סוזוקי ג'ימני 2022

2 רמות גימור לדגם זה

3.1/5 - 117 דירוגים
15 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 13 14
רמת אבזור בטיחות: 0

רוצה פרטים נוספים על סוזוקי ג'ימני?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של סוזוקי ג'ימני החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 ידני GLX

מחיר מחירון:
146,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,910
רמת גימור:

1.5 אוטו' GLX

מחיר מחירון:
156,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,040

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 146,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,910
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסוזוקי ג'ימני החדשה

סוזוקי ג'ימיני

סוזוקי ג'ימיני הוא אחד מרכבי הפנאי שטח הקטנים, הבולטים והידועים של יצרנית הרכב סוזוקי. הוא נחשב כמעט לאייקון בתחום רכבי השטח ומציג יכולות שלא נופלות מרכבי שטח מקצועיים אחרים לצד עיצוב, שימושיות ונוחות נסיעת שטח טובים או במילים אחרות הגי'מיני הוא חבילת שטח קומפקטית שיכולה להביא אתכם למקומות שלא חלמתם עליהם.  לקח 20 שנים עד שרכב השטח הקטן של סוזוקי הצליח לצבור שם ולמתג את עצמו עד שב- 2018 הוצג הדור השני והמחודש של הג'ימיני. אמנם יצרנית הרכב ביקשה שלא למחוק לחלוטין את המאפיינים הבולטים של דגם הרכב והשאירה את בסיס הגלגלים, מידות הרכב ואת מבנה שלדת הרכב זהים, לבד מכך, הרבה השתנה בו.  

גרסת מנוע

בישראל משווקת גרסת מנוע לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית למנוע 1.5 ליטר בנזין דגם GLX בעל הנעה קדמית 4X4. הגרסה האוטומטית בנפח 1462 סמ"ק מגיעה עם 6000 סל"ד הספק מרבי וקג"מ 13. מבחינת ביצועי מנוע הג'ימיני מסוגל לתאוצה של 17.2 שניות ממצב עמידה ועד מהירות 100 קמ"ש ועם מהירות מרבית של 145 קמ"ש.  

עיצוב ואבזור

הג'ימיני החדש מגיע עם מבחר מחודש של פיצ'רים שלא היו בדור הקודם. מדובר כאן בשיפור של מערכת המולטימדיה שכוללת ניווט של וויז, אפליקציית חנייה, הפעלה קולית, מצלמת רוורס ומצלמת דרך עם אפשרות להקלטה של קטעי נסיעה.  מבחינת הנדסת אנוש נראה שמהנדסי החברה באו לתת מענה אפקטיבי לשימושיות הרכב כרכב שטח קשוח וכללו בעיצוב פנים אלמנטים שמקלים על יושבי הרכב בעת נסיעות שטח כמו משענת יד קדמית על גבי דשבורד הרכב. בכך, הם ממשיכים למתג את הג'ימיני כאייקון רכבי שטח קשוח וקומפקטי. חלק מאבזור הרכב, גם בגרסה הידנית וגם בגרסה האוטומטית כולל: גלגל הגה-ציפוי עור עם פקדי שליטה לשמע, בקרת שיוט והגבלת מהירות, פנסי ערפל קדמיים DRL, ידיות פנימיות לפתיחת דלתות בציפוי ניקל ועוד.  פיצ'ר חמוד נוסף שהוכנס ברכב הוא תא נפתח תחתון בתא המטען ואפשרות טעינה על ידי שקע 12 וולט. תא המטען אינו גדול כלל (85 ליטר) אך בקיפול מושבים הוא מצליח להגיע לקיבולת של 377 ליטר.  אמנם בכל הקשור לנוחות נסיעה על הכביש הג'ימיני מעולם לא זכתה לנקודות חיוביות רבות אך בהשוואה לדגם הקודם נראה שיצרנית הרכב כן ביצעה שיפור מערכות כולל ולקחה על עצמה לשפר את הרכב גם בתחום זה, כיום תחושת הנסיעה חלקה יותר מבעבר ולאוהבי שטח אמיתיים דבר זה אינו נראה כמגבלה כלל.  

בטיחות

בדגם האחרון בוצע שדרוג לכל מערכות הבטיחות ברכב לעומת הדור הקודם. כיום הג'ימיני מציעה מערכות בטיחות מתקדמות כמו: שש כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, מערכת בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעלייה ובקרת מהירות במורד.  

לסיכום

הג'ימני הוא אינו רכב גדול, הוא חיית שטח קטנה וממזרית שמסוגלת להפתיע אל מול גרסאות שטח גדולות ויקרות הרבה יותר ממנה. גם מבחינת יכולות השטח שלו ניכר שיפור מסוים לעומת הדור הקודם וממשיך ומשפר את יכולות השטח שלו.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי סוזוקי

מתעניין בסוזוקי ג'ימני החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי