סוזוקי קרוסאובר 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

3.2/5 - 42 דירוגים
22 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 4 8
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על סוזוקי קרוסאובר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של סוזוקי קרוסאובר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.4 אוט' GLX מיקרו-היברידי

מחיר מחירון:
137,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,793

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 137,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,793
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסוזוקי קרוסאובר החדשה

סוזוקי קרוסאובר

אמנם סוזוקי פעילה עוד קודם לכן אך היא עוסקת בייצור מכוניות רק החל משנת 1955. תחילה, עסקה סוזוקי בייצור דגמי רכב קטנים בעבור השוק המקומי בעיקר וההתמחות שלה הייתה במסחריות ובהנעה כפולה. במהלך שנות השמונים, סוזוקי החלה להפוך לשחקנים גלובלית עם רכבי שטח והמיני סוויפט. שיתוף הפעולה עם ג'נרל מוטורס תרם רבות להפיכתה ליצואנית. בשנת 2004 זכתה סוזוקי לשינוי ניכר במיצובה עם הצגת הסוויפט החדשה. מבחינת היקף המכירות, סוזוקי הינה היום אחת מתוך עשר יצרניות הרכב הגדולות בעולם כאשר היא מתמחה בעיקר בדגמי רכבים קטנים ומייצרת דגמים רבים כאשר 4 מתוכם הינם רכבי פנאי. סוזוקי הינה היצרנית היפנית השנייה שהחלה בייצוא לישראל ודגמיה משווקים בארץ עוד משנת 1984. לישראל מיובאת סוזוקי עוד משנת 1984 על ידי מכשירי תנועה. בתחילת דרכו של הסוזוקי קרוסאובר, בשנת 2012, הוא היה רכב תצוגה. על פי הצהרותיה של סוזוקי, מדובר ברכב פנאי אך היבואנית מצהירה כי הוא בין רכב פנאי למשפחתית. בכמה שווקים בעולם הסוזוקי קרוסאובר נקרא 4SC עם תוספה S-קרוס בצדו. המהלך השיווקי שנעשה לדגם בישראל היה קצת שונה. לקראת סוף שנת 2013 קרוסאובר הגיע לישראל עם מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר עם הספק של 120 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. בשנת 2017 הגיעה לישראל הגרסה המעודכנת של קרוסאובר. מתיחת הפנים שבוצעה לדגם הביאה לשינויים בעיצוב החיצוני של הדגם ובאבזורו אך בנוסף על כך הגיע גם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.4 ליטר עם הספק של 140 כ"ס כאשר זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.  

עיצוב והנדסת אנוש

במסגרת מתיחת הפנים קיבל הקורסאובר פגוש חדש, פנסי חזית גדולים וההופעה שלו נעשתה מרשימה בהרבה. מבחינת תא הנוסעים, מתיחת הפנים לא גרמה לשינויים גדולים ויש לציין שהוא נראה טוב לפני והוא שמר על המראה הנאה שלו. איכות ההרכבה של תא הנוסעים טובה אבל האיכות של החומרים בתא פחות מוצלחים. המרחב האחורי טוב בעבור שני נוסעים מבוגרים ותא המטען גדול בצורה מרשימה כ-430 ליטר נפח.  

ביצועים

כפי שצוין, בתחילה הקרוסאובר הוצע עם מנוע בנפח של 1.6 ליטר שהיה יחסית רועש אך עם ביצועים מספקים. המנוע החדש, (טורבו בנזין) מציג שדרוג ממשי וזה הופך את הסוזוקי קרוסאובר לרכב זריז ויעיל. ההאצה של הקרוסאובר קלילה וללא מאמץ מיוחד וזאת גם בזכות מומנט גבוה של כ-22.4 קג"מ אשר זמין לנהגים כבר מסל"ד נמוך. צריכת הדלק של הרכב נאה, כ-14 ק"מ נסיעה לליטר במבחני דרכים.  

התנהגות

נוחות הנסיעה של הקרוסאובר בינונית בלבד. גיול המתלים מרסן בצורה טובה את המרכב על גבי כבישים גליים אך יש לציין כי בנסיעות עירוניות ובעיקר על גבי תחלואים, הרכב מתקשה לבודד את הדרך בפני הנוסעים. דרך בידוד הרכב מצליחים לחדור רעשי הרוח ורעשי כביש. התנהגות הרכב בכבישים מפתיעה לטובה וזאת גם בכבישים מפותלים.  

סיכום

תא המטען של הרכב גדול, הוא ניחן ביכולת דינמית מרשימה וספק ביצועים טובים. נוחות הנסיעה בעיר איננה מוצלחת במיוחד ובידוד הרעשים מחוץ לעיר טעון שיפור.

מאמרים על דגמי סוזוקי

מתעניין בסוזוקי קרוסאובר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי