזין בעיקר עבור שוק המוניות ולציי רכב. מלבד המנוע, הכל ברכב זהה לזה שבגרסת הבנזין. המחיר של גרסת הדיזל מתחיל ב-154,990 ₪. מנוע הדיזל הינו בנפח 1.5 ליטר עם מגדש טורבו וגם הוא משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. ההספק מהמנוע זהה – 130 כ"ס, אבל הוא מתקבל בסל"ד נמוך יותר – 3,750 להספק מרבי. תאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות והמהירות המקסימאלית היא 206 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 21.2 ק"מ לליטר.
הדור החדש מגיע גם בגרסה 100% חשמלית בהנעה קדמית. המנוע החשמלי מפיק 136 כוחות סוס ו-26.5 קג"מ. צריכת המנוע היא 160 וואט שעה לקילומטר. את המנוע מזינה סוללה חשמלית בנפח 50 קוט"ש והיא מספקת 351 ק"מ של טווח נסיעה חשמלי. טעינה משקע ביתי אורכת 5 שעות ויש גם אפשרות לטעינה מהירה תוך 30 דקות. כמו כן, למנוע החשמלי אפשרות להפעלה מתוזמנת של בקרת האקלים כל עוד הרכב בטעינה כדי לצננן אותו בימים חמים לפני שנכנסים לתא הנוסעים.
מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!
אקספנג G6 מתחרה בקטגורית SUV (פנאי-שטח) בגודל בינוני מול טסלה מודל Y. זאת לא השערה
KGM (סאנגיונג לשעבר) משיקה דגם חדש בישראל בשם טורס. הממדים שלו דומים לאלו של קיה
קופרה לאון החדשה הגיעה לישראל במחיר שמתחיל ב-179,900 שקלים לגרסת 1.5 ליטר. גרסת ה-VZ עם
אחרי שהושקה בשנת 2011, קיה פיקנטו הפכה למכונית מיני הפופולארית בישראל והיא מצליחה לשמור על
אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
© כל הזכויות שמורות לחברת קפיטל מוטורס בע"מ - 2024
על מנת להכנס לאזור האישי יש להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד לצורך אימות זהותכם.
עם כניסתך למערכת אתה מאשר שקראת והסכמת ל – תנאי השימוש
לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!