פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 142,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,601
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

ניסאן NV200

ניסאן היגעה אלינו בזכות תהליכי מיזוג ורכישה בין חברות ביפן בשנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת. בסופו של דבר יצרנית מכוניות בשם DAT הגיעה לידי חברת האחזון Nippon Sangyo בשנת 1933 וכך נלקחו שתי ההברות הראשונות משם חברת האחזקות ונוצרה חברת הבת שלהן ניסאן.

בשנות ה-80, ניסאן הקימו מרכזי ייצור גדולים בארצות הברית ובאנגליה לטובת השוק האירופאי.

במהלך שנות ה-90 הוקם תחת ניסאן מותג היוקרה המכונה “אינפיניטי” שיועד לשוק האמריקאי וזאת נעשה בתגובה למהלכים של טויוטה והונדה. בשוק האמריקאי, ניסאן נחשבת לתת מותג הפועלת עם ייצור מקומי ודגמים אשר אינם קיימים בשאר העולם.

בסוף שנות ה-90 התרחש המהלך החשוב ביותר של ניסאן כאשר מדובר בעידן המודרני של החברה וזאת כאשר היא הייתה שרויה בקשיים כלכליים חמורים. המהלך היה הקמת שותפופת גדולה עם רנו.

ניסאן הגיעה לישראל בשנת 1994 עם היצע של מכוניות אפורות.

תחילה זו הייתה הסאני ואז האלמרה, אמנם המכוניות לא היו פחות טובות ממשפחתיות אחרות אך הן לא נחלו הצלחה מסחררת. ההצלחה הראשונה והבולטת של ניסאן בארץ הייתה עם הטראנו שהינה מכונית שטח שפתחה את הדלת לרבים.

כעת ניסאן חוזרת לקטגוריית המסחריות הקלות בישראל עם ה- ניסאן  NV200. מדובר ברכב מסחרי גבוה, הוא צר יחסית וגם קצר אך בסיס הגלגלים ארוך מאוד, כ-272.5 ס”מ.

הדגם מגיע עם מנוע טורבו דיזל של רנו בנפח 1.5 ליטר בעל הספק של 85 כ”ס וזה משודך לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים.

הרכב מיועד להתחרות ברנו קנגו ובסיטרואן ברלינגו. הרכב מוצע עם שתי דלתות צד ועם רמת גימור הנחשבת לגבוהה כאשר זו כוללת מערכת שמע מקורית, מפתח חכם וגם מצלמה אחורית. יחד עם זאת, מהפן הבטיחותי הרכב קצת מאכזב מפני שהוא כולל שתי כריות אוויר בלבד.

יש לציין שהרכב מבוסס על פלטפורמה שמשמשת גם את הניסאן טידה אך המתלה האחורי של הרכב השתנה בצורה ניכרת והפעם הוא נסמך על קפיצי עלים שנחשבים לעדיפים על השניים בעמידותם לנשיאת עומסים כבדים אך במידה ונוחות הנסיעה הינה האלמנט העיקרי שחשוב לכם ייתכן שמעט תתאכזבו.

בערך חצי שנה אחרי ששיווק הרכב החל בישראל, יבואנית הרכב אפשרה לצייד את הרכב גם בשבעה מקומות וזאת כאשר באירופה הניסאן NV200 שווק עוד מההתחלה עם שבעה מושבים.

בנוסף, יש בהיצע גם גרסה מחוזקת של המנוע בנפח של 1.5 ליטר כאשר זו מייצרת הספק של 110 כ”ס ומשודכת לתיבה עם שישה הילוכים.

התנהגות ונוחות

כאשר נוסעים מחוץ לעיר, הנוחות סבירה בהחלט אבל יש לציין שבמידה ותתקלו ברצף שיבושים בזה אחר זה או במקרה הרע, רצף שיבושים גדולי בתוך העיר, תיחשפו לנוחות רכב לא טובה אך יש לציין שכאשר תיסעו עם תא מטען מלא, נוחות הנסיעה משתפרת פלאים. הרכב שומר על יכולת התנהגות סבירה יחסית ביחס לייעודו.

תא מטען ונוסעים

תא הנוסעים של הרכב מעוצב על פי העיצוב של ניסאן המוכר. יחד עם זאת, כן תמצאו פה ניגודים בין חלקיו השונים וגם כמה מוזרות. מרווחו הקדמי טוב ותא המטען גדול דיו ונוח לשימוש. כמו כן תמצאו מגוון תאי אכסון גלויים וגם סמויים.

מעוניין בניסאן NV200?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)